![]() |
-->: son yaptığınız iyilik
abi alibabadan taşınalı çok oldu şimdi klavuz dayız ş.şamil mahallesi-furkan camii ni
|
-->: son yaptığınız iyilik
[B]Ben bü gün kendime iyilik yaptım evimiz boğaziçine yakın 7 km tek otobüsle gidiliyor üsküdara gittim biraz boğaz havası aldım hemen geri dönüp bilgisayarımın başına oturdum[/B]
|
-->: son yaptığınız iyilik
evet haklısın altuntaş abi. iyilik sadece başkalarına yapılmaz, kendimize de yapılabilir.
|
--->: son yaptığınız iyilik
[B]arkdaşa kopyaa verdim sayemde beden yüksek aldı kereta :D
şaka şaka :D[/B] |
--->: son yaptığınız iyilik
[B]başka iyilik yapan yok muuu ?[/B]
|
-->: son yaptığınız iyilik
[B]Ben bu gün yine kendime iyilik yaptım ama ne yaptığımı söyleyemem cünkü mideyle ilgili olduğu için ayıp olur[/B]
|
--->: son yaptığınız iyilik
Allah risazi icin söz konusu olursa elimden geldigi kadar yardim etmeye calisiyorum.
Vefat eden dinkardeslerime dua ettim :) |
--->: -->: son yaptığınız iyilik
[QUOTE=aozdemir;252491]ben iki kişiye kuranı kerim ve başka bir kitap hediye ettim.[/QUOTE]
[B][COLOR="Purple"]Hayatta yapılabilecek en büyük iyiliklerden birisi. Allah razı olsun.[/COLOR] Bizim sekreter iş yönünden biraz gevşek, patronun dikkatini çekmeye başladı son günlerde. Patrona hissettirmeden bir takım işlerini ben üstlendim. İnşallah iyilik yapıyorumdur. Bunu fırsat bilip işleri iyice aksatmaz...[/B] |
-->: son yaptığınız iyilik
İki kişi arasında olan şeyleri açıklamak pek doğru değildir. Vaaz gibi oldu ama yaşıma bağışlayın. Herkes yaşamında birçok iyilik yapmıştır. Ömer Seyfettin'in diyetini okursanız ne demek istediğimi anlarsınız.
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 02:31. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.