![]() |
--->: -->: --->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
[QUOTE=serrrkan;253919]yok abicim sen yalnış anladın arkadaşı hani almanca çok eskiden müfredattaymışya o yüzden sivaslı genc biraz şaşırdı.
Ayrıca ben spor bölümü mezunu olduğum için lise yıllarımda antrenman bilgisi-anatomi-spor-zaten haftanın 18 saati spor salonundaydık:D diğer derslerdende TARİH.valla haftada 2 saatti bi keresinde müdürle kavga etmiştik neden 4 saat yapmıyosunuz die:D gençlik yılları işte neylersin:D[/QUOTE] Sağolasın abi bende senin dediğini kastemiştim ama abimiz yanlış anladı. |
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
benim öğrencilik hayatım olmadığı için fazla bilgili değilimdir ama en çok tarih dersini merak eder bakarım evde eğitim diye bir proje var eğer hayatta geçerse girip bi güzel tarih yazarı olmak istiyorum ALLAH ın iziniyle...
|
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
Tarih VE YABANCI DIL DERSLERI............
|
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
benım ıLgımı daha çok muhasebe oLdugu için muhasebe ve matematik :)[COLOR="Purple"][/COLOR]
|
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
ben ilkokulda resim ve türkçe
lisedeyken resim,biyoloji ve coğrafya üniversitede seçmeli ders resim ve iktisatı seviyordum ama mesleğim muhasebe ( hiç sevmiyorum) :) |
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
MATEMATİK
başka ders tanımıorum... |
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
Tarih okul hayatım boyunca tarih dersini zevkle ve isteyerek okudum.
|
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
türk edebiyatın dersin severek dinerim
|
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
Tarih dersi en sevdiğim dersti gardaş..................................................
|
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
HALA MATEMATİK ........................:)
haa BİYOLOJİ yi de ekliyorum............... |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 08:38. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.