Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Anasayfa Haberler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Kar Sivas'ı teslim aldı (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=38691)

Azizem_58_58 17.01.2012 10:14

Cevap: Kar Sivas'ı teslim aldı
 
Ya süper. . Merkezde değilim ama üniversiteyle merkez arasında fark var. Görüntü süper :) hele iki gün tatil oldu ya en çok ta ona sevindim. . Iki gün sonra da 15 tatil ohh:)

YuSuF 17.01.2012 11:11

Cevap: Kar Sivas'ı teslim aldı
 
Keşke Mersin`ede yağsada kartopu oynasak.

LaEdri 17.01.2012 15:16

Cevap: Kar Sivas'ı teslim aldı
 
[QUOTE=aktassa;609465]Kar birçok yerde etkili oldu sanırım.
Dün İstanbul akşam saatlerinde kar etkisi altındaydı.
İzmit de şu ad beyazlar içerisinde. Gerçi etkili değil ama İzmite kar yağdığı ender görülmüştür.
Ben özellikle Sivas'a kar yağmasına sevindim.
Bilmiyorum Sivastaki kardeşlerimiz İstanbuldakiler gibi LANET! okudular mı ama yanlış anlaşılmasın sakın, ben karın Sivasta daha da fazla yağmasını isterim.
Herm görsel güzellik hemde berekettir yahu...[/QUOTE]

Bereket ve rahmettir ama belediyemiz yolalrı temizlemeyi bilmediği için eziyet durumunda şuan..


WEZ Format +2. ?uan Saat: 10:32.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.