![]() |
Cevap: Atatürk'ün Sivas'a Gelişi Canlandırıldı
Orada olup o anı yaşamayı çok isterdim çok güzel bir etkinlik olmuş...Emeği geçenlerin ellerine yüreklerine sağlık...
|
Cevap: Atatürk'ün Sivas'a Gelişi Canlandırıldı
çok güzel bir etkinlik olmuş kaçırdım malesef...arkadaşlar bu sene konserler olmayacakmı ?
|
Cevap: Atatürk'ün Sivas'a Gelişi Canlandırıldı
[QUOTE=Amazon;457097]çok güzel bir etkinlik olmuş kaçırdım malesef...arkadaşlar bu sene konserler olmayacakmı ?[/QUOTE]
[B] Maalesef konseride kaçırmışsınız dün akşam Muazzes ERSOY konseri vardı. Bugunde Kıraç konseri var bari bunu kaçırmayın ;)[/B] |
Cevap: Atatürk'ün Sivas'a Gelişi Canlandırıldı
Muazzez Ersoy ve Kıraç (: puff başka bişey demiyorum :D
|
Cevap: Atatürk'ün Sivas'a Gelişi Canlandırıldı
keşke hadisede gelseydi ama o japonyaya gitti.inşallah önümüzdeki sene gelir
|
Cevap: Atatürk'ün Sivas'a Gelişi Canlandırıldı
[B] Cumhuriyet'in temellerinin atıldığı Sivas Kongresi'nin 90.yılı hayırlı uğurlu olsun[/B]
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 12:54. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.