Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Hertelden (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=17)
-   -   BRE! SEN KİMSİN? (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=30108)

65serdal58 19.07.2009 18:56

BRE! SEN KİMSİN?
 
BRE! SEN KİMSİN?


[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img356.imageshack.us/img356/4286/image0011.gif[/img][/url]
Türklüğün düşmanlarını biliyorum ve anlıyorum… Bundan dolayı da düşmanlarımızdan korkmuyorum… Çünkü fikirlerini biliyor ve neler yapabileceklerini de görüyoruz…

Düşmanlarımızın, Türkiye ve Türk Milleti üzerindeki kendi milli ülkülerini gerçekleştirmek hususundaki verdikleri mücadelenin, Ülkemiz üzerinde bugün ve gelecekte olacak tahribatını da anlıyoruz…

İnsan bilmediğinden korkmalı… Bilebildiğin, gördüğün, anlayabildiğin ve tedbirini alabileceğin herhangi bir zararlıdan korkmamalıyız!

Ancak Benim korkum var!

Kimden mi?

Bize; Bizden görünüp, Biz gibi yaşayamayanlardan!

Düşmanın emellerine ulaşmasını sağlayıcı en etkili faktör bunlardır… Milli terbiye ve ülküsü hususunda mankurtlaşan içimizdekiler, aslında küresel siyasetin iyi bir müşterisi olduklarının farkında değiller.

Söylemlerde, “Vatan-Millet-Sakarya”

Yaşamında, “Her şey angarya”

Zaman; Gönül bahçelerinde, saklambaç oynama zamanı değil… Zaman; çiçek-böcek-göbek zamanı da değil…

Türklük Yolunda;

Ya “ÇERİ” olacaksın!

Ya “GERİ” kalacaksın!

YILMAZ KARAHAN

Salim58 20.07.2009 06:58

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
[B]yeterki biz biz olalım birlik olalım bu bize her başarıyı getirir

güzel paylaşımın için sonsuz teşekkürler[/B]

Kardelencicegi 20.07.2009 08:32

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
[B][COLOR="Red"][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img229.imageshack.us/img229/9143/erciyes1.jpg[/img][/url]


Zaman; Gönül bahçelerinde, saklambaç oynama zamanı değil…
Zaman; çiçek-böcek-göbek zamanı da değil…

Türklük Yolunda;

Ya “ÇERİ” olacaksın!

Ya “GERİ” kalacaksın!

YILMAZ KARAHAN

Ellerine, yüregine, paylasimina saglik kardesim[/COLOR][/B]

65serdal58 20.07.2009 11:26

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
Ancak Benim korkum var!

Kimden mi?

Bize; Bizden görünüp, Biz gibi yaşayamayanlardan!

Kardelencicegi 20.07.2009 12:40

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img98.imageshack.us/img98/4821/trfn0.jpg[/img][/url]

[B][COLOR="DarkRed"][B]Bu vatan Tü[COLOR="Red"]rk[/COLOR]'tür her kes bunu bilsin
Vatana ihanet eden bu vatandan gitsin
Bu vatan [COLOR="red"]Türk[/COLOR]'tür [COLOR="red"]Türk[/COLOR] kalacak
Ebedi bu vatan Türk'ündür Türk'ün olacak
Biz varız bu topraklarda biz
Bu vatan bizimdir böldürmeyiz biz
Bu toprak için canımızı feda ederiz biz
Bu ülkeye ihanet edeni yok ederiz biz
Bu vatan [COLOR="red"]Türk[/COLOR]'tür [COLOR="red"]Türk[/COLOR] kalacak
Ebedi bu vatan Türk'ündür Türk'ün olacak
[COLOR="Red"]Türk[/COLOR], kurt, Laz, Çerkez hepsi bir ırktan
Hiç ayrılır mı kardeş et tırnaktan
Hak peygamberde yana bütünlükten
Bu vatan [COLOR="red"]Türk[/COLOR]'tür[COLOR="red"] Türk [/COLOR]kalacak
Ebedi bu vatan [COLOR="red"]Türk[/COLOR]'ündür [COLOR="red"]Türk[/COLOR]'ün olacak


Ay Yildiz canim Kanim.
Kurban olurum anli sanli bayragimiza

[COLOR="Red"]NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYEBİLENE [/COLOR]VE ÖYLE YAŞAYABİLENE ***** [/B][/COLOR][/B]

Salim58 20.07.2009 12:46

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=10549&token=88635][img]http://resimzade.com/Show.html?i=10549&token=88635[/img][/url]


[COLOR="Blue"][FONT="Arial Black"]BU VATAN KİMİN ?[/FONT][/COLOR]


[COLOR="Sienna"][FONT="Arial Black"]Bu vatan, toprağın kara bağrında
Sıradağlar gibi duranlarındır;
Bir tarih boyunca, onun uğrunda
Kendini tarihe verenlerindir...

Tutuşup: kül olan ocaklarından,
Şahlanıp: köpüren ırmaklarından,
Hudutlarda gaza bayraklarından,
Alnına ışıklar vuranlarındır...

Ardına bakmadan yollara düşen,
Şimşek gibi çakan, sel gibi coşan,
Huduttan hududa yol bulup koşan,
Cepheden cepheyi soranlarındır...

İleri atılıp sellercesine,
Göğsünden vurulup tam ercesine,
Bir gül bahçesine girercesine,
Şu kara toprağa girenlerindir...

Tarihin dilinden düşmez bu destan:
Nehirler gazidir, dağlar kahraman,
Her taşı bir yakut olan bu vatan,
Can verme sırrına erenlerindir...

Gökyay'ım ne yazsan ziyade değil,
Bu sevgi bir kuru ifade değil,
Sencileyin hasmı rüyada değil,
Topun namlısında görenlerindir...[/FONT][/COLOR]

65serdal58 20.07.2009 19:42

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
Söylemlerde, “Vatan-Millet-Sakarya”

Yaşamında, “Her şey angarya”

Zaman; Gönül bahçelerinde, saklambaç oynama zamanı değil… Zaman; çiçek-böcek-göbek zamanı da değil…

Türklük Yolunda;

Ya “ÇERİ” olacaksın!

Ya “GERİ” kalacaksın!

ayten58 20.07.2009 20:37

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
harika eline yüreğine sağlık kardeşim paylaşımın için teşekkürler.

65serdal58 21.07.2009 11:40

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
Ancak Benim korkum var!

Kimden mi?

Bize; Bizden görünüp, Biz gibi yaşayamayanlardan!

Düşmanın emellerine ulaşmasını sağlayıcı en etkili faktör bunlardır… Milli terbiye ve ülküsü hususunda mankurtlaşan içimizdekiler, aslında küresel siyasetin iyi bir müşterisi olduklarının farkında değiller.

sivaslı fd 21.07.2009 12:31

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
[QUOTE=65serdal58;443875]Ancak Benim korkum var!

Kimden mi?

Bize; Bizden görünüp, Biz gibi yaşayamayanlardan!

Düşmanın emellerine ulaşmasını sağlayıcı en etkili faktör bunlardır… Milli terbiye ve ülküsü hususunda mankurtlaşan içimizdekiler, aslında küresel siyasetin iyi bir müşterisi olduklarının farkında değiller.[/QUOTE]

Onlar her nekadar bizim gibi görünmeye çalışsalarda, asla bizim gibi olamazlar. Zaten her alandada kendilerini belli ederler ve bunu anlamak için üstün zekalı olmak gerekmiyor... Başarabiliyorsak mücadele edip doğru yola getirmek başaramıyorsakda uzak durmak en iyisi........

Kardelencicegi 21.07.2009 13:20

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img216.imageshack.us/img216/2695/43725375.png[/img][/url]

suzii 21.07.2009 16:15

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
[I][LEFT][COLOR="Red"][FONT="Comic Sans MS"]Türklük Yolunda;

Ya “ÇERİ” olacaksın!

Ya “GERİ” kalacaksın![/FONT][/COLOR][/LEFT][/I]

[I][FONT="Verdana"]inşallah türklük yolunun çerisi oluruz.[/FONT][/I]

65serdal58 21.07.2009 19:35

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
Türklüğün düşmanlarını biliyorum ve anlıyorum… Bundan dolayı da düşmanlarımızdan korkmuyorum… Çünkü fikirlerini biliyor ve neler yapabileceklerini de görüyoruz…

Düşmanlarımızın, Türkiye ve Türk Milleti üzerindeki kendi milli ülkülerini gerçekleştirmek hususundaki verdikleri mücadelenin, Ülkemiz üzerinde bugün ve gelecekte olacak tahribatını da anlıyoruz…

İnsan bilmediğinden korkmalı… Bilebildiğin, gördüğün, anlayabildiğin ve tedbirini alabileceğin herhangi bir zararlıdan korkmamalıyız!

Ancak Benim korkum var!

Kimden mi?

Bize; Bizden görünüp, Biz gibi yaşayamayanlardan!

Düşmanın emellerine ulaşmasını sağlayıcı en etkili faktör bunlardır… Milli terbiye ve ülküsü hususunda mankurtlaşan içimizdekiler, aslında küresel siyasetin iyi bir müşterisi olduklarının farkında değiller.

Söylemlerde, “Vatan-Millet-Sakarya”

Yaşamında, “Her şey angarya”

Zaman; Gönül bahçelerinde, saklambaç oynama zamanı değil… Zaman; çiçek-böcek-göbek zamanı da değil…

Türklük Yolunda;

Ya “ÇERİ” olacaksın!

Ya “GERİ” kalacaksın!

doğan bulut 21.07.2009 20:40

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
[QUOTE=Kardelencicegi;443737][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img98.imageshack.us/img98/4821/trfn0.jpg[/img][/url]

[B][COLOR="DarkRed"][B]Bu vatan Tü[COLOR="Red"]rk[/COLOR]'tür her kes bunu bilsin
Vatana ihanet eden bu vatandan gitsin
Bu vatan [COLOR="red"]Türk[/COLOR]'tür [COLOR="red"]Türk[/COLOR] kalacak
Ebedi bu vatan Türk'ündür Türk'ün olacak
Biz varız bu topraklarda biz
Bu vatan bizimdir böldürmeyiz biz
Bu toprak için canımızı feda ederiz biz
Bu ülkeye ihanet edeni yok ederiz biz
Bu vatan [COLOR="red"]Türk[/COLOR]'tür [COLOR="red"]Türk[/COLOR] kalacak
Ebedi bu vatan Türk'ündür Türk'ün olacak
[COLOR="Red"]Türk[/COLOR], kurt, Laz, Çerkez hepsi bir ırktan
Hiç ayrılır mı kardeş et tırnaktan
Hak peygamberde yana bütünlükten
Bu vatan [COLOR="red"]Türk[/COLOR]'tür[COLOR="red"] Türk [/COLOR]kalacak
Ebedi bu vatan [COLOR="red"]Türk[/COLOR]'ündür [COLOR="red"]Türk[/COLOR]'ün olacak


Ay Yildiz canim Kanim.
Kurban olurum anli sanli bayragimiza

[COLOR="Red"]NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYEBİLENE [/COLOR]VE ÖYLE YAŞAYABİLENE ***** [/B][/COLOR][/B][/QUOTE]
kardeşim çok güzel ve seviyeli yazın için teşekkür ediyorum ve diyorumki bu ülkenin dört bir yanında dalga dalga düşman saldırdı ozaman türkiyenin en güçsüz zamanı dedelerimiz silah bulamayıp kazma kürekle düşmanı kovmadılarmı cepeye ayşeler fatmalar cepane taşımadılarmı yani konu VATAN olunca ölüm bizim halkımız için düğün bayram oluyor zaten askere gen geclerin elleri kınalanıp dovula zurnayla halaylar çekilerek gidiyorlar biz heryanımız düşman devletler taravından kuşatıldığı zaman bizi bölemedilerde şimdi üçbeş çapulcumu bölecek avuçlarını yalarlar...YANİ İŞİN ÖZÜ ŞU VATAN SANA CANIM FEDA...

Kardelencicegi 21.07.2009 23:29

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
[B][COLOR="DarkRed"][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img81.imageshack.us/img81/9775/45040572.gif[/img][/url]

BİZ ki, Allah (CC) ismini yedi iklim dört köşe yaymaya and içmiş BAŞBUĞ VELîLER ve ALEMLERE NİZAM VERME AŞKIYLA kılıç kuşanan ÜLKÜCÜ Bozkurtlarız!..

Biz ki TÜRK VATANLarını sevmede ustayız!..

BİZ ki , YAŞASIN MİLLİYETÇİ BÜYÜK TÜRKİYE, KAHROLSUN KOMUNİSTLER.. AllahÛ EKBER diyen ALPERENLERİZ!..

BİZ,bir avuç askeri ile Kanije,yi müdafa eden TİRYAKİ HASAN PAŞA,NIN UÇ BEYLERİYİZ !..

BİZ , Ne Mutlu Türküm Diyene diyen BOZKURT GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK,ÜN İZİNDE GİDEN İZCİLERİYİZ!..

BİZ, Ruhumuz İSLAM Bedenimiz TÜRK,TÜR diyen BAŞBUĞ ALPASLAN TÜRKEŞİN ASKERLERİYİZ!..

BİZ, top lastiği almak için çizdiği kağıt paranın üzerine kanıyla BEDELİ ÇANAKKALE,DE diye yazan MEHMET TEVFİK,İZ!..

BİZ, her şeyin bittiği zannedilen mütareke döneminde SERV PAÇAVRASINI yırtarak milli mücadele ateşleyen ANADOLU YİĞİTLERİYİZ!..

BİZ, Beşparmak dağlarına KIBRIS TÜRK,TÜR TÜRK KALAÇAKTIR diye yazan MEHMET,LERİZ!..

BİZ,Sovyet emperyalizme karşı sivil direnişi örgütleyen BİR ÖLÜR BİN DİRİLİRİZ DİYEN OCAKLIYIZ!..

BİZ, komünizme faşistme siyonizme kapitalizme ve her türlü emperyalizme karşı mücadale için yemin edip, hayatlarının baharında bir gül bahçesine girercesine kara toprağın bağrına giren YUSUF İMAMOĞLU,YUZ ,DURSUN ÖNKUZU,YUZ, SÜLEYMAN ÖZMEN,İZ , RUHİ KILIÇKIRAN,IZ ,ALPASLAN GÜMÜŞ,ÜZ!..

BİZ, ülküleri uğruna güle oynaya darağıcına giden MUSTAFA PEHLİVANOĞLU,NUN ÜLKÜDAŞLARIYIZ!..

BİZ, Hüseyin Nihal Atsızın BOZKURTLARIYIZ!..

BİZ, Necip Fazıl Kısakürek,in SAKARYASIYIZ!

BİZ ,Osman Yüksel,in SERDENGEÇTİLERİYİZ!

BİZ, Soyunda , sopunda, kanında bozukluk olmayan TÜRK oğlu TÜRKÜZ!..

ALLAHA , BAYRAĞA . VATANA, KURAN-A ve . Yemin olsun!..
ŞEHİTLERİM GAZİLERİM EMİN OLSUN !..

KOLTUĞUMUZUN ALTINDA HİSSETTİĞİMİZ bu baş, bu naçiz bedenin üzerinde durduğu müddetçe susmadan, yılmadan, yıkılmadan hak bildiğimiz yolda yalnız kalsak ta yürümeye, gerçekleri hainlerin, satılmışların yüzüne erkek gibi haykırmaya devam edeceğiz!..

BU BÖYLE BİLİNE!..

SOYTARILARA İNAT

[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img156.imageshack.us/img156/4841/mutlun1n8up8cd.gif[/img][/url]

[/COLOR][/B]

doğan bulut 22.07.2009 07:08

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
[QUOTE=Kardelencicegi;444014][B][COLOR="DarkRed"][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img81.imageshack.us/img81/9775/45040572.gif[/img][/url]

BİZ ki, Allah (CC) ismini yedi iklim dört köşe yaymaya and içmiş BAŞBUĞ VELîLER ve ALEMLERE NİZAM VERME AŞKIYLA kılıç kuşanan ÜLKÜCÜ Bozkurtlarız!..

Biz ki TÜRK VATANLarını sevmede ustayız!..

BİZ ki , YAŞASIN MİLLİYETÇİ BÜYÜK TÜRKİYE, KAHROLSUN KOMUNİSTLER.. AllahÛ EKBER diyen ALPERENLERİZ!..

BİZ,bir avuç askeri ile Kanije,yi müdafa eden TİRYAKİ HASAN PAŞA,NIN UÇ BEYLERİYİZ !..
BİZ , Ne Mutlu Türküm Diyene diyen BOZKURT GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK,ÜN İZİNDE GİDEN İZCİLERİYİZ!..

BİZ, Ruhumuz İSLAM Bedenimiz TÜRK,TÜR diyen BAŞBUĞ ALPASLAN TÜRKEŞİN ASKERLERİYİZ!..

BİZ, top lastiği almak için çizdiği kağıt paranın üzerine kanıyla BEDELİ ÇANAKKALE,DE diye yazan MEHMET TEVFİK,İZ!..

BİZ, her şeyin bittiği zannedilen mütareke döneminde SERV PAÇAVRASINI yırtarak milli mücadele ateşleyen ANADOLU YİĞİTLERİYİZ!..

BİZ, Beşparmak dağlarına KIBRIS TÜRK,TÜR TÜRK KALAÇAKTIR diye yazan MEHMET,LERİZ!..

BİZ,Sovyet emperyalizme karşı sivil direnişi örgütleyen BİR ÖLÜR BİN DİRİLİRİZ DİYEN OCAKLIYIZ!..

BİZ, komünizme faşistme siyonizme kapitalizme ve her türlü emperyalizme karşı mücadale için yemin edip, hayatlarının baharında bir gül bahçesine girercesine kara toprağın bağrına giren YUSUF İMAMOĞLU,YUZ ,DURSUN ÖNKUZU,YUZ, SÜLEYMAN ÖZMEN,İZ , RUHİ KILIÇKIRAN,IZ ,ALPASLAN GÜMÜŞ,ÜZ!..

BİZ, ülküleri uğruna güle oynaya darağıcına giden MUSTAFA PEHLİVANOĞLU,NUN ÜLKÜDAŞLARIYIZ!..

BİZ, Hüseyin Nihal Atsızın BOZKURTLARIYIZ!..

BİZ, Necip Fazıl Kısakürek,in SAKARYASIYIZ!

BİZ ,Osman Yüksel,in SERDENGEÇTİLERİYİZ!

BİZ, Soyunda , sopunda, kanında bozukluk olmayan TÜRK oğlu TÜRKÜZ!..

ALLAHA , BAYRAĞA . VATANA, KURAN-A ve . Yemin olsun!..
ŞEHİTLERİM GAZİLERİM EMİN OLSUN !..

KOLTUĞUMUZUN ALTINDA HİSSETTİĞİMİZ bu baş, bu naçiz bedenin üzerinde durduğu müddetçe susmadan, yılmadan, yıkılmadan hak bildiğimiz yolda yalnız kalsak ta yürümeye, gerçekleri hainlerin, satılmışların yüzüne erkek gibi haykırmaya devam edeceğiz!..

BU BÖYLE BİLİNE!..

SOYTARILARA İNAT

[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img156.imageshack.us/img156/4841/mutlun1n8up8cd.gif[/img][/url]

[/COLOR][/B][/QUOTE]

güzel kardeşim yazmış olduğun çok kıymetli yazına ek olarak bende diyorumki YA BİZANS BENİ ALIR YA BEN BİZANSI DİYEN BİR DEVRİ KAPATIP YENİ ÇAĞ BAŞLATAN FATİHLERİN BİZ ÜÇ KITAYA HÜKMETMİŞ ADALETİYLE DÜNYAYI HAYRAN BIRAKMIŞ BÜYÜK OSMANLININ TORUNLARIYIZ..

Kardelencicegi 22.07.2009 08:12

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
[B][COLOR="DarkRed"]Yeri gelmişken isterseniz Arif Nihat Asya’nın fetih marşını bir daha okuyalım.

Fetih Marşı
________________________________________
Yelkenler biçilecek, yelkenler dikilecek;
Dağlardan çektiriler, kalyonlar çekilecek;
Kerpetenlerle surun dişleri sökülecek

Yürü, hala ne diye oyunda oynaştasın?
Fatihin İstanbulu fethettiği yaştasın.!

Sen de geçebilirsin yardan, anadan, serden....
Senin de destanını okuyalım ezberden...
Haberin yok gibidir taşıdığın değerden...

Elde sensin, dilde sen, gönüldesin baştasın...
Fatihin İstanbulu fethettiği yaştasın.!

Yüzüne çarpmak gerek zamanenin fendini...
Göster: Kabaran sular nasıl yıkar bendini?
Küçük görme, hor görme, delikanlım kendini

Şu kırık abideyi yükseltecek taştasın;
Fatihin İstanbulu fethettiği yaştasın.!

Bu kitaplar Fatihtir, Selimdir, Süleymandır.
Şu mihrap Sinanüddin, şu minare Sinandır.
Haydi artık uyuyan destanını uyandır.!

Bilmem, neden gündelik işlerle telaştasın
Kızım, sen de Fatihler doğuracak yaştasın.!

Delikanlım, işaret aldığın gün atandan
Yürüyeceksin... Millet yürüyecek arkandan!
Sana selam getirdim Ulubatlı Hasandan....

Sen ki burçlara bayrak olacak kumaştasın;
Fatihin İstanbulu fethettiği yaştasın.!

Bırak, bozuk saatler yalan yanlış işlesin!
Çelebiler çekilip haremlerde kışlasın!
Yürü aslanım, fetih hazırlığı başlasın...

Yürü, hala ne diye kendinle savaştasın?
Fatihin İstanbulu fethettiği yaştasın.![/COLOR][/B]

65serdal58 22.07.2009 14:31

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
[QUOTE=Kardelencicegi;444080][B][COLOR="DarkRed"]Yeri gelmişken isterseniz Arif Nihat Asya’nın fetih marşını bir daha okuyalım.

Fetih Marşı
________________________________________
Yelkenler biçilecek, yelkenler dikilecek;
Dağlardan çektiriler, kalyonlar çekilecek;
Kerpetenlerle surun dişleri sökülecek

Yürü, hala ne diye oyunda oynaştasın?
Fatihin İstanbulu fethettiği yaştasın.!

Sen de geçebilirsin yardan, anadan, serden....
Senin de destanını okuyalım ezberden...
Haberin yok gibidir taşıdığın değerden...

Elde sensin, dilde sen, gönüldesin baştasın...
Fatihin İstanbulu fethettiği yaştasın.!

Yüzüne çarpmak gerek zamanenin fendini...
Göster: Kabaran sular nasıl yıkar bendini?
Küçük görme, hor görme, delikanlım kendini

Şu kırık abideyi yükseltecek taştasın;
Fatihin İstanbulu fethettiği yaştasın.!

Bu kitaplar Fatihtir, Selimdir, Süleymandır.
Şu mihrap Sinanüddin, şu minare Sinandır.
Haydi artık uyuyan destanını uyandır.!

Bilmem, neden gündelik işlerle telaştasın
Kızım, sen de Fatihler doğuracak yaştasın.!

Delikanlım, işaret aldığın gün atandan
Yürüyeceksin... Millet yürüyecek arkandan!
Sana selam getirdim Ulubatlı Hasandan....

Sen ki burçlara bayrak olacak kumaştasın;
Fatihin İstanbulu fethettiği yaştasın.!

Bırak, bozuk saatler yalan yanlış işlesin!
Çelebiler çekilip haremlerde kışlasın!
Yürü aslanım, fetih hazırlığı başlasın...

Yürü, hala ne diye kendinle savaştasın?
Fatihin İstanbulu fethettiği yaştasın.![/COLOR][/B][/QUOTE]


yüreğinize sağlık............

Kardelencicegi 22.07.2009 15:31

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
[B][COLOR="DarkRed"]
[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img401.imageshack.us/img401/3029/arkaplan6001.jpg[/img][/url]

Mustafa Yildizdogan
[COLOR="Red"]
Ne Mutlu Türküm Diyene[/COLOR]

Toprak bedenimi sarsa
Bayrak gönlümdeki yarsa
Selam Edirneden Karsa
Adim adim yürüyene

Yesevi'den baslayan yol
Haci Bektas Yunus kol kol
Hepsinde bir beraber ol
Gönül sözü dinleyene

Çaglar açtim,çaglar dürdüm
Yirmi dört boy hayat sürdüm
Dünyaya adalet ördüm
Medeniyet dinleyene

Üç kitada ayak izim
Üç kitada dilim sözüm
Türküm Türküm diye sazim
Avaz avaz söyleyene

[COLOR="red"]Ne Mutlu Türküm Diyene....[/COLOR][/COLOR][/B]

ayten58 22.07.2009 15:43

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
kardeeeeş sen unuttunmu ben hatırlatayım o zaman biz türküz türk doğduk türk ölürüz han şaşkın bu vatanı bölecekmiş gülüüp geçeriz benim çanakkalede dört oğluyla birlikte yatan baba annem cehane taşırken şehit düşmüş deliktaş üzernde sen ne diyosunbe kardeşim bizim toprağımız şehit kanıyla sulanmış kolaymı bu vatana hainlerin girmesi bırak erkeklerimizi bizlerde aslan kesiliriz hele bi denesinler helebi yaklaşsınlar bak gör o zaman analar neler doğurmuş.paylaşımınız için teşekkürler.

Kardelencicegi 22.07.2009 16:04

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
[B][COLOR="Red"][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img219.imageshack.us/img219/2100/2w7ooex.jpg[/img][/url]

Türk’e karşı kim olursa karşım var
Arş ileri, arş ileri arşım var
Bu Ülkede Türk istiklal marşım var
Ay-yıldızlı bayrağım Türk’tür, tezim Türk[/COLOR][/B]

[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img79.imageshack.us/img79/6651/b6vpjk.jpg[/img][/url]

[B][COLOR="Red"]Türk olmayı en mukaddes bilirim
Dinim İslam, içim Türk’tür, Özüm Türk[/COLOR][/B]

[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img387.imageshack.us/img387/1709/op4cqt.jpg[/img][/url]

[COLOR="red"][B]Türkçe yürür her kıtada gezerim
Şiirim Türk, bağlamam Türk, yazım Türk
Türklüğüme zarar görsem ezerim
Avrupa da iz bıraktım, izim Türk.[/B][/COLOR]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 06:36.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.