![]() |
arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
arkadaslar sizce günes nekadar sicak? ama google'den bakmayin lütfen!
|
--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
çooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sıcak:) heralde milyon derece felandır :) senimi kırcam bakmadım google den ama şimdi bakcam :)
|
-->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
[QUOTE=Semih;229584]arkadaslar sizce günes nekadar sicak? ama google'den bakmayin lütfen![/QUOTE]
Tahmin edemiyeceğimiz kadar çok sıcak |
--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
arkadaslar söylimi nekadar?????????????????????????????
|
--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
12 milyon dereceydi galiba
bundan çok da az da olabilir :D |
--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
sıcak olduğu kadardır :) yani ne kadar sıcak hissediyorsa insan kendine o kadar sıcaktır.....
|
--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
[B]mesela bugün hiç sıcak değil bana karşı
üşüyorum be sobanın altına odun atın biraz [/B] |
--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
[QUOTE=Semih;229584]arkadaslar sizce günes nekadar sicak? ama google'den bakmayin lütfen![/QUOTE]
-32 derece:p Tahminen 80-90 milyon derece olabilir. |
--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
Herkese gore sıcak degısır dımı
Kutuplardakı bı kısıye sor ıstersen ona gore sıcak kac derece :) Bence hıcde sıcak deıl suna bak usuyoz ya :D |
--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
cehennem sicağının 99milyonda biri olduğunu biliyorum.
|
-->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
[B]Cehennem Ateşinden sıcak olmadığını biliyoruz...[/B]
|
--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
[COLOR="DarkGreen"][B][FONT="Tahoma"]
Cehennemden çok daha az sıcak olduğu kesin[/FONT][/B][/COLOR] |
--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
Arkadaşlar güneş yakindan böyle görünüyor.
[IMG]http://http://www.biyolojidunyasi.com/Enerji/Gunes2.jpg[/IMG] |
--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
[B][QUOTE=Semih;239193]Arkadaşlar güneş yakindan böyle görünüyor.
[IMG]http://http://www.biyolojidunyasi.com/Enerji/Gunes2.jpg[/IMG][/QUOTE] Semih Resmin Gözükmüyor. Belkide Bir Tek Benim Bilgisayarimda Göstermiyordur. Bence Günes Tahmin Edilmeyecek Kadar Sicak.[/B] |
--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
[QUOTE=Semih;239193]Arkadaşlar güneş yakindan böyle görünüyor.
[IMG]http://http://www.biyolojidunyasi.com/Enerji/Gunes2.jpg[/IMG][/QUOTE] [B]hahaha :D hanı nerde resim semih göremiyorum kör mü oldum ne [/B]:D |
--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
[B]evet resim cikmamis
googleye baktim: [IMG]http://img155.imageshack.us/img155/1470/72726911gh8.jpg[/IMG] [IMG]http://img443.imageshack.us/img443/1944/12435622tk2.jpg[/IMG] [IMG]http://img119.imageshack.us/img119/9827/86323482pj5.jpg[/IMG] Iste günes yakindan [/B] |
--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
[QUOTE=RaZZcE;239205][B]evet resim cikmamis
googleye baktim: [IMG]http://img155.imageshack.us/img155/1470/72726911gh8.jpg[/IMG] Iste günes yakindan [/B][/QUOTE] [B]hmm güzelmiş :D bu resmi hatırladım bugün coğrafya kitap ta görmüştüm yerin şeklini falan filan işlerken[/B] |
--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
çoook ama çoook sıcakk ............
|
--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
daha güzel olamas:D...................
|
-->: --->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
[QUOTE=AzizMurat58;230150][COLOR="DarkGreen"][B][FONT="Tahoma"]
Cehennemden çok daha az sıcak olduğu kesin[/FONT][/B][/COLOR][/QUOTE] Gitmiş gibi yazmışsın. Her şeyi niye dinle kıyaslıyorsunuz bir türlü anlıyamıyorum. Düşünebildiğimiz en sıcak. |
--->: -->: --->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
[QUOTE=ofgurleyuk78;239266]Gitmiş gibi yazmışsın. Her şeyi niye dinle kıyaslıyorsunuz bir türlü anlıyamıyorum. Düşünebildiğimiz en sıcak.[/QUOTE]
[COLOR="DarkGreen"][FONT="Tahoma"][B]Bu sorunun cevabı çok basit, Hayatımızdaki herşey dinimizle yani islama endeksli olduğu için dinimizle kıyaslıyoruz... Ayrıca ne güneşe nede cehenneme gitmedim Fakat Kuran ve sünnetde hepside gayet açık bi şekilde anlatılıyor... [/B][/FONT][/COLOR] |
--->: arkadaşlar sizce günes nekadar sicak?
[QUOTE=RaZZcE;239205][B]evet resim cikmamis
googleye baktim: [IMG]http://img155.imageshack.us/img155/1470/72726911gh8.jpg[/IMG] [IMG]http://img443.imageshack.us/img443/1944/12435622tk2.jpg[/IMG] [IMG]http://img119.imageshack.us/img119/9827/86323482pj5.jpg[/IMG] Iste günes yakindan [/B][/QUOTE] İşte bu kadar [COLOR="Red"]sıcak[/COLOR] resimler herhalde en iyi şekilde anlatıyor |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 18:04. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.