PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : İlginç resimler!


Serd@r
08.05.2007, 20:21
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

Serd@r
08.05.2007, 20:31
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

sivas_kangallı
08.05.2007, 21:03
resimler için saol harbiden ilginmiş yaw:):)

_DuMaN_58
09.05.2007, 07:09
Ellerine Sağlık Abey. Resimler Çok Güzel.

garibo58
15.05.2007, 15:41
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

egledead
23.05.2007, 10:43
ellerine saglık cok güzel olmuşşşş ve cok ilginc resimler wallah :)

_DuMaN_58
13.06.2007, 17:07
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

_DuMaN_58
13.06.2007, 17:08
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

_DuMaN_58
13.06.2007, 17:08
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

_DuMaN_58
13.06.2007, 17:09
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

_DuMaN_58
13.06.2007, 17:09
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

RaZZcE
13.06.2007, 19:12
1. cisi komikmis :D
Paylasim icin tsk.ler

_DuMaN_58
14.06.2007, 12:56
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

_DuMaN_58
14.06.2007, 12:57
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

_DuMaN_58
14.06.2007, 12:57
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

_DuMaN_58
14.06.2007, 12:58
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

Bu Durumda oLmayı Hiç iStemem :D

_DuMaN_58
14.06.2007, 12:59
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

_DuMaN_58
14.06.2007, 13:00
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

Bencede Sevgi PayLaSmaktır. Ama BöyLe DegiL :D hehe

RaZZcE
14.06.2007, 13:07
haha
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]
cok tsk.ler :D

_DuMaN_58
20.07.2007, 15:13
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]



EMEĞE SAYGI!!

_DuMaN_58
21.07.2007, 06:42
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

çılgın-sedat
21.07.2007, 16:06
çok ilginç resimler......................

RaZZcE
21.07.2007, 19:53
haha bunları biliyordum ama herseferinde şu sonuncusuna bayılıyorum :D
süper ya
emeğine saglık

RaZZcE
21.07.2007, 20:00
Gerçektende emeğe saygı :D
Hepsi çok güzel şu arı lı çok ilginç :)
tşk.ler

_DuMaN_58
22.07.2007, 07:00
Bende iLk Resime Bayılıyorum

_DuMaN_58
22.07.2007, 07:04
Uçakta ki Adam da Benim Hoşuma Gittik Ne Güzel Açık Havada SeyahatEdiyo :D

Serd@r
22.07.2007, 08:04
Gerçekten güzel resimler çıkarmışlar ortaya,paylaştığın için sağol!

_DuMaN_58
22.07.2007, 08:07
YorumLar için TeşekkürLer ...

Serd@r
22.07.2007, 08:14
Evet güzel görüntüler çıkmış ortaya,en doğal olanı birinci,dikkat çekeni ise sonuncu resim!
Paylaşım için sağol!

_DuMaN_58
22.07.2007, 08:15
Teşekkür Ederim

.................

aykut-akay
22.07.2007, 16:06
ILGINC; COK ILGINC

























-----------------------------

serhat3358
22.07.2007, 20:21
Bu güzel resimleri bizimle paylaştığın için sağol!

_DuMaN_58
23.07.2007, 06:51
:D Hehe Bişey Anlamadım ama Önemi Yok...

altuntas58
23.07.2007, 18:13
İlk resim gercektende çok ilginc raslantının böylesi binde bir olur
bizimle paylaştığın için teşekkürler

_DuMaN_58
24.07.2007, 04:43
:)) Ben Teşekkür Ederim AltunTas58

garibo58
27.07.2007, 10:06
İlk resim gerçektende çok ilginç tam bir tesadüfen olmuş.Digerleride fena değil.
Paylaşım için teşekkürler.

_DuMaN_58
27.07.2007, 14:17
Evet iLk Resim Çok Acaib. Ben Teşekkur Ederim.

RaZZcE
08.08.2007, 21:29
Okeyci Kardeşler....



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


Buda benden olsun :D

RaZZcE
08.08.2007, 21:36
[B]KAS YAPMAK ISTEYENLER... BUYRUN :



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


ISTERMISINIZ ;D






Sizce bu resmi çeken kişiye ne oldu?



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


ben bilmiyorum...

_DuMaN_58
09.08.2007, 09:10
o KasLar gerçek DegiLki yani gerçek de hareket yapılarak oluşmadı onlar. Hormon yaptılar :D bende yapsam benim kaslarımda o kadar fazla olur :D

Boğaya gelince onu çeken adam hastanelikolmuştur

garibo58
09.08.2007, 14:55
Resimler için teşekkürlerr.Boğanın ezdiği adam kesin ölmüştürr:D:D:D:DBide okey oynayan köpeklerden biri taş çalıyor:D:D:D:D

RaZZcE
09.08.2007, 16:35
o KasLar gerçek DegiLki yani gerçek de hareket yapılarak oluşmadı onlar. Hormon yaptılar :D bende yapsam benim kaslarımda o kadar fazla olur :D

Boğaya gelince onu çeken adam hastanelikolmuştur




ya kaslarin gercek oldugunu bende biliyorum
zaten hemen belli oluyor
sakasina iste...

_DuMaN_58
10.08.2007, 07:22
ya kaslarin gercek oldugunu bende biliyorum
zaten hemen belli oluyor
sakasina iste...

Kasların gerçek olduğunu biliyormusun?? :D Karıştırdın galiba :D hehe

RaZZcE
10.08.2007, 14:16
yine karistirdim :D
yani gercek olmadigni bende biliyorum demek istemistim :)

_DuMaN_58
10.08.2007, 19:58
yine karistirdim :D
yani gercek olmadigni bende biliyorum demek istemistim :)


Hahay :D hiç güleceğim yoktu :D Allah iyiliğini versin hemi :D

Sweetgirl
10.08.2007, 23:53
emeginize saglik güzel resimler :)

serhat3358
15.08.2007, 10:21
Emeğine sağlık mükemmel olmuş duman58

_DuMaN_58
30.08.2007, 10:08
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

aliuzun
30.08.2007, 10:51
gerçekten güzel resimler :) Özellikle insan olan otobus durağına park etmez yazısı mükemmel :))

_DuMaN_58
30.08.2007, 11:00
Ama Doğruyu Söylemiş. Bizim insanlarımız Gider Otobus Durağına Park eder :)

ST_GoGo
30.08.2007, 11:44
:D Hepsi birbirinden güzel

Ellerine Saglık

sulerol
30.08.2007, 14:13
bence ilk foto güzel.turis cocukları geliyor,depebilir cümlesi harika...

_DuMaN_58
30.08.2007, 16:29
Hehe Evet Depebülür :D Turis çocukları yaklaştırmayun :D

fratt
25.09.2007, 14:54
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] g ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] c8.jpg ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

fratt
25.09.2007, 14:56
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

Sweetgirl
25.09.2007, 15:15
:confused:yawww bunlar ilginc degiller....
resmen igrencccccc :confused:

yinede paylasim icin tskler :)

fratt
25.09.2007, 15:34
:confused:yawww bunlar ilginc degiller....
resmen igrencccccc :confused:

yinede paylasim icin tskler :)

öyle deme ablası yaaa. ortada bir sanat var. bilgisayar montajı helede doku montajı ne kadar zor birşeydir bilemezsin.

RüStü ElmaS
25.09.2007, 15:44
Resimlerin hepsi birbirinden ilginçler.
Yılan ise, bir başka ilginç olmuş :)

Teşekkürler paylaşımların için.

fratt
25.09.2007, 16:16
Resimlerin hepsi birbirinden ilginçler.
Yılan ise, bir başka ilginç olmuş :)

Teşekkürler paylaşımların için.

ne demek aga. ilginize ve alakanıza ben teşekkür ederim. siteye katkımız olsun :)

orhanakbulut_58
25.09.2007, 20:58
bütün ilginçliklerin toplandığı şahsiyet FRATT
saygılar üstad
paylaşm için tşk

altuntas58
25.09.2007, 21:19
bütün ilginçliklerin toplandığı şahsiyet FRATT
saygılar üstad
paylaşm için tşk

Arkadaşım gayet güzel izah etmiş ilginclikler içinde pür neşe gecinip gidiyoruz emeğiniz için sağol kardeşim

fratt
25.09.2007, 22:23
abilerim ablalarım sevgili kardeşlerim... mini mini birler çalışkan ikiler... 3 adet resim yorumlayana 5 dk hoş muhabbet benden bedava. yetmediiii onun yanında 1 hikayede gönlümden koptu. bitti mi hayıııııııııırrrr. tüm bunların yanında yaptıklarım yapacaklarımın teminatı olarak görülebilir zira seçimlerde muhtar adayınızım. ve yine 1 adet tükenmez kalem........ :D teşekkürler arkadaşlar beni şımartıyorsunuz. valla tepenize çıkarım kaprisimi çekemezsiniz heee ona göre yani :D

abuç
02.10.2007, 09:44
harika paylaşım eline sağlık...............

RaZZcE
02.10.2007, 10:59
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


ben bunu bi anneme gösteriim :D

candy_58
02.10.2007, 11:03
ya bunlar korkunç hatta iğrençya valla insanın iştahını kapar böyle resimler :) :)
ama gerçektende ilginçmiş

fratt
02.10.2007, 11:30
ya bunlar korkunç hatta iğrençya valla insanın iştahını kapar böyle resimler :) :)
ama gerçektende ilginçmiş

kız milleti değil mi illede bi kusur bulacak yaa :D ortada bir sanat var ona bak sen. heeeeyyy kolay mı öyle doku montajı

fratt
02.10.2007, 11:31
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


ben bunu bi anneme gösteriim :D

bi göster bakem ne olacak. ben anneme bi otopsi videosu izletmiştim kadın hiç umursamadan izledi. kadının içinde bi doktor mu yatıyor acaba??? :D

RaZZcE
02.10.2007, 11:43
abilerim ablalarım sevgili kardeşlerim... mini mini birler çalışkan ikiler... 3 adet resim yorumlayana 5 dk hoş muhabbet benden bedava. yetmediiii onun yanında 1 hikayede gönlümden koptu. bitti mi hayıııııııııırrrr. tüm bunların yanında yaptıklarım yapacaklarımın teminatı olarak görülebilir zira seçimlerde muhtar adayınızım. ve yine 1 adet tükenmez kalem........ :D teşekkürler arkadaşlar beni şımartıyorsunuz. valla tepenize çıkarım kaprisimi çekemezsiniz heee ona göre yani :D




hahah :D
yazdigima sükr ediyorum simdi :D
iyikide yazmisim :D
yani sagligim icin diyorum :)

fratt
02.10.2007, 12:03
RaZZcE niyekine kardeşim yauv??? ramazan ramazan idrak edemedim olayı :confused:

Mert5858
02.10.2007, 13:42
Süper Resimler.

Sondan Ikinci Harikaymis:D:D

Ellerine Saglik.

fratt
02.10.2007, 14:47
Süper Resimler.

Sondan Ikinci Harikaymis:D:D

Ellerine Saglik.

eyvallah gardaşlık :D saygılar

_DuMaN_58
07.02.2008, 07:55
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

Sweetgirl
10.02.2008, 20:51
hepside birbirinden güzel resimler

ben böyle resimler gördükce fotografciliga hevesleniyorum yaa :D

paylasim icin tskler

...FuZuli...
10.02.2008, 23:08
enteresan ve komık...:D :D :D :D :D :D

_DuMaN_58
19.02.2008, 15:34
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

sivaslıgenç
19.02.2008, 15:42
3. resimle çocuğun kafasına .... yapan kuşun fotoğrafları harbi makara.:)

fatoş_yvz
19.02.2008, 17:15
bence hepsı guzeLdi emegıne sagLık.........

asitane3458
19.02.2008, 19:21
walla çok komık hazırlayandan allah razı olsun

MeMBeR of BAŞAR
19.02.2008, 19:57
ya şu japon futbolcunun şapkası gerçekten güzelmişşşş..

_DuMaN_58
20.02.2008, 16:07
:D Hehe gerçekten çok komik ama ya. Benim gözlerimden yaşlar geldi.

_DuMaN_58
07.03.2008, 18:29
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

sonbahar5803
17.04.2008, 16:52
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

Titanik sizin neyinize. :D


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

aozdemir
17.04.2008, 17:14
GERÇEKTEN GÜZEL RESİMLER. AMA O KUŞ KADININ BURNUNUMU ISTIRIYOR, ANLAMADIM.

_DuMaN_58
18.04.2008, 17:17
:) Evet ıstırıyor :D Titanik sizin neyinize dimi ya

nıl
18.04.2008, 17:19
cook guzell bravoooo...................... ...


......................

SéHéKéRŞéY
11.05.2008, 17:36
~~~~~~eline sağlık teşekkürler

CrSivaslim58
06.08.2008, 17:14
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] higginsi.JPG


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] tp://bp3.blogger.com/_SJwyQt6OE74/R-F0joZCy7I/AAAAAAAAAKE/z9Q1GTpknOo/s400/fare%2B1.jpg

CrSivaslim58
06.08.2008, 17:18
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

RaZZcE
06.08.2008, 22:38
cok güzeller ve tatlilarr :D
güzel paylasim tsk.ler


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


bu hosuma gitti :D

Sweetgirl
06.08.2008, 23:11
Fareleri genelleme sevmem
hangi türden olursa olsun
yinede paylasim icin tskler

CrSivaslim58
07.08.2008, 15:14
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

Sanki adamin gözüne sokuyorlar gibi

bunlari payllaşın için teşekürler.

sonbahar5803
07.08.2008, 18:33
Gerçekten de tatlılar, özellikle halterci... :)

4Eylul
08.08.2008, 22:23
Basinizi döndüren bir resim.

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

4Eylul
08.08.2008, 22:24
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

akifeker2
08.08.2008, 22:41
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


A N aM bSm doNdU yAzI bIlE yAzAmIyIIoom :D

_DuMaN_58
10.08.2008, 09:06
Gerçekten Baş döndürüyor ya :D

_DuMaN_58
10.08.2008, 09:43
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

arkadaşlar arkadan destek versenizee



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

baya kirlenmiş yaww miyaww



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

tanrım ailemi koru (köpek tanrım bana bol bol kemik )



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

hadiii bee belim kırıldı al şunu artık öfff



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

baksana evladım facebook girsene msj larıma bakayım kim eklemiş



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

senin aşkından yandım kül oldum

_DuMaN_58
10.08.2008, 09:47
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

_DuMaN_58
10.08.2008, 09:48
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

CrSivaslim58
10.08.2008, 12:21
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]
Yazik Kediye:D
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

CrSivaslim58
10.08.2008, 12:21
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

MELTEM YK
12.08.2008, 15:41
gerçekten ilginmiş:Dgüzel resimler sağol.....................

MELTEM YK
12.08.2008, 15:47
güzel resimler sağol.....................

fatoş_yvz
12.08.2008, 16:28
süpermiş ya hepsi birbirinden degişiK:)

_DuMaN_58
12.08.2008, 17:18
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

fatoş_yvz
12.08.2008, 17:27
nasıL yıkıyomuş o saçLarı ya heLaL bız ıkı cm bakamıyorz:)

_DuMaN_58
12.08.2008, 17:29
Bende saçıım uzatacam. Ense yapacam :D

CrSivaslim58
30.08.2008, 14:10
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] g


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

kınasoglu
02.09.2008, 19:25
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

HaSiVasLıM58
02.09.2008, 20:02
Paylaşım için Tşk ler saolunuz......

SONMEZ
02.09.2008, 20:19
Hepsi de güzelde,
Öztitanik ile viran olmuş klavyeyi çok beğendim :)

*AHISKALI*
10.09.2008, 01:00
BENCE MUHTEŞEM YA SÜPERRR!!!

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

yiğidoturan
10.09.2008, 02:40
harika bir paylaşım teşekkür ederim

fatoş_yvz
10.09.2008, 08:13
süper yaaa ben görmedım daha önce bu kadr eL harikası ya vaLLa heLaL oLsun nerdeyse canLı gıbı teşk sanada payLaşm içiN.................

SEMİH-58
14.09.2008, 02:35
emeginize saglık güzel resimler seçmişsiniz:)

<<buse>>
14.09.2008, 09:55
gerçektende ilginçmiş be abi ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

sivaslifani
19.09.2008, 19:55
Nasıl yıkadığından ziyade o saçlarla nasıl yatıyor ben bunu merak ettim :)

Abdurrahman 58
19.09.2008, 20:03
metiiin kap bakalım bakkaldan biraz peynir birazda zeytin.bekliyorum bak balkonda sepet bağlı ucunda ha:)

ötükenindelisi
19.09.2008, 20:05
metiiin kap bakalım bakkaldan biraz peynir birazda zeytin.bekliyorum bak balkonda sepet bağlı ucunda ha:)

DEDENİN İSMİ SİN VAYBE ULAN ÇEVLÜKTE NE ĞÜNLERİMİZARDI

sivaslifani
19.09.2008, 20:06
Çok şirinler gerçekten :)
Bence sonki komik ve tatlı

veysel
20.09.2008, 09:06
Resimler icin tesekkürler...............

EyüphanAydın
20.09.2008, 09:22
Yok yok isterse pamuktan prenses+kral olsunllar bu hayvanlardan tiskinirim.Bir ara halamın çocuğu evinde ' HAMSTER ' besliyordu uzun zaman o eve gitmedim.

yiğidoturan
20.09.2008, 11:09
Yok yok isterse pamuktan prenses+kral olsunllar bu hayvanlardan tiskinirim.Bir ara halamın çocuğu evinde ' HAMSTER ' besliyordu uzun zaman o eve gitmedim.



BENDENDE AL O KADAR ARKADAŞ :D

gürün_güzeli
20.09.2008, 11:45
hepside çok güzeller emeğine sağlık.....

HaSiVasLıM58
20.09.2008, 11:56
Fareleri genelleme sevmem
hangi türden olursa olsun
yinede paylasim icin tskler



Hehe bendeee yaaaaa iyiki kediler var Azmanlarda;) olmasa netcektik ya:rolleyes:

*AHISKALI*
21.09.2008, 13:16
sonuna kadar bakın arkadaşlar::)

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

sonbahar5803
22.09.2008, 00:35
Çok ilginç yapmışlar. Daha önce de görmüştüm.

Güzel paylaşım, tşk ederim.

fatoş_yvz
22.09.2008, 09:24
döndü biLe tam düşecekken yoL bitti:)

ötükenindelisi
22.09.2008, 10:49
tepe taklak döndüm sandım acayip yapmışlar

sivasli_canan
22.09.2008, 11:17
o son bölümde oluyor noluyosa:):)

*AHISKALI*
22.09.2008, 18:37
ilginize teşekkürler arkadaşlar...........

*AHISKALI*
24.09.2008, 10:46
işte dünyanın en büyük kelebeği:

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] FCnyan%FDn%20en%20b%FCy%FCk%20 kelebe%F0i%5C001.jpg

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] FCnyan%FDn%20en%20b%FCy%FCk%20 kelebe%F0i%5C002.jpg

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] FCnyan%FDn%20en%20b%FCy%FCk%20 kelebe%F0i%5C01.jpg

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] FCnyan%FDn%20en%20b%FCy%FCk%20 kelebe%F0i%5C03.jpg

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] FCnyan%FDn%20en%20b%FCy%FCk%20 kelebe%F0i%5C07.jpg

SAWAS
24.09.2008, 13:40
ALLAH ın hikmeti işte vardır bunun da bir hikmeti...

seva
27.09.2008, 02:31
normalde kelebeklerin ömrü 1 gündür bu hayvan 1 asırdır yaşıyor herhalde???

*AHISKALI*
27.09.2008, 16:17
YENİR Mİ BU PASTALAR SİZCE?

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

Arif Coşkun
27.09.2008, 16:24
Yaratıcılık işte buna denir:)
Boşa dememiş Ulu Önder Atatürk;
"Vekil, başbakan hatta Cumhurbaşkanı olabilirsiniz ama sanatkar olamazsınız"

Ne kadar doğru bir söz olduğu ortaya çıkıyor değilmi ? ;)

*AHISKALI*
27.09.2008, 20:28
Yaratıcılık işte buna denir:)
Boşa dememiş Ulu Önder Atatürk;
"Vekil, başbakan hatta Cumhurbaşkanı olabilirsiniz ama sanatkar olamazsınız"

Ne kadar doğru bir söz olduğu ortaya çıkıyor değilmi ? ;)

kesinlikle doğru:) bu da bir sanat işte:)

HİLALL
27.09.2008, 21:28
çok güzelll yaaa ben de istiyorummm....şaheser şaheser!!!!!

yiğidoturan
27.09.2008, 21:34
bunlar yemelik değil seyirlik be gardaş

didem58
27.09.2008, 21:55
ben böyle pastalar yapsam yemem de yedirmem de:)

seva
27.09.2008, 22:01
Cok Güzel Pastalar Bir Anda Agzım Sulandı :D

*AHISKALI*
29.09.2008, 18:25
EVET YANLIŞ DUYMADINIZ BU ADAM BURNUNU YİYECEK NEREDEYSE:D

HAZIRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


5.......................

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

4.....................

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

3....................

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


2...................

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


1..................

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


AFİYET OLSUNNNNNN:D:D:D

RaZZcE
29.09.2008, 18:50
japon olduguna sasirmadim...
igrenccccc duruyorr sonuncu resim :S
bende yapmaya calistim ama bi türlü olmadi :P :D

seheresma
29.09.2008, 18:50
bu ne abi ya igrenc birsey tam maymun adam

gürün_güzeli
29.09.2008, 19:03
bööööğğğğğğğğğğğğğğ bu adamın karısı kim acabaa:D

*AHISKALI*
03.10.2008, 19:06
..............lavların muhteşem görüntüsü..............

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

*AHISKALI*
03.10.2008, 20:11
manzara muhteşem ama bir o kadar da ürkütücü!

SAWAS
03.10.2008, 20:37
Oy oy oy...
ALLAH ım senin gazabından,senin affına sığınırız...

yiğidoturan
03.10.2008, 20:54
manzara muhteşem ama bir o kadar da ürkütücü!

evet katılıyorum sana emeğine sağlık ahıskalı

seheresma
03.10.2008, 22:12
GERCEKTEN HEM SAHANE DURUYOR HEMDE KORKUNC DURUYOR TIPKI HAVAI FISEK GÖRÜNTÜSÜ GIBI IYIKI ORDA YASAMIYORUZ ALLAHIN KUDRETI

nihat83
04.10.2008, 01:31
cehennem'mi var diye soranlara cevap bu resimler

*AHISKALI*
06.10.2008, 19:17
yüce yaratıcının sonsuz gücünü adeta sanat şaheseri olan bu deniz kabuklarında bir kez daha görüyoruz...


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

HAYALKAFE
09.10.2008, 11:21
gerçekten de inanılmaz ya el olduğunu anlama güçç bunların!

*AHISKALI*
09.10.2008, 13:42
sağolun arkadaşlar...teşekkürler...

gürün_güzeli
09.10.2008, 13:45
ya inanmmıyorum allahın işi işte yarabbim sen nelere kadirsin....demek ki ellerimiz bizim bildiklerimiz dışında farklı amaçlarda da kullanılabiliyomuş:)

kronik
09.10.2008, 14:29
elektirkler kesildiğinde mum işığının gölgesinde babam ellerini duvara yaklaştırır gölgesinden harika el figürleri çıkardı kuş yapardı ,köpek yapardı ,kurt yapardı,tavşan yapardı şimdi bu resimleri görünce o günlere gittim teşekkürler

seheresma
09.10.2008, 14:39
HARIKA RESIMLER COK GÜZELLER RESIM YAPMAYA BAYILIRIM PAYLASIM ICIN COK SAGOLUN....................... [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

SAWAS
09.10.2008, 15:05
Ya ben niye göremiyorum resmi...(Yoksa ben renk körümüyüm :D)
Harbi bende bişey görünmüyor ki bi yorumda ben yapam...

*AHISKALI*
10.10.2008, 20:11
Ya ben niye göremiyorum resmi...(Yoksa ben renk körümüyüm :D)
Harbi bende bişey görünmüyor ki bi yorumda ben yapam...

abi kontrol ettim resimlerde sorun yok ama:confused::confused::

Abdurrahman 58
10.10.2008, 21:33
süper paylaşımınız için teşekkürler.hayran kaldım fotoğraflara.

SAWAS
10.10.2008, 22:55
Tamam Serkan kardeşim Teşekkür ederim dün net de bi sorun varmıs onunla ugrastım halloldu.Şimdi gayet net görüyom
Aslında bu resimleri bende koyacaktım ama o zamanlar resimleri buraya koymayı beceremiyordum.Yeni ögrendim Ahıskalı kardeşim sağolsun halletmiş bu işi...

*AHISKALI*
13.10.2008, 22:28
BUYRUN SİZE İSTEMEDİĞİNİZ KADAR BULGUR PİLAVI ÇATLAYANA KADAR YİYİN

TÜM FORUMA YETER AFİYET OLSUN:D

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

Abdurrahman 58
13.10.2008, 22:30
vaşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş

o ney gardaş öyle yaav:D

bu grup bu pilavı 3 ay boyunca yerler heralde

EyüphanAydın
13.10.2008, 22:33
Zannedersem ben bunu bir yerde görmüştüm.Gördüğüm başlıkta arapların iftar çadırı diye yazıyordu.

Yanlış hatırlamıyorsam tabikide :)

ofgurleyuk78
13.10.2008, 22:36
Pis Araplar yine elleri ile girmişler canım pilavın içine. Sanırım çok lezzetlidir.

kronik
13.10.2008, 22:44
pilava gel pilava diye başlık açılınca bana rakip geldi sandım :D

*AHISKALI*
14.10.2008, 12:25
pilava gel pilava diye başlık açılınca bana rakip geldi sandım :D


........haşa ne haddimize ya:))::)):)

Sweetgirl
21.10.2008, 12:45
bu resim bana mail olarak gelmisdi :)

pilav degilde yandaki etler hosuma gitti yaaa :D
bir kuzu cevirmesi sözümü halen alamadim bu etleri görünce o aklima geldi :D

veysel
29.10.2008, 15:14
VALLA BÖYLE PASTA TARIFLERI VARSA SASARIM :D

seva
29.10.2008, 15:19
bunlar heralde boyalarla yapılıyor pek sağlıklı olmaz...

veysel
29.10.2008, 15:21
bunlar heralde boyalarla yapılıyor pek sağlıklı olmaz...

SANKI BIZIM YIGIDIMIZ PASTALAR SAGLIKLIMI :) MEYVELI PASTALAR SAGLIKLI BASKA SAGLIKLI OLAN VARMI

Sweetgirl
29.10.2008, 15:26
bu pastalarin yenildigi zaman gercekten pasta tadini ve zevkini verecegine inanmiyorum
bildigim kadari ile bir insanin damak tadi ayni zamanda görüntüylede alakasi var

mesela bir denyimde izlemisdim
bir limon görüntüsüyle tatli yapilmisdi
ve ayni sekilde normal görüntüsü ile o tatli yapilmisdi
ayni icerikleri oldugu halde bu deneyime katilanlar limon görüntülü tatliyi
eksimsi bulmuslardi

ZALIM_58
29.10.2008, 15:51
ÇOK HOŞ OLMUŞ YA EMEGE SAYGI DİYORUM BAŞKA BİŞİ DEMİYORUM (TARİFİNİ ALABİLİRİM:d)

ABDULLAH DUMAN
30.10.2008, 15:03
İLGİNÇ RESİMLERİ OLAN ÜYELERİMİZ VARDIR ELBET BU ŞEKİLDE RESİMLERİ OLANLAR VARSA PAYLAŞIN BİZLERLE LÜTFEN

ABDULLAH DUMAN
30.10.2008, 15:04
BENİM 3 5 TANE VAR AMA USB YANIMDA YOK YAKINDA ATACAĞIM

yigidonun_kızı
30.10.2008, 15:13
2832


.............................. .......................

EyüphanAydın
18.11.2008, 17:44
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

Siz bunları taşır mıydınız ?

Ben daha yastığı kafamda taşıyamazken :) Onları taşımak imkansız :)

Arif Coşkun
18.11.2008, 18:03
Demir olsa eğilirdi bee...bu adam başka birşeyden mi imal edilmiş ki :D

EyüphanAydın
18.11.2008, 20:46
Demir olsa eğilirdi bee...bu adam başka birşeyden mi imal edilmiş ki :D

Beton desek hemen çatlar,Demir desek eğilir,bilmiyorum bunlar afedersiniz ama İnsan dışı yaratıklar.

Abdurrahman 58
18.11.2008, 20:47
o nasıl bir boyun agaaaaaaa :D

yerliturkuaz
18.11.2008, 21:05
Taşıyan insanlar nedense şişman dikkatinizi çekti mi

EyüphanAydın
18.11.2008, 23:33
Şişman değil :) Ayı gibi bişeyler.....

EyüphanAydın
21.11.2008, 14:26
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

EyüphanAydın
21.11.2008, 18:12
Diğer resimLerde bulunmakta,Onları başka bir yerde görmüştüm :) Eğer eLime geçerse paylaşıcağım.

sandalli
21.11.2008, 18:53
Benim cep telefonuda öldü ama biz defin isini atladik..

ramazan_d
07.01.2009, 22:31
fotoğraflar bi dahiiii komik yani fotoğraf için teşekkürler

seva
01.03.2009, 16:44
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] jpg)

seva
01.03.2009, 16:45
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

seva
01.03.2009, 16:47
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] )

seva
01.03.2009, 16:48
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

seva
01.03.2009, 16:51
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

barikat58
01.03.2009, 16:52
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
kediler gecekondusu :D

seva
01.03.2009, 16:53
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

seva
01.03.2009, 16:54
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

seva
01.03.2009, 16:57
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] z4ey.jpg)

barikat58
01.03.2009, 16:57
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
bende sinirlenice bilgisayarın kafaya gecirrim klavyeyi :D

seva
01.03.2009, 17:11
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] xlig.jpg)

seva
01.03.2009, 17:13
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] xlig.jpg)

seva
01.03.2009, 17:14
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

seva
01.03.2009, 17:20
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

seva
01.03.2009, 17:26
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] )

seva
01.03.2009, 17:28
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

seva
01.03.2009, 17:29
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] 757j.jpg)

seva
01.03.2009, 17:33
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

seva
01.03.2009, 17:35
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] lwrdr.jpg)

seva
01.03.2009, 17:37
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] djdh.jpg)

seva
01.03.2009, 17:37
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

seva
01.03.2009, 17:38
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

besyo_cu
01.03.2009, 17:59
Bunlarda benim arşivden ;)

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

sivaslıbaki
03.04.2009, 16:50
çok güzeller elleriize sağlık.

sivaslıbaki
03.04.2009, 17:01
çok güzeller elleriize sağlık.

Kardelencicegi
14.04.2009, 11:17
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

barikat58
14.04.2009, 11:53
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

barikat58
14.04.2009, 11:53
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

Kardelencicegi
14.04.2009, 11:56
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

barikat58
14.04.2009, 12:04
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

Kardelencicegi
14.04.2009, 12:12
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

barikat58
14.04.2009, 12:16
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

barikat58
14.04.2009, 12:16
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

Kardelencicegi
14.04.2009, 12:20
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

barikat58
14.04.2009, 12:25
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] er_4.jpg

Kardelencicegi
14.04.2009, 12:29
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

memet24
14.04.2009, 12:56
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

barikat58
14.04.2009, 12:56
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

Kardelencicegi
14.04.2009, 13:07
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

Kardelencicegi
20.04.2009, 10:04
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

Türkiye yi bölmek isteyenlere. TÜRKLERIN CEVABI.

seva
20.04.2009, 11:56
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

bune yaa çok iğrenç :D:D

Kardelencicegi
26.04.2009, 08:01
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

~EmiN~58~
04.06.2009, 15:59
Serd@r abi güzel olmuş.Paylaşım için teşekkürler

~EmiN~58~
07.06.2009, 11:49
ÇOK Komik resimler:D:D:D

derbederkenan
06.08.2009, 16:28
harika ve gerçekten bi okadarda ilginç
teşekkürler

Salim58
06.08.2009, 17:21
çok güzel ve bi okadarda ilginç ellerinize sağlık adam direksiyonda traş oluyor bu biraz öne çıkmış gibi geldi bana

bahar5834
06.08.2009, 17:52
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

58_SEMİH_58
06.08.2009, 20:12
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] ([Üye Olmayanlar Linkleri Göremez])

MİKAİLOGLU
10.11.2009, 02:05
EMEKLERİNİZE SAGLIKKKKKKKKKK.

Arif Coşkun
16.05.2010, 08:04
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

Kardelencicegi
13.09.2011, 21:56
Misafir İstemeyenlerin Evleri...=)




[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

Kardelencicegi
13.09.2011, 21:57
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez] [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

_DuMaN_58
01.12.2011, 11:59
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]



[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

_DuMaN_58
08.03.2012, 08:56
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

Genç, banada benziyor biraz o yüzden pek bir etkilendim :)

ekingölü
08.03.2012, 09:36
teşekkürler................... ...