Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Anketler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=166)
-   -   Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur? (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=17076)

!~+4upn| q!y4rI 17.11.2008 09:16

--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
[B]WaLLa YaBaNCı DiL DeRSLeRi zaten Sayısalım iyi değil :D SözeL de iyi Ama yabancı dili severim zaten de hayatımızda önemli bir rolü oynuyor...[/B]

sivaslibebeq_ 17.11.2008 10:45

--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
valla yalan olmasin BQŞ DERSLERDE com basarılıdımmmm:D:D:D

goktan58 17.11.2008 11:24

--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
cografyaydı sınıfta sadece ben dınlerdım ebru hocamız vardı yenı mezun olmustu ::) kımse dınlemezdı sözunude dersınıde .....sadece ben dınler görunurdum gözlerıme baka baka bana anlatırdı....bılmıyordu tabııı ona asık oldugumu :):)

58_SEMİH_58 17.11.2008 12:07

--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
[B][I]İlkOkUlDa BeDen Egitimİydi.
ŞimDi İse PsiKoLoji:D;)..........[/I][/B]

ero 17.11.2008 12:35

--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
[B]Artık işletme dersi.......yaa kaç bin tane şirket türü varmış:D ezberle ezberleyebilirsen...[/B]

çılgın_türk 24.12.2008 20:57

Cevap: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
tabiki tarih.... atasını tanımayan it peşinde koşar aslanım :)

sandalli 24.12.2008 20:59

Cevap: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
Türk dili ve edebiyati................................

fatoş_yvz 25.12.2008 15:56

Cevap: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
[B][U]muhasebe dersLeriNi çok severdım:D şimdiki aklım olsa bı bankada çayçı oLurdum ne seviyoN sankı başka derdınmı yok beLa geLiyorum demeden geLdi[/U][/B]:D

sivaslı kız dlk 28.12.2008 11:48

Cevap: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
edebiyatı sevyorum ve hepte sevmişimdr matematkten nefret ediyorm

gezgin_58 28.12.2008 13:55

Cevap: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
ben unıversteyı nasıl bıtırdım bende bılmıyorum sadece vızeye ve fınallere gırdım okull bıttı


WEZ Format +2. ?uan Saat: 09:54.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.