![]() |
Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
[QUOTE=arifcoskun;465639][IMG]http://i37.tinypic.com/307oolk.jpg[/IMG]
Beni kırmayıp davetime katılan tüm dostlarıma cani gönülden teşekkür ediyorum. Ve yemeğimizden bir kare ekliyorum. Bir başka iftar da buluşmak dileğiyle. Herkese sevgi ve saygılarımla. .[/QUOTE] [B]toplanmışız bi sofranın başına yemek yenirmi hiç bak tek başına değermi uzakta akan şu göz yaşına toplansak bi daha biz bu sofrada[/B] |
Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
Dostlar dedim gelsin bir araya
Bir mesaj olsun dedim anlayana Umarım kimse bakmadı kusura Dost ile soğan yemek baldan tatlıdır. |
Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
[B]davet edilmiştik geldik buraya
dosları sofrayı gördük burada cley yedi içti baktık burada bende bakıp bakıp durdum burada[/B] |
Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
[QUOTE=Salim58;466124][B]toplanmışız bi sofranın başına[/B]
[B]yemek yenirmi hiç bak tek başına[/B] [B]değermi uzakta akan şu göz yaşına[/B] [B]toplansak bi daha biz bu sofrada[/B][/QUOTE] Sanırım bir daha zor Salim sadece güzel bir anı olarak hafızalardaki yerini koruyacak.:( |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 21:34. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.