Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Köylerimiz (Sivas Köyleri) (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=171)
-   -   MERKEZ ÇAYGÖREN KÖYÜ (CİRİN) (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=12212)

H.Sanat 08.04.2008 21:16

--->: MERKEZ ÇAYGÖREN KÖYÜ (CİRİN)
 
İlhan nerdesin.... Yazılarını merakla bekliyoruuuuz....

veysel ayaz 08.04.2008 21:34

--->: MERKEZ ÇAYGÖREN KÖYÜ (CİRİN)
 
Benimde tanımadıklarım var burada sadece akrabalarım var onları tanıyorum. Tabiki görmeyince, görüşmeyince, bilinmiyor tanınmıyor. Normaldir bu durumlar. Bu forum vesile ile az sayıda da olsa ortak bir noktada birleşiyoruz. Web sitesine gelince güzel bir fikir ama tabiki burada aktiflik ve illerlik olması önemli olan. Ve çokta etkisi olur . Ama unutmayalım ki bunların hepsi ayrı ayrı uğraşlar. Olsa güzel olurdu tabiki. Fikren güzel...

i.yigit 09.04.2008 09:55

--->: MERKEZ ÇAYGÖREN KÖYÜ (CİRİN)
 
Hatice bacı herşeyden önce yaptıgın sanatta sana başarılaar dilerim i
nş bigün işte bu bizden diyebilecegimiz biri olursun seninle gurur duyarız
gelelim meseleye sen bizi hep eleştiriyorsunya hatta dün amcan ilhan la
beraberdik bu konu üzerinde brz konuştuk ama bu işi bu meseleye ciddi
bir olup bi yol çizecegiz inşallah sizlerinde desteklerini bekliyoruz
birlikten beraberlik dogar
şimdilik muhalefat yapmayı bırak derim sana daha erken bence
SAYGILARIMLA

bilalfındık 09.04.2008 14:10

--->: MERKEZ ÇAYGÖREN KÖYÜ (CİRİN)
 
CİRİNİN ĞÜZEL İNSANLARI İSTANBULDAN SEVĞİLER SELAMLAR

zeki yigit 09.04.2008 15:44

--->: MERKEZ ÇAYGÖREN KÖYÜ (CİRİN)
 
deyerli arkadaşlar neredesiniz hic kimseden bir haber yok

emirgil 09.04.2008 18:18

--->: MERKEZ ÇAYGÖREN KÖYÜ (CİRİN)
 
öncelikle hayırlı akşamlar herkezlere yeni arkadaşlar katılmış aramıza hepinize hoşgeldiniz sefalar getirdiniz diyorum inşallah böyle böyle çogalıcaz belki birşeyler yapabiliriz çogalırsak herkeze hayırlı akşamlar

emirgil 09.04.2008 18:25

--->: MERKEZ ÇAYGÖREN KÖYÜ (CİRİN)
 
estafurullah altuntaş abicim ne mahsuru olucak senin sayfamızı ziyaret etmenden memnun oluruz sayın abicim dedigin gibi hepimiz aynı toprakların insanıyız herzaman açık sana buranın kapısı tüm herkeze kapımız sonuna kadar açık girebilir ziyaret edebilir herkeze saygılar hayırlı akşamlar

emirgil 09.04.2008 18:27

--->: MERKEZ ÇAYGÖREN KÖYÜ (CİRİN)
 
sevgiler saygılar bizden sayın bilal abi sende hoşgelmişsin sitemize sefalar getirmişsin hayırlı akşamlar allaha emanet ol

emirgil 09.04.2008 18:37

--->: MERKEZ ÇAYGÖREN KÖYÜ (CİRİN)
 
sevgili zeki abicim selamlar saygılar nasılsın iyimisin zeki abicim bugün ATATÜRK havaalanına geldim annemler sivastan geliyordu onları almaya ordasındır diye aradım seni bi ziyaret edeyim hazır buraya kadar gelmişken seni bi çayını içeyim dedim telefonunu çaldırdım fark etmedin galiba yada duymadın neyse saglık olsun zeki abicim inşallah bidaki sefere sonu 58 02 olan benim numaram zeki abi hayırlı akşamlar

emirgil 09.04.2008 18:56

--->: MERKEZ ÇAYGÖREN KÖYÜ (CİRİN)
 
evet sevgili köylülerim ben bir teklif yaptım kimseden ses çıkmadı tekrar düşüncelerimi söylüyeyim hani diyorumki şu kuramadıgımız dernegimizin temelini atsak bir tarih belirlesek 2.3..yada 4 ay sonra sına bir gün belirlesek söyleye bildigimize söylesek herkez elinden geleni yapsa o zamana baya yayılır haber hemen hemen duymayan kalmaz bide yer ayarlasak orda toplansak oturulup konuşulsa enine boyuna herşey umdugumuz gibi giderse sonrasına bir toplantı daha ondan sonrası kur dernegini seç başkanı tıkır tıkır yürüt sonrası gelir tabi inşallah umuyorum...biraz hızlı kurdum gibi oldu dernegi ama biraz da sizler birşeyler ekleyin yorum yapın yanlışım varsa düzeltin...tabi bunlar benim düşüncelerim herkeze hayırlı akşamlar saygılarla hakan uzdemir


WEZ Format +2. ?uan Saat: 18:28.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.