Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Dualar (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=325)
-   -   Haftanın Duası.. (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=17402)

Abdurrahman 58 24.12.2008 19:57

Cevap: HADİ DUA EDELİM...
 
[IMG]http://img116.imageshack.us/img116/1504/duaapn5.jpg[/IMG]

Abdurrahman 58 24.12.2008 19:58

Cevap: HADİ DUA EDELİM...
 
[IMG]http://img101.imageshack.us/img101/4463/6545x1280x1024xk7eo8.jpg[/IMG]

Abdurrahman 58 24.12.2008 20:00

Cevap: HADİ DUA EDELİM...
 
[IMG]http://img116.imageshack.us/img116/4170/glllzc1yz0.jpg[/IMG]

Abdurrahman 58 24.12.2008 20:07

Cevap: HADİ DUA EDELİM...
 
[IMG]http://img134.imageshack.us/img134/5871/dua15qk1.jpg[/IMG]

Abdurrahman 58 24.12.2008 20:23

Cevap: HADİ DUA EDELİM...
 
[IMG]http://img338.imageshack.us/img338/4835/dua16uh7.jpg[/IMG]

Abdurrahman 58 25.12.2008 15:10

Cevap: HADİ DUA EDELİM...
 
[IMG]http://img152.imageshack.us/img152/9196/dua17qs5.jpg[/IMG]

seva 26.12.2008 02:49

Cevap: HADİ DUA EDELİM...
 
Allahım! Zenginin karşısında yerinmekten, fakirin karşısında böbürlenmekten Sana sığınırım.

Allahım! Namerd olmaktan ve namerde muhtaç olmaktan Sana sığınırım.

Allahım! Yaşanmamış bilgiden, samimiyetsiz sevgiden Sana sığınırım.

Allahım! ‘Ben’den Sana sığınırım.

Allahım! Seni sevmeyenlerin sevgisinden ve Seni sevmeyenleri sevmekten Sana sığınırım.

Allahım! Seni sevenlerin kalbini ve Senin sevdiklerinin kalbini kırmaktan Sana sığınırım.

Allahım! Seni sevmeyenlerin övgüsünden ve Seni sevenlerin yergisinden Sana sığınırım.

seva 01.01.2009 00:11

***Hiç duydun mu şu duayı?***
 
Hiç duydun mu şu duayı?

"Allah seni toplasın!"

Eskiler böyle dua ederlermiş hep ;)

Ne güzel bir duadır bu ya Rabbi çağa karşı!

Allah seni toplasın!

Gözünü..
Kulağını..
Aklını..
Yüreğini..
Hayalini..

Toplasın ağyardan..Sana "el" olan sınırlardan.

" Allah seni toplasın"

Toplanmazsan dağılacaksın çünkü..

Dağılanca da dağıtacaksın!

İşte toplumlardaki kargaşaların sebebi hep bu "dağınıklık"

Her parçamız bir yerdeyken ne kendimiziz ne de kendimizdeyiz.

Üstelik "biz"i bitirdiğimiz gibi "gayrımızı" da bitirmekteyiz..

İşin esası Tevhid anlayana..

Topla bizi ya Rabbi!

Elimizi, dilimizi, gözümüzü, kulağımızı, aklımızı, hayalimizi, topla yüreklerimizi ne olur..

Vakittir dua olsun çağa karşı, hala diri kalan bir yürek yarımızdan..



Ayşe Reşad

sonbahar5803 01.01.2009 01:43

Cevap: ***Hiç duydun mu şu duayı?***
 
[COLOR="Green"]
Allah seni toplasın!

İlk defa duyuyorum seva. Güzel paylaşım.



[B]Birlik olmayı unuttuk,

Topla bizi ya Rabbi!

Kardeşlerimiz eziyet görürken eğlenmenin haram olduğunu unuttuk,

Topla bizi ya Rabbi!

Kul olmayı unuttuk,

Topla bizi ya Rabbi![/B][/COLOR]

seva 27.01.2009 09:31

Cevap: Haftanın Duası..
 
BANA ÖYLE BİR GÖNÜL VER Kİ:

Bir kuruluşun tepe noktasında yetkili olsam bile,
bunu asla başka şekilde kullanmamalıyım
Günlük yaşamda "ben" yerine, daha çok "sen" sözcüğünü kullanabileyim


BANA ÖYLE BİR SEVGİ VER Kİ:

Sonsuz bir hazine gibi bitmesin, çoğalsın daha da sevdikçe,
doldursun sarsın çevremi
Hatta düşmanlarımı da sevebileyim




BANA ÖYLE BİR GÜÇ VER Kİ:

Herkesten daha çok çalışabileyim, tutsak düşmeyeyim
doğanın koşullarına, eşim ve çocuklarımı da mutlu et ki,
mutluluğu başkalarına da götürebileyim


BANA ÖYLE BİR SAĞLIK VER Kİ:

Düşünebileyim, konuşabileyim


BANA ÖYLE BİR ERDEM VER Kİ:

İbadet edebileyim, iyilik etmeyi ve sevinçten buğulanmış gözlerle, teşekkür
edenlere;
bir şey yapmadım, anımsamıyorum diyebileyim


BANA ÖYLE BİR YETENEK VER Kİ:

İyi eş, baba, anne, iyi komşu, iyi arkadaş, iyi vatandaş olabileyim


BANA ÖYLE BİR UMUT VER Kİ:

Bugüne kadar yapmış olduğum hatalar için
karamsarlığa düşmeyeyim, herşeyden aklanmış olarak yaşama
yeniden başlamak üzere bağışlanabileceğimi bileyim


BANA ÖYLE BİR ANLAYIŞ VER Kİ:

düşünebildiğim, yargılayabildiğim, inandığım, kahrolduğum, varolduğum şu
anda bu sözleri söyleyebildiğim için şükredebileyim


BANA ÖYLE BİR TALİH VER Kİ :

Yıllar sonra beni hatırlayanlar "herkese iyilik eden, tüm insanları seven,
o düzeyde de sevilen bir kişiydi " diye konuşsanlar ve ben de huzur içinde
olabileyim



BANA ÖYLE BİR İRADE VER Kİ:
Birgün yenilip, içimdeki şeytanın kurallarına doğru yönelirsem;
bu bir düşünce ise düşüncemi, bu bir adım ise ayağımı, bu bir uzanma ise
elimi durdurabileyim


BANA ÖYLE BİR SABIR VER Kİ:

Sükûneti bulayım, durabileyim, düşünebileyim


WEZ Format +2. ?uan Saat: 23:50.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.