![]() |
-->: - SİYASET MEYDANI-
bence akp gerçekten sağcıdır.yalnız bunu dış siyasete dökemiyor.
|
-->: - SİYASET MEYDANI-
sizce MUHSİN YAZICIOĞLU önümüzdeki seçimlere BBP olarakmı katılır yoksa yine bağımsız adaymı olur?
bence BBP olarak katılır |
--->: - SİYASET MEYDANI-
hepinize katılıyorum :)
|
-->: --->: - SİYASET MEYDANI-
[QUOTE=gürün_güzeli;224417]hepinize katılıyorum :)[/QUOTE]
LÜTFEN ORTAMI SOĞUTMAYINIZ SİBEL HANIM.... |
-->: - SİYASET MEYDANI-
[QUOTE=serrrkan;224416]sizce MUHSİN YAZICIOĞLU önümüzdeki seçimlere BBP olarakmı katılır yoksa yine bağımsız adaymı olur?
bence BBP olarak katılır[/QUOTE] Abi bencede parti olarak katılır.Zaten oy potansiyelinide bayağı arttırdı.İnşallah başaada geliceğiz. |
-->: - SİYASET MEYDANI-
[QUOTE=sivaslıgenç;224422]Abi bencede parti olarak katılır.Zaten oy potansiyelinide bayağı arttırdı.İnşallah başaada geliceğiz.[/QUOTE]
İNŞALLAH MUSTAFA ALLAH'IN İZNİYLE TEK BAŞIMIZA İKTİDAR OLACAĞIZ ARTIK TÜRK MİLLETİ -AK-İLE KARANIN NE DEMEK OLDUĞUNU ANLAMAYA BAŞLADI. ŞİMDİ BİRLİK ZAMANI!!! |
--->: - SİYASET MEYDANI-
yinede saygideger gardaslarim ak.p .karalamaktansa yanlislarini tartismak en iyiyisi .bu ulkenin gercek inancli insanlari kamu kurumlarinda .okullarda cok cile ve cefa cekti neden :(hep sol görüslü batici laik gecinen sol partilerin iktitara ortak olmasi veya yüksek mevkilerdeki elamanlariyla kamu düzeni saglama amaciyla) insallah bundan sonra hükümetin yapacagi icratlara göre onlari elestirmek en iyisi. bir ulkenin inanci ekonomisi güclü degilse o ülke ezilmeye ve sömürülmeye layiktir.(MUHTAC OLDUGUN KUDRET DAMARLARINDAKI ASIL KANDA MEVCUTTUR)
|
--->: - SİYASET MEYDANI-
Muhsin Yazıcıoğlu karakterli bir insan,iyi niyetli, ve memleket sevdalısı ancak ülkeyi yönetecek ekibi ve kapasitesi olduğuma inanmıyorum. Konuşmaları,geçmişi,bilgi seviyesi bu ülkeyi yönetmek için yeterli değil. Hemşerim olarak çok seviyorum,Sivas için ve ülke için faydalı işler yapmaya çalıştığını düşünüyorum. Ancak uğraşı boşadır,ülkenin geneline hitap edemiyor. Keşkelere sığınmak istemem amma BBP'nin Saadet Partisiyle birleşmesini isterdim.
|
-->: --->: - SİYASET MEYDANI-
[QUOTE=Efe Cemil Şeker;224455]Muhsin Yazıcıoğlu karakterli bir insan,iyi niyetli, ve memleket sevdalısı ancak ülkeyi yönetecek ekibi ve kapasitesi olduğuma inanmıyorum. Konuşmaları,geçmişi,bilgi seviyesi bu ülkeyi yönetmek için yeterli değil. Hemşerim olarak çok seviyorum,Sivas için ve ülke için faydalı işler yapmaya çalıştığını düşünüyorum. Ancak uğraşı boşadır,ülkenin geneline hitap edemiyor. Keşkelere sığınmak istemem amma BBP'nin Saadet Partisiyle birleşmesini isterdim.[/QUOTE]
Abi konuşması demişsin neden aşırı derecede doğruları konuşuyor ve bazı gruplar Muhsin başkanımızın bu huyunu sindiremiyor.Boşa dememişler doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar diye.Kapasiteside şimdi başta olanlardan yada muhalefetlik görevi yapanlardan bin kat daha fazla.Ekibide hele bi başa gelsin en kral ekibi kurar sen mera etme abi. |
--->: - SİYASET MEYDANI-
ben de sağcıyım ama mhp yi bir sağ parti olarak görmüyorum. bugüne kadar gelen iktidarlardan en iisi turgut özal ve tayyip erdoğandır başkada kimse yok bence mhp ye gelince devlet bahçeli solcudur ecevit zamanındada bu iice belli oldu bide şu kurt meselesini analmış değilim kurt sevgisi var insanlarımızda ama niçi kurtu sevdiklerini bilmiiyolar galiba türeyiş destanınan haberiniz yok
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 10:44. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.