![]() |
--->: -->: HİLTON'lanacağız
[QUOTE=altuntas58;272605][B]Başka acılış yapacak kimse kalmadıda elin bilmem neyinemi kaldık hele bir otel yapılsın gerisi kolay[/B][/QUOTE]
Abi kızma ya biz de işin gırgırındayız bu arada süpersin ya koptum:D:D:D... |
--->: HİLTON'lanacağız
Yeni iş kapısı, yeni bir çehre olacak demektir. Yükselen değer Sivas daha iyilerine layık. Çağdaş otelcilik anlayışını getirecek demektir Sivas'a. Hayırlı olur inşallah.
|
--->: HİLTON'lanacağız
gercekten cok guzel olur sıvasımıza böyle lux tesıslerın yapılması....bende antalyada otelde calısmaktayım sıvasımızda HILTON vardıda bızmı calısmadık :) ınsallah herseyın en guzelı SIVASIMIZIN olur..............
|
--->: HİLTON'lanacağız
Açılışta Paris Hiltonu sivasta görmek ister :Pp
|
--->: HİLTON'lanacağız
[B]çok güzel bir karar memleketimizin gelişmesi bakımından[/B]
|
--->: HİLTON'lanacağız
[B]bu arada ekmek fiyatları içinde kocamaaannn bir YUH çekiyorum....[/B]
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 19:22. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.