![]() |
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
Okul hayatım boyunca hiç sevmediğm ders Almanca olmuştur.Almanca dersinden ve Almanca hocamız dan nefret ederdim gereksiz olduğunu düşünürdüm.En sevdiğim des Tarih ve Coraf ya idi bilassa tarih dersinin bitmesini istemezdim.
|
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
[QUOTE=dark_yamtar58;253820]Okul hayatım boyunca hiç sevmediğm ders Almanca olmuştur.Almanca dersinden ve Almanca hocamız dan nefret ederdim gereksiz olduğunu düşünürdüm.En sevdiğim des Tarih ve Coraf ya idi bilassa tarih dersinin bitmesini istemezdim.[/QUOTE]
Almanca mı?????????????????????????????????:confused: |
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
walla ben hala öğrenciyim en sevdiğim ders ise GEOMETRİ baya iyidirim bu derste..
|
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
[QUOTE=sivaslıgenç;253824]Almanca mı?????????????????????????????????:confused:[/QUOTE]
Sivaslı genç kardeşim söylesene seni bukadar neşelendirecek ne yaptım.?....................................................................... |
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
[B]şaka şaka tarihi severim
tarihi sevmemdeki etkenlerde yavuz bahadıroğludur [/B] |
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
Cilganin derslerini cok seviyorum.Toplumsal yapi,Sosyal hizmete giris vs.Ibrahim Cılga bir numarali hocam:):)
|
-->: --->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
[QUOTE=dark_yamtar58;253849]Sivaslı genç kardeşim söylesene seni bukadar neşelendirecek ne yaptım.?.......................................................................[/QUOTE]
yok abicim sen yalnış anladın arkadaşı hani almanca çok eskiden müfredattaymışya o yüzden sivaslı genc biraz şaşırdı. Ayrıca ben spor bölümü mezunu olduğum için lise yıllarımda antrenman bilgisi-anatomi-spor-zaten haftanın 18 saati spor salonundaydık:D diğer derslerdende TARİH.valla haftada 2 saatti bi keresinde müdürle kavga etmiştik neden 4 saat yapmıyosunuz die:D gençlik yılları işte neylersin:D |
-->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
[B]drama incelemesi ve öğretimi..:D[/B]
|
-->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
coğrafya ................................
|
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
[QUOTE=dark_yamtar58;253849]Sivaslı genç kardeşim söylesene seni bukadar neşelendirecek ne yaptım.?.......................................................................[/QUOTE]
Beni neşelendirecek bir hareket yapmadın +bende neşelenmiş gibi bir harekette bulunmadım. Sadece Almanca dersi varmı onu sordum oda önceden varmış. |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 10:12. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.