Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Hertelden (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=17)
-   -   DAVETLİSİNİZ :) (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=31074)

Salim58 26.09.2009 09:49

Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
 
[QUOTE=arifcoskun;465639][IMG]http://i37.tinypic.com/307oolk.jpg[/IMG]



Beni kırmayıp davetime katılan tüm dostlarıma cani gönülden
teşekkür ediyorum. Ve yemeğimizden bir kare ekliyorum. Bir başka iftar da buluşmak dileğiyle.

Herkese sevgi ve saygılarımla.





.[/QUOTE]


[B]toplanmışız bi sofranın başına
yemek yenirmi hiç bak tek başına
değermi uzakta akan şu göz yaşına
toplansak bi daha biz bu sofrada[/B]

Arif Coşkun 26.09.2009 10:07

Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
 
Dostlar dedim gelsin bir araya
Bir mesaj olsun dedim anlayana
Umarım kimse bakmadı kusura
Dost ile soğan yemek baldan tatlıdır.

Salim58 26.09.2009 10:29

Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
 
[B]davet edilmiştik geldik buraya
dosları sofrayı gördük burada
cley yedi içti baktık burada
bende bakıp bakıp durdum burada[/B]

Arif Coşkun 28.05.2012 09:11

Cevap: DAVETLİSİNİZ :)
 
[QUOTE=Salim58;466124][B]toplanmışız bi sofranın başına[/B]
[B]yemek yenirmi hiç bak tek başına[/B]
[B]değermi uzakta akan şu göz yaşına[/B]
[B]toplansak bi daha biz bu sofrada[/B][/QUOTE]


Sanırım bir daha zor Salim sadece güzel bir anı olarak hafızalardaki yerini koruyacak.:(


WEZ Format +2. ?uan Saat: 21:34.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.