![]() |
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
Tarihimizi öğrendikçe çok haz alırdım.Özellikle Osmanlı Tarihi beni çekmiştir kendine......
|
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
Yabancı Dil Dersleri 5 7,69%
[B]Benım en cok sevdıgım der Ing NEdense ogretmenım cok guseldı dıgerlerı fasa fısoo[/B] |
-->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
TARİH HER ZAMAN SEVMİŞİMDİR......................
|
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
Fen dersleri ve türkçe edebiyaat derslerine ilgim vardı :)
|
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
[B]matematik ve ingilizce en sewdiğim....en sewmediğim tarih[/B]
|
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
yabancı dil daha çok ilgimi çekiyodu malesef :)
|
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
fen derslerini hep sevmişimdir biyoloji kimya .... tabiki fizik hariç. bide matematik öğrendikçe zevk aldığım tek ders ...
|
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
en sevdiğim deers geometrıııııı
|
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
Öğrencilik hayatımda dersler arasında en sevdiğim tarih di.
|
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
[B][U]Yabancı Dil Derslerini seviyorum Oda Ingilizce
Cok seviyorum:) [/U][/B] |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:02. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.