Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Akıncılar (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=124)
-   -   AKINCILAR-Sevindik (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=11345)

Serd@r 10.05.2007 20:39

AKINCILAR-Sevindik
 
[CENTER][URL=http://imageshack.us][IMG]http://img523.imageshack.us/img523/1117/sevindikkopyacq3.jpg[/IMG][/URL][/CENTER]
[B][COLOR="Red"]Nüfusu :[/COLOR] 215
[COLOR="red"]Hane :[/COLOR] 35

[COLOR="red"]İlçeye Uzaklığı :[/COLOR] 12 Km
[COLOR="red"]Konumu :[/COLOR] İlçe merkezinin doğusundadır.
[COLOR="red"]Okul Durumu :[/COLOR] Taşımalı
[COLOR="red"]Geçim Kaynakları :[/COLOR] Tarım, hayvancılık ve nakliyecilik ile geçim sağlanmaktadır.

Köye bağlı egmir mezrası vardır.
[/B]

58 27.09.2007 17:12

--->: AKINCILAR-Sevindik
 
ya bu koyden kımsecıkler yokmu.hısmızmız vardı eksıden o koyden..

puar 27.09.2007 22:14

--->: AKINCILAR-Sevindik
 
:) yaw sevindikte kaç tane ev varki zaten gelende olmaz hali ile :D

58 01.10.2007 19:14

--->: AKINCILAR-Sevindik
 
dogruya sende haklısın.:)))..........................

rabis_ 07.12.2007 20:56

--->: AKINCILAR-Sevindik
 
[COLOR="DarkRed"][B]evet doru sevindik te fazla evcikler yok...ama çok gittim..akraba varmışta:D[/B][/COLOR]

seva 20.09.2008 23:42

--->: AKINCILAR-Sevindik
 
Köyümüzün bir kısmı Alevi-Bektaşi, bir kısmı ise Sünnidir.Kardeşce yıllardır birlikte yaşam sürmektedirler.


WEZ Format +2. ?uan Saat: 12:05.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.