![]() |
Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
tabi ki peygamber sofrası bu ...
|
Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
[IMG]http://i37.tinypic.com/307oolk.jpg[/IMG]
Beni kırmayıp davetime katılan tüm dostlarıma cani gönülden teşekkür ediyorum. Ve yemeğimizden bir kare ekliyorum. Bir başka iftar da buluşmak dileğiyle. Herkese sevgi ve saygılarımla. . |
Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
[QUOTE=arifcoskun;465639][IMG]http://i37.tinypic.com/307oolk.jpg[/IMG]
Beni kırmayıp davetime katılan tüm dostlarıma cani gönülden teşekkür ediyorum. Ve yemeğimizden bir kare ekliyorum. Bir başka iftar da buşuşmak dileğiyle. Herkese sevgi ve saygılarımla. .[/QUOTE] Gercekten harika bir yemekti, özellikle katmerleri Salim´in yavasligindan yararlanarak icine sogan koyup yedim. Caylar tavsan kani, emegi gecenlere sonsuz tesekkürler. |
Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
arif abi'cim sagolasin ne tatli bisey olmus bu ya,
cok hos gercekten eee böyle günler de gelecek insallah... keske daha güzel güldügüm bir resim ekleseymissin :p |
Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
[B][COLOR=darkorange]hem çok sanal hem de çok güzel birgündü birde şu mutfak işlerinden elimi eteği çekebilsem yemekler önüme gelse daha güzel olacak o kadar boynuz var ama kulağımı geçemediler henüz :D[/COLOR][/B]
|
Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
[B]Harika bir yemekti. Emeği geçen herkese teşekkürler. En fazla Hasan abi yedi :) Kocaman katmeri çekti önüne kimseye vermedi[/B]
|
Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
ask olsun ya hic mi yardimim dokunmadi sana : (
bu arada sahi ya ablacim senin makinada bir resim olacakti hani su yazin piknikta biberleri kulaklarima taktigim duruyor iste bir ara at bana msn den onu : )) herkes cok gülmüstü |
Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
Abi bizi niye fotolamadın ya :)
|
Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
[QUOTE=club7house;465647]Abi bizi niye fotolamadın ya :)[/QUOTE]
kareler gelecek sen halay çekerken avrsın Yalçın :) |
Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
yok ya :D .
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 21:34. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.