![]() |
Cevap: Kar Sivas'ı teslim aldı
Ya süper. . Merkezde değilim ama üniversiteyle merkez arasında fark var. Görüntü süper :) hele iki gün tatil oldu ya en çok ta ona sevindim. . Iki gün sonra da 15 tatil ohh:)
|
Cevap: Kar Sivas'ı teslim aldı
Keşke Mersin`ede yağsada kartopu oynasak.
|
Cevap: Kar Sivas'ı teslim aldı
[QUOTE=aktassa;609465]Kar birçok yerde etkili oldu sanırım.
Dün İstanbul akşam saatlerinde kar etkisi altındaydı. İzmit de şu ad beyazlar içerisinde. Gerçi etkili değil ama İzmite kar yağdığı ender görülmüştür. Ben özellikle Sivas'a kar yağmasına sevindim. Bilmiyorum Sivastaki kardeşlerimiz İstanbuldakiler gibi LANET! okudular mı ama yanlış anlaşılmasın sakın, ben karın Sivasta daha da fazla yağmasını isterim. Herm görsel güzellik hemde berekettir yahu...[/QUOTE] Bereket ve rahmettir ama belediyemiz yolalrı temizlemeyi bilmediği için eziyet durumunda şuan.. |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 10:32. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.