![]() |
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
[B]Bilgisayar Dersinde Hocanın Serbestsiniz Cocuklar Demesini Cok Sewiorum..xDxD..[/B]
|
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
En sevdiğim ve en başarılı olduğum ders, [B]Matematik[/B] dersiydi.
Üniversite sınavını [B]0[/B] yanlış ile kazanmıştım. ([B]ÖSS + ÖYS[/B] bizim zamanımızda İki kademeliydi) En çok çok korktuğum ve en başarısız olduğum ders ise [B]İngilizce[/B] dersiydi. 2 dönem teşekkür ve takdiri İngilizce dersi yüzünden kaçırmıştım...! :confused: Lise sonrası Üniversitede inat ettim İngilizceyi söktüm, hatta inatla beraber biraz da arsızlık yaparak okulumuzun hemen yanındaki beyazıt meydanında [B]turistlerle[/B] bıkmadan usanmadan konuşarak hallettmiştim. Kaderin cilvesine bakınız ki; En sevdiğim ve başarılı olduğum [B]Matematik[/B] ve en çok korktuğum ve başarısız olduğum [B]İngilizce[/B] (boş geçmesin diye) dersleri için 3.5 yıl vekil [B]öğretmenlik[/B] yaptım...! :rolleyes: Tüm [B]öğrenci[/B] ve [B]öğretmen[/B] arkadaşlarımıza yeni öğretim yılında başarılar diliyorum. [B]Dersleri[/B] ve [B]Öğretmenleri[/B] severseniz, korkulacak bişi yok ...! ;) |
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
Ben şıklarda bulunmayan Psikoloji dersini severdim.Belki bizim zamanımızda liselerde okutuluyordu şimdilerde bu ders okutuluyor mu?bilgim yok.
|
Cevap: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
tabiki fizik.kimya matematik
ama fazla anlama sansım olmadı bunları |
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
cagrafya,matamatik,tarih,kimya ve almanyayi cok severim
|
Cevap: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
[B]Tarih dersi her zaman sevmişiidir bir çok arkadaşa hikaye gibi gelsede....[/B]
|
-->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
Türk Dili ve Edebiyatii.....................................
|
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
matematik
...psikoloji ....felsefe ......mantık |
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
[B]Beden
resim sanat tarihi mantık felsefe psikoloji coğrafya tarih hepiside 10 idi.[/B] :D |
--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
Benimde Beden Eğitimim hep 5 di :D niyeyse artık :D
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:02. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.