![]() |
Cevap: Sivas unuttu, Tokat bastırıyor
[QUOTE=ABDULLAH DUMAN;513359][B]Tuzlugöl mahallesinde (halen duruyorsa) çok büyük bir alan vardı 4 senedir hastane yapılması planlanıyordu henüz çivi bile çakkılmamış sanırım[/B][/QUOTE]
Evet kardeşim o arazi aynen duruyor, ve söylentileri de en az 15 senedir aynı şekilde (hastane yapılacak) devam ediyor............... |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:11. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.