Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Arşiv (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=365)
-   -   arkadaşlar sizce günes nekadar sicak? (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=15107)

CrSivaslim58 04.02.2008 19:44

arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
 
arkadaslar sizce günes nekadar sicak? ama google'den bakmayin lütfen!

PeRi58 04.02.2008 19:47

--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
 
çooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sıcak:) heralde milyon derece felandır :) senimi kırcam bakmadım google den ama şimdi bakcam :)

altuntas58 04.02.2008 19:48

-->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
 
[QUOTE=Semih;229584]arkadaslar sizce günes nekadar sicak? ama google'den bakmayin lütfen![/QUOTE]

Tahmin edemiyeceğimiz kadar çok sıcak

CrSivaslim58 04.02.2008 20:26

--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
 
arkadaslar söylimi nekadar?????????????????????????????

arikarinkuchi 04.02.2008 20:31

--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
 
12 milyon dereceydi galiba
bundan çok da
az da olabilir :D

seva 05.02.2008 15:43

--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
 
sıcak olduğu kadardır :) yani ne kadar sıcak hissediyorsa insan kendine o kadar sıcaktır.....

özdemir 05.02.2008 15:45

--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
 
[B]mesela bugün hiç sıcak değil bana karşı
üşüyorum be sobanın altına odun atın biraz [/B]

sivaslıgenç 05.02.2008 16:47

--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
 
[QUOTE=Semih;229584]arkadaslar sizce günes nekadar sicak? ama google'den bakmayin lütfen![/QUOTE]

-32 derece:p
Tahminen 80-90 milyon derece olabilir.

umitbsr58 05.02.2008 18:01

--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
 
Herkese gore sıcak degısır dımı
Kutuplardakı bı kısıye sor ıstersen ona gore sıcak kac derece :)
Bence hıcde sıcak deıl suna bak usuyoz ya :D

puar 05.02.2008 18:20

--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
 
cehennem sicağının 99milyonda biri olduğunu biliyorum.

_DuMaN_58 06.02.2008 11:40

-->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
 
[B]Cehennem Ateşinden sıcak olmadığını biliyoruz...[/B]

AzizMurat58 06.02.2008 11:49

--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
 
[COLOR="DarkGreen"][B][FONT="Tahoma"]
Cehennemden çok daha az sıcak olduğu kesin[/FONT][/B][/COLOR]

CrSivaslim58 26.02.2008 20:21

--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
 
Arkadaşlar güneş yakindan böyle görünüyor.


[IMG]http://http://www.biyolojidunyasi.com/Enerji/Gunes2.jpg[/IMG]

Mert5858 26.02.2008 20:29

--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
 
[B][QUOTE=Semih;239193]Arkadaşlar güneş yakindan böyle görünüyor.


[IMG]http://http://www.biyolojidunyasi.com/Enerji/Gunes2.jpg[/IMG][/QUOTE]

Semih Resmin Gözükmüyor.

Belkide Bir Tek Benim Bilgisayarimda Göstermiyordur.

Bence Günes Tahmin Edilmeyecek Kadar Sicak.[/B]

arikarinkuchi 26.02.2008 21:11

--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
 
[QUOTE=Semih;239193]Arkadaşlar güneş yakindan böyle görünüyor.


[IMG]http://http://www.biyolojidunyasi.com/Enerji/Gunes2.jpg[/IMG][/QUOTE]

[B]hahaha :D
hanı nerde resim
semih
göremiyorum
kör mü oldum ne [/B]:D

RaZZcE 26.02.2008 21:11

--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
 
[B]evet resim cikmamis
googleye baktim:

[IMG]http://img155.imageshack.us/img155/1470/72726911gh8.jpg[/IMG]

[IMG]http://img443.imageshack.us/img443/1944/12435622tk2.jpg[/IMG]

[IMG]http://img119.imageshack.us/img119/9827/86323482pj5.jpg[/IMG]

Iste günes yakindan [/B]

arikarinkuchi 26.02.2008 21:12

--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
 
[QUOTE=RaZZcE;239205][B]evet resim cikmamis
googleye baktim:

[IMG]http://img155.imageshack.us/img155/1470/72726911gh8.jpg[/IMG]

Iste günes yakindan [/B][/QUOTE]

[B]hmm
güzelmiş :D
bu resmi hatırladım
bugün coğrafya kitap ta görmüştüm
yerin şeklini falan filan işlerken[/B]

asitane3458 26.02.2008 21:40

--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
 
çoook ama çoook sıcakk ............

CrSivaslim58 26.02.2008 21:42

--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
 
daha güzel olamas:D...................

ofgurleyuk78 26.02.2008 23:25

-->: --->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
 
[QUOTE=AzizMurat58;230150][COLOR="DarkGreen"][B][FONT="Tahoma"]
Cehennemden çok daha az sıcak olduğu kesin[/FONT][/B][/COLOR][/QUOTE]


Gitmiş gibi yazmışsın. Her şeyi niye dinle kıyaslıyorsunuz bir türlü anlıyamıyorum. Düşünebildiğimiz en sıcak.

AzizMurat58 27.02.2008 12:38

--->: -->: --->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
 
[QUOTE=ofgurleyuk78;239266]Gitmiş gibi yazmışsın. Her şeyi niye dinle kıyaslıyorsunuz bir türlü anlıyamıyorum. Düşünebildiğimiz en sıcak.[/QUOTE]


[COLOR="DarkGreen"][FONT="Tahoma"][B]Bu sorunun cevabı çok basit,
Hayatımızdaki herşey dinimizle yani islama endeksli olduğu için dinimizle kıyaslıyoruz...
Ayrıca ne güneşe nede cehenneme gitmedim Fakat Kuran ve sünnetde hepside gayet açık bi şekilde anlatılıyor...
[/B][/FONT][/COLOR]

fertelliyim 27.02.2008 12:46

--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
 
[QUOTE=RaZZcE;239205][B]evet resim cikmamis
googleye baktim:

[IMG]http://img155.imageshack.us/img155/1470/72726911gh8.jpg[/IMG]

[IMG]http://img443.imageshack.us/img443/1944/12435622tk2.jpg[/IMG]

[IMG]http://img119.imageshack.us/img119/9827/86323482pj5.jpg[/IMG]

Iste günes yakindan [/B][/QUOTE]

İşte bu kadar [COLOR="Red"]sıcak[/COLOR] resimler herhalde en iyi şekilde anlatıyor


WEZ Format +2. ?uan Saat: 18:04.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.