![]() |
Cevap: Klavye'ye Bakmadan Yazalım , Paylaşalım
[QUOTE=deliktaşlısalim;433216]bakarak zor yazıyorum bakmadan yazsam bide vay halime:D[/QUOTE]
demi ama Salim abi... |
Cevap: Klavye'ye Bakmadan Yazalım , Paylaşalım
[QUOTE=metin 0758;434922]demi ama Salim abi...[/QUOTE]
aynen öyle klavyede harf avına çıkıyorum:D |
Cevap: Klavye'ye Bakmadan Yazalım , Paylaşalım
sivasspoı...
idare eder bi harf kaçırmışız o kadarda olsun artık:)... |
Cevap: Klavye'ye Bakmadan Yazalım , Paylaşalım
si anvbhgj..............bakmadan yazarsan işte böyle olur
|
Cevap: Klavye'ye Bakmadan Yazalım , Paylaşalım
çekoslavyalılaştıramadıklarımızdanmısınız
Araya boşluğu ben bırakmadım , bırakan teknik hatayı pretosto ediyorum :D |
Cevap: Klavye'ye Bakmadan Yazalım , Paylaşalım
beyim moralyim bojuk
|
Cevap: Klavye'ye Bakmadan Yazalım , Paylaşalım
sibas şehr,.....................
|
Cevap: Klavye'ye Bakmadan Yazalım , Paylaşalım
sebu sevioyrum sivasim bakmadnn yazdimm:D
|
Cevap: Klavye'ye Bakmadan Yazalım , Paylaşalım
sivvasın nettelerde çayyy i çççççeeeeeeeekl
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:36. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.