Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Anasayfa Haberler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Atatürk'ün Sivas'a Gelişi Canlandırıldı (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=30853)

sibelYILMAZ 04.09.2009 07:30

Cevap: Atatürk'ün Sivas'a Gelişi Canlandırıldı
 
Orada olup o anı yaşamayı çok isterdim çok güzel bir etkinlik olmuş...Emeği geçenlerin ellerine yüreklerine sağlık...

Amazon 04.09.2009 12:38

Cevap: Atatürk'ün Sivas'a Gelişi Canlandırıldı
 
çok güzel bir etkinlik olmuş kaçırdım malesef...arkadaşlar bu sene konserler olmayacakmı ?

besyo_cu 04.09.2009 13:01

Cevap: Atatürk'ün Sivas'a Gelişi Canlandırıldı
 
[QUOTE=Amazon;457097]çok güzel bir etkinlik olmuş kaçırdım malesef...arkadaşlar bu sene konserler olmayacakmı ?[/QUOTE]

[B] Maalesef konseride kaçırmışsınız dün akşam Muazzes ERSOY konseri vardı. Bugunde Kıraç konseri var bari bunu kaçırmayın ;)[/B]

Amazon 04.09.2009 13:12

Cevap: Atatürk'ün Sivas'a Gelişi Canlandırıldı
 
Muazzez Ersoy ve Kıraç (: puff başka bişey demiyorum :D

umutcan58 04.09.2009 14:34

Cevap: Atatürk'ün Sivas'a Gelişi Canlandırıldı
 
keşke hadisede gelseydi ama o japonyaya gitti.inşallah önümüzdeki sene gelir

altuntas58 04.09.2009 14:40

Cevap: Atatürk'ün Sivas'a Gelişi Canlandırıldı
 
[B] Cumhuriyet'in temellerinin atıldığı Sivas Kongresi'nin 90.yılı hayırlı uğurlu olsun[/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 12:54.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.