Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Arşiv (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=365)
-   -   Klavye'ye Bakmadan Yazalım , Paylaşalım (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=15897)

Klimasuyu 26.06.2009 06:20

Cevap: Klavye'ye Bakmadan Yazalım , Paylaşalım
 
[QUOTE=deliktaşlısalim;433216]bakarak zor yazıyorum bakmadan yazsam bide vay halime:D[/QUOTE]

demi ama Salim abi...

Salim58 26.06.2009 06:23

Cevap: Klavye'ye Bakmadan Yazalım , Paylaşalım
 
[QUOTE=metin 0758;434922]demi ama Salim abi...[/QUOTE]

aynen öyle klavyede harf avına çıkıyorum:D

Klimasuyu 26.06.2009 06:28

Cevap: Klavye'ye Bakmadan Yazalım , Paylaşalım
 
sivasspoı...
idare eder bi harf kaçırmışız o kadarda olsun artık:)...

Salim58 26.06.2009 06:33

Cevap: Klavye'ye Bakmadan Yazalım , Paylaşalım
 
si anvbhgj..............bakmadan yazarsan işte böyle olur

qio 26.06.2009 06:39

Cevap: Klavye'ye Bakmadan Yazalım , Paylaşalım
 
çekoslavyalılaştıramadıklarımızdanmısınız

Araya boşluğu ben bırakmadım , bırakan teknik hatayı pretosto ediyorum :D

Salim58 26.06.2009 06:56

Cevap: Klavye'ye Bakmadan Yazalım , Paylaşalım
 
beyim moralyim bojuk

Klimasuyu 02.07.2009 05:28

Cevap: Klavye'ye Bakmadan Yazalım , Paylaşalım
 
sibas şehr,.....................

betüs58 02.07.2009 05:47

Cevap: Klavye'ye Bakmadan Yazalım , Paylaşalım
 
sebu sevioyrum sivasim bakmadnn yazdimm:D

Salim58 02.07.2009 06:06

Cevap: Klavye'ye Bakmadan Yazalım , Paylaşalım
 
sivvasın nettelerde çayyy i çççççeeeeeeeekl


WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:36.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.