![]() |
--->: MERKEZ ÇAYGÖREN KÖYÜ (CİRİN)
İlhan nerdesin.... Yazılarını merakla bekliyoruuuuz....
|
--->: MERKEZ ÇAYGÖREN KÖYÜ (CİRİN)
Benimde tanımadıklarım var burada sadece akrabalarım var onları tanıyorum. Tabiki görmeyince, görüşmeyince, bilinmiyor tanınmıyor. Normaldir bu durumlar. Bu forum vesile ile az sayıda da olsa ortak bir noktada birleşiyoruz. Web sitesine gelince güzel bir fikir ama tabiki burada aktiflik ve illerlik olması önemli olan. Ve çokta etkisi olur . Ama unutmayalım ki bunların hepsi ayrı ayrı uğraşlar. Olsa güzel olurdu tabiki. Fikren güzel...
|
--->: MERKEZ ÇAYGÖREN KÖYÜ (CİRİN)
Hatice bacı herşeyden önce yaptıgın sanatta sana başarılaar dilerim i
nş bigün işte bu bizden diyebilecegimiz biri olursun seninle gurur duyarız gelelim meseleye sen bizi hep eleştiriyorsunya hatta dün amcan ilhan la beraberdik bu konu üzerinde brz konuştuk ama bu işi bu meseleye ciddi bir olup bi yol çizecegiz inşallah sizlerinde desteklerini bekliyoruz birlikten beraberlik dogar şimdilik muhalefat yapmayı bırak derim sana daha erken bence SAYGILARIMLA |
--->: MERKEZ ÇAYGÖREN KÖYÜ (CİRİN)
CİRİNİN ĞÜZEL İNSANLARI İSTANBULDAN SEVĞİLER SELAMLAR
|
--->: MERKEZ ÇAYGÖREN KÖYÜ (CİRİN)
deyerli arkadaşlar neredesiniz hic kimseden bir haber yok
|
--->: MERKEZ ÇAYGÖREN KÖYÜ (CİRİN)
öncelikle hayırlı akşamlar herkezlere yeni arkadaşlar katılmış aramıza hepinize hoşgeldiniz sefalar getirdiniz diyorum inşallah böyle böyle çogalıcaz belki birşeyler yapabiliriz çogalırsak herkeze hayırlı akşamlar
|
--->: MERKEZ ÇAYGÖREN KÖYÜ (CİRİN)
estafurullah altuntaş abicim ne mahsuru olucak senin sayfamızı ziyaret etmenden memnun oluruz sayın abicim dedigin gibi hepimiz aynı toprakların insanıyız herzaman açık sana buranın kapısı tüm herkeze kapımız sonuna kadar açık girebilir ziyaret edebilir herkeze saygılar hayırlı akşamlar
|
--->: MERKEZ ÇAYGÖREN KÖYÜ (CİRİN)
sevgiler saygılar bizden sayın bilal abi sende hoşgelmişsin sitemize sefalar getirmişsin hayırlı akşamlar allaha emanet ol
|
--->: MERKEZ ÇAYGÖREN KÖYÜ (CİRİN)
sevgili zeki abicim selamlar saygılar nasılsın iyimisin zeki abicim bugün ATATÜRK havaalanına geldim annemler sivastan geliyordu onları almaya ordasındır diye aradım seni bi ziyaret edeyim hazır buraya kadar gelmişken seni bi çayını içeyim dedim telefonunu çaldırdım fark etmedin galiba yada duymadın neyse saglık olsun zeki abicim inşallah bidaki sefere sonu 58 02 olan benim numaram zeki abi hayırlı akşamlar
|
--->: MERKEZ ÇAYGÖREN KÖYÜ (CİRİN)
evet sevgili köylülerim ben bir teklif yaptım kimseden ses çıkmadı tekrar düşüncelerimi söylüyeyim hani diyorumki şu kuramadıgımız dernegimizin temelini atsak bir tarih belirlesek 2.3..yada 4 ay sonra sına bir gün belirlesek söyleye bildigimize söylesek herkez elinden geleni yapsa o zamana baya yayılır haber hemen hemen duymayan kalmaz bide yer ayarlasak orda toplansak oturulup konuşulsa enine boyuna herşey umdugumuz gibi giderse sonrasına bir toplantı daha ondan sonrası kur dernegini seç başkanı tıkır tıkır yürüt sonrası gelir tabi inşallah umuyorum...biraz hızlı kurdum gibi oldu dernegi ama biraz da sizler birşeyler ekleyin yorum yapın yanlışım varsa düzeltin...tabi bunlar benim düşüncelerim herkeze hayırlı akşamlar saygılarla hakan uzdemir
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 18:28. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.