Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Anketler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=166)
-   -   Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur? (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=17076)

arikarinkuchi 08.11.2009 20:26

Cevap: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
[B]felsefeyi çok seviyorum artık
düşünüyorum öyleyse varım:)[/B]

ismail 58 11.11.2009 10:41

Cevap: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
yemeklerde ve derslerde ayrım yapmazdım,
genelde iyi not verdiğim yemekler ile,
iyi not aldığım her dersi severdim.....))))

seva 11.11.2009 13:45

Cevap: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
Türkçe - Edebiyat 39 26,53%

Türkçeyi doğru şekilde kulandığınıza inanıyorsunuz demek...

gönlüm58 11.11.2009 13:50

Cevap: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
Matematik,Fizik ve Kimya.......

seva 11.11.2009 13:58

Cevap: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
Matematik kimse sevmez dedim ama ankette baktım ilk sıralarda vay be...

gönlüm58 11.11.2009 14:11

Cevap: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
[QUOTE=seva;480913]Matematik kimse sevmez dedim ama ankette baktım ilk sıralarda vay be...[/QUOTE]

Ben matematik severim,insan anladıgı dersi sever,Edebıyat ve cografyayı nasıl seviyim anlamıyordum........

seva 11.11.2009 14:14

Cevap: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
[QUOTE=gönlüm58;480920]Ben matematik severim,insan anladıgı dersi sever,Edebıyat ve cografyayı nasıl seviyim anlamıyordum........[/QUOTE]

anlamadığı dersleri yapmak zorundasın bir şekilde...

gönlüm58 12.11.2009 09:25

Cevap: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
[QUOTE=seva;480922]anlamadığı dersleri yapmak zorundasın bir şekilde...[/QUOTE]

Haklısnda severek yapmak var bide mecbur oldugun için yapmak.....

barikat58 12.11.2009 11:27

Cevap: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
Ben sayısalcıydım Matematik ve seçeneklerde yok ama geometri en sevdiğim iki ders coğrafyadan ve platolardan nefret ediyorum :D

HaZaN 12.11.2009 12:19

Cevap: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
[B][I]Türkçe - Edebiyat en sevdiğim derslerdi, artı kimya dersininide çok severim.[/I][/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 11:06.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.