Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Arşiv (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=365)
-   -   HARİTA ÖYLE ÇİZİLMEZ BÖYLE ÇİZİLİR (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=13749)

fratt 25.10.2007 16:33

HARİTA ÖYLE ÇİZİLMEZ BÖYLE ÇİZİLİR
 
terörist tapu kadostro ve haritacıları olayı tam idrak edememiş olmalılar ki bizimkiler el atmışlar :)


[url]www.ekurdistan.org[/url]

orhanakbulut_58 25.10.2007 19:43

--->: HARİTA ÖYLE ÇİZİLMEZ BÖYLE ÇİZİLİR
 
hep küçülecek değilya birazda büyüsün

arikarinkuchi 25.10.2007 20:27

--->: HARİTA ÖYLE ÇİZİLMEZ BÖYLE ÇİZİLİR
 
tşkkürler fırat abi bizimle paylaştığın için

garibo58 26.10.2007 07:34

-->: HARİTA ÖYLE ÇİZİLMEZ BÖYLE ÇİZİLİR
 
işte Harite budur.Paylaşım için teşekkürler.

fratt 26.10.2007 08:12

--->: HARİTA ÖYLE ÇİZİLMEZ BÖYLE ÇİZİLİR
 
eyvallah gardaşlar. bizimkilerinde eline sağlık

altuntas58 26.10.2007 09:46

-->: HARİTA ÖYLE ÇİZİLMEZ BÖYLE ÇİZİLİR
 
Aslında doğru bir harita eskiden bizim olan topraklar şimdi başka sınırlarda görünüyor ama yakındır tekrar yerine gelmesi kerkük,musul bizimdir bizim olacak

FurkaN 26.10.2007 10:33

-->: HARİTA ÖYLE ÇİZİLMEZ BÖYLE ÇİZİLİR
 
[B]20milyon kilometrekareden bugün 860binlere kadar geriledik bundan cesaret alıyorlar akılları sıra bilmiyorlarki biz onları tükürüğümüzle boğarız...[/B]

Sungurhan 26.10.2007 11:43

--->: HARİTA ÖYLE ÇİZİLMEZ BÖYLE ÇİZİLİR
 
Eyvallah Gardas.....Sagol...

Siir tüylerimi diken diken etti....paylasim icin eyvallah...

FurkaN 26.10.2007 12:52

-->: HARİTA ÖYLE ÇİZİLMEZ BÖYLE ÇİZİLİR
 
[B][CENTER]UYAN

Baksana kim boynu bükük ağlayan?
Hakk-i hayâtın senin ey Müslüman!
Kurtar o biçâreyi Allah için.
Artık ölüm uykularından uyan!


Bunca zamandır uyudun, kanmadın;
Çekmediğin kalmadı, uslanmadın.
Çiğnediler yurdunu baştan başa,
Sen yine bir kerre kımıldanmadın.


Ninni değil dinlediğin velvele…
Kükreyerek akmada müstakbele
Bir ebedî sel ki zamandir adı;
Haydi katıl sen de o coşkun sele.


Karşı durulmaz cereyan sîneçâk…
Varsa duranlar olur elbet helâk.
Dalgaların anlamadan seyrini,
Göz göre girdâba nedir inhimâk?


Dehşet-i mâziyi getir yâdına;
Kimse yetişmez yarın imdâdına.
Merhametin yok diyelim nefsine;
Merhamet etmez misin evlâdına?


“Ben onu dünyaya getirdim…” diye,
Kalkışacaksın demek öldürmeye!
Sevk ediyormuş meğer insanları,
Hakk-ı übüvvet de bu câniliğe!


Doğru mudur ye’s ile olmak tebah?
Yok mu gelip gayrete bir intibah?
Beklediğin subh-ı kıyamet midir?
Gün batıyor sen arıyorsun sabah!


Gözleri mâziye bakan milletin,
Ömrü temâdisi olur nekbetin.
Karşına müstakbeli dikmiş Hudâ,
Görmeye, lakin daha yok niyyetin!


Ey koca Şark! Ey ebedî meskenet!
Sen de kımıldanmaya bir niyyet et.
Korkuyorum Garb’ın elinden yarın,
Kalmıyacak çekmediğin mel’anet.


Hakk-ı hayatın daha çiğnenmeden,
Kan dökerek almalısın merd isen.
Çünkü bugün ortada hak sahibi,
Bir kişidir: “Hakkımı vermem!” diyen.

Mehmet Akif ERSOY

5 Şubat 1330 (1915)[/CENTER][/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:07.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.