Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Anketler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=166)
-   -   Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur? (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=17076)

HaYLaZ 30.08.2008 14:44

--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
[B]Bilgisayar Dersinde Hocanın Serbestsiniz Cocuklar Demesini Cok Sewiorum..xDxD..[/B]

SONMEZ 30.08.2008 15:46

--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
En sevdiğim ve en başarılı olduğum ders, [B]Matematik[/B] dersiydi.
Üniversite sınavını [B]0[/B] yanlış ile kazanmıştım.
([B]ÖSS + ÖYS[/B] bizim zamanımızda İki kademeliydi)

En çok çok korktuğum ve en başarısız olduğum ders ise [B]İngilizce[/B] dersiydi.
2 dönem teşekkür ve takdiri İngilizce dersi yüzünden kaçırmıştım...! :confused:

Lise sonrası Üniversitede inat ettim İngilizceyi söktüm,
hatta inatla beraber biraz da arsızlık yaparak okulumuzun hemen yanındaki
beyazıt meydanında [B]turistlerle[/B] bıkmadan usanmadan konuşarak hallettmiştim.

Kaderin cilvesine bakınız ki;
En sevdiğim ve başarılı olduğum [B]Matematik[/B] ve
en çok korktuğum ve başarısız olduğum [B]İngilizce[/B] (boş geçmesin diye)
dersleri için 3.5 yıl vekil [B]öğretmenlik[/B] yaptım...! :rolleyes:

Tüm [B]öğrenci[/B] ve [B]öğretmen[/B] arkadaşlarımıza yeni öğretim yılında başarılar diliyorum.
[B]Dersleri[/B] ve [B]Öğretmenleri[/B] severseniz, korkulacak bişi yok ...! ;)

Çolaklı 30.08.2008 16:17

--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
Ben şıklarda bulunmayan Psikoloji dersini severdim.Belki bizim zamanımızda liselerde okutuluyordu şimdilerde bu ders okutuluyor mu?bilgim yok.

turanyuvaci 01.10.2008 20:27

Cevap: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
tabiki fizik.kimya matematik
ama fazla anlama sansım olmadı bunları

gurbetim58 16.11.2008 21:48

--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
cagrafya,matamatik,tarih,kimya ve almanyayi cok severim

yerliturkuaz 16.11.2008 21:49

Cevap: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
[B]Tarih dersi her zaman sevmişiidir bir çok arkadaşa hikaye gibi gelsede....[/B]

sandalli 16.11.2008 22:41

-->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
Türk Dili ve Edebiyatii.....................................

haticeözlü 16.11.2008 23:44

--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
matematik
...psikoloji
....felsefe
......mantık

albina58 17.11.2008 00:13

--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
[B]Beden
resim
sanat tarihi
mantık
felsefe
psikoloji
coğrafya
tarih
hepiside 10 idi.[/B] :D

besyo_cu 17.11.2008 00:16

--->: Öğrencilik hayatınız boyunca en sevdiğiniz ders hangisi olmuştur?
 
Benimde Beden Eğitimim hep 5 di :D niyeyse artık :D


WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:02.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.