Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Anketler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=166)
-   -   Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur? (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=17076)

dark_yamtar58 15.04.2008 17:18

--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
Okul hayatım boyunca hiç sevmediğm ders Almanca olmuştur.Almanca dersinden ve Almanca hocamız dan nefret ederdim gereksiz olduğunu düşünürdüm.En sevdiğim des Tarih ve Coraf ya idi bilassa tarih dersinin bitmesini istemezdim.

sivaslıgenç 15.04.2008 17:23

--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
[QUOTE=dark_yamtar58;253820]Okul hayatım boyunca hiç sevmediğm ders Almanca olmuştur.Almanca dersinden ve Almanca hocamız dan nefret ederdim gereksiz olduğunu düşünürdüm.En sevdiğim des Tarih ve Coraf ya idi bilassa tarih dersinin bitmesini istemezdim.[/QUOTE]

Almanca mı?????????????????????????????????:confused:

asitane3458 15.04.2008 18:01

--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
walla ben hala öğrenciyim en sevdiğim ders ise GEOMETRİ baya iyidirim bu derste..

dark_yamtar58 15.04.2008 18:55

--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
[QUOTE=sivaslıgenç;253824]Almanca mı?????????????????????????????????:confused:[/QUOTE]

Sivaslı genç kardeşim söylesene seni bukadar neşelendirecek ne yaptım.?.......................................................................

arikarinkuchi 15.04.2008 20:29

--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
[B]şaka şaka tarihi severim
tarihi sevmemdeki etkenlerde
yavuz bahadıroğludur [/B]

xwst 15.04.2008 21:30

--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
Cilganin derslerini cok seviyorum.Toplumsal yapi,Sosyal hizmete giris vs.Ibrahim Cılga bir numarali hocam:):)

Abdurrahman 58 15.04.2008 22:22

-->: --->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
[QUOTE=dark_yamtar58;253849]Sivaslı genç kardeşim söylesene seni bukadar neşelendirecek ne yaptım.?.......................................................................[/QUOTE]

yok abicim sen yalnış anladın arkadaşı hani almanca çok eskiden müfredattaymışya o yüzden sivaslı genc biraz şaşırdı.

Ayrıca ben spor bölümü mezunu olduğum için lise yıllarımda antrenman bilgisi-anatomi-spor-zaten haftanın 18 saati spor salonundaydık:D
diğer derslerdende TARİH.valla haftada 2 saatti bi keresinde müdürle kavga etmiştik neden 4 saat yapmıyosunuz die:D gençlik yılları işte neylersin:D

LaEdri 16.04.2008 13:30

-->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
[B]drama incelemesi ve öğretimi..:D[/B]

aozdemir 17.04.2008 16:17

-->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
coğrafya ................................

sivaslıgenç 17.04.2008 17:19

--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
[QUOTE=dark_yamtar58;253849]Sivaslı genç kardeşim söylesene seni bukadar neşelendirecek ne yaptım.?.......................................................................[/QUOTE]

Beni neşelendirecek bir hareket yapmadın +bende neşelenmiş gibi bir harekette bulunmadım.
Sadece Almanca dersi varmı onu sordum oda önceden varmış.


WEZ Format +2. ?uan Saat: 10:12.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.