PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : müthiş tasarımlar :) :)


sibelYILMAZ
09.02.2009, 15:50
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

nihat83
09.02.2009, 15:51
3'lü sandalye güzelmis.............

sibelYILMAZ
09.02.2009, 15:59
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez]

barikat58
09.02.2009, 16:03
el olan kapı kolu güzelmiş keşke bizim kapıda öle olsa :)

Arif Coşkun
09.02.2009, 16:21
Gerçekten çok güzeller yaratıcılık, sanat buna denir işte.
Paylaşım için teşekkürler.

fatoş_yvz
09.02.2009, 17:05
iLgınç harbıden degişik tasaRımLarmış teşk...................

A_Them_Nuri
03.04.2009, 11:50
duvara asılı Akvaryum ve kapıkolu el güzelmiş :)

sivasli.esen
03.04.2009, 13:36
duvara asılı Akvaryum ve kapıkolu el güzelmiş :)

katılıyorum sana :) ....

seva
03.04.2009, 14:41
zekanın tasarımı gerçekten çok hoş..

sivaslıbaki
03.04.2009, 16:36
söyleyecek söz bulamıom. Aha buldum çok güzeller :D

~EmiN~58~
04.06.2009, 16:04
Fanus çok güzel yapmışlar:D