Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Hertelden (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=17)
-   -   DAVETLİSİNİZ :) (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=31074)

goramaz 18.09.2009 22:55

Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
 
tabi ki peygamber sofrası bu ...

Arif Coşkun 24.09.2009 21:24

Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
 
[IMG]http://i37.tinypic.com/307oolk.jpg[/IMG]



Beni kırmayıp davetime katılan tüm dostlarıma cani gönülden
teşekkür ediyorum. Ve yemeğimizden bir kare ekliyorum. Bir başka iftar da buluşmak dileğiyle.

Herkese sevgi ve saygılarımla.





.

sandalli 24.09.2009 21:27

Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
 
[QUOTE=arifcoskun;465639][IMG]http://i37.tinypic.com/307oolk.jpg[/IMG]



Beni kırmayıp davetime katılan tüm dostlarıma cani gönülden
teşekkür ediyorum. Ve yemeğimizden bir kare ekliyorum. Bir başka iftar da buşuşmak dileğiyle.

Herkese sevgi ve saygılarımla.





.[/QUOTE]


Gercekten harika bir yemekti, özellikle katmerleri Salim´in yavasligindan yararlanarak icine sogan koyup yedim. Caylar tavsan kani, emegi gecenlere sonsuz tesekkürler.

tatli-dilli 24.09.2009 21:30

Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
 
arif abi'cim sagolasin ne tatli bisey olmus bu ya,
cok hos gercekten eee böyle günler de gelecek insallah...

keske daha güzel güldügüm bir resim ekleseymissin :p

kronik 24.09.2009 21:30

Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
 
[B][COLOR=darkorange]hem çok sanal hem de çok güzel birgündü birde şu mutfak işlerinden elimi eteği çekebilsem yemekler önüme gelse daha güzel olacak o kadar boynuz var ama kulağımı geçemediler henüz :D[/COLOR][/B]

Cley 24.09.2009 21:32

Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
 
[B]Harika bir yemekti. Emeği geçen herkese teşekkürler. En fazla Hasan abi yedi :) Kocaman katmeri çekti önüne kimseye vermedi[/B]

tatli-dilli 24.09.2009 21:32

Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
 
ask olsun ya hic mi yardimim dokunmadi sana : (

bu arada sahi ya ablacim senin makinada bir resim olacakti hani su yazin
piknikta biberleri kulaklarima taktigim duruyor iste bir ara at bana msn den onu : )) herkes cok gülmüstü

qio 24.09.2009 21:33

Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
 
Abi bizi niye fotolamadın ya :)

Arif Coşkun 24.09.2009 21:36

Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
 
[QUOTE=club7house;465647]Abi bizi niye fotolamadın ya :)[/QUOTE]

kareler gelecek sen halay çekerken avrsın Yalçın :)

qio 24.09.2009 21:37

Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
 
yok ya :D .


WEZ Format +2. ?uan Saat: 21:34.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.