Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Anasayfa Haberler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   HİLTON'lanacağız (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18427)

yakamozz 13.06.2008 23:05

--->: -->: HİLTON'lanacağız
 
[QUOTE=altuntas58;272605][B]Başka acılış yapacak kimse kalmadıda elin bilmem neyinemi kaldık hele bir otel yapılsın gerisi kolay[/B][/QUOTE]

Abi kızma ya biz de işin gırgırındayız bu arada süpersin ya koptum:D:D:D...

35fulya58 14.06.2008 15:58

--->: HİLTON'lanacağız
 
Yeni iş kapısı, yeni bir çehre olacak demektir. Yükselen değer Sivas daha iyilerine layık. Çağdaş otelcilik anlayışını getirecek demektir Sivas'a. Hayırlı olur inşallah.

goktan58 14.06.2008 17:05

--->: HİLTON'lanacağız
 
gercekten cok guzel olur sıvasımıza böyle lux tesıslerın yapılması....bende antalyada otelde calısmaktayım sıvasımızda HILTON vardıda bızmı calısmadık :) ınsallah herseyın en guzelı SIVASIMIZIN olur..............

FatihCan 18.06.2008 13:28

--->: HİLTON'lanacağız
 
Açılışta Paris Hiltonu sivasta görmek ister :Pp

Veli Bircan 18.06.2008 13:30

--->: HİLTON'lanacağız
 
[B]çok güzel bir karar memleketimizin gelişmesi bakımından[/B]

FatihCan 18.06.2008 13:31

--->: HİLTON'lanacağız
 
[B]bu arada ekmek fiyatları içinde kocamaaannn bir YUH çekiyorum....[/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 19:22.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.