![]() |
AKINCILAR-Sevindik
[CENTER][URL=http://imageshack.us][IMG]http://img523.imageshack.us/img523/1117/sevindikkopyacq3.jpg[/IMG][/URL][/CENTER]
[B][COLOR="Red"]Nüfusu :[/COLOR] 215 [COLOR="red"]Hane :[/COLOR] 35 [COLOR="red"]İlçeye Uzaklığı :[/COLOR] 12 Km [COLOR="red"]Konumu :[/COLOR] İlçe merkezinin doğusundadır. [COLOR="red"]Okul Durumu :[/COLOR] Taşımalı [COLOR="red"]Geçim Kaynakları :[/COLOR] Tarım, hayvancılık ve nakliyecilik ile geçim sağlanmaktadır. Köye bağlı egmir mezrası vardır. [/B] |
--->: AKINCILAR-Sevindik
ya bu koyden kımsecıkler yokmu.hısmızmız vardı eksıden o koyden..
|
--->: AKINCILAR-Sevindik
:) yaw sevindikte kaç tane ev varki zaten gelende olmaz hali ile :D
|
--->: AKINCILAR-Sevindik
dogruya sende haklısın.:)))..........................
|
--->: AKINCILAR-Sevindik
[COLOR="DarkRed"][B]evet doru sevindik te fazla evcikler yok...ama çok gittim..akraba varmışta:D[/B][/COLOR]
|
--->: AKINCILAR-Sevindik
Köyümüzün bir kısmı Alevi-Bektaşi, bir kısmı ise Sünnidir.Kardeşce yıllardır birlikte yaşam sürmektedirler.
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 12:05. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.