Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Türkiye'deki Dernekler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=158)
-   -   İSTANBUL SİVASSPOR TARAFTAR DERNEĞİ (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=14474)

altuntas58 05.01.2008 18:39

İSTANBUL SİVASSPOR TARAFTAR DERNEĞİ
 
Davet

06.01.2008
pazar günü,
Saat:15.00 de
İstanbul Sivasspor Taraftar Derneği
Yönetim kurulu ve siz değerli üyelerimize açık toplantımız vardır.
Sizleride aramızda görmekden mennuniyet duyarız.
Yer: İstiklal cad.süslüsaksı sok.no:19/1 Beyoğlu/ istanbul
Tel: 0.212.293 34 62
Not:İstiklal cad.ağa cami arka taraf aşağısına doğru,
dördüncü sokakdadır.


BÜTÜN YİĞİDOLAR DAVETLİDİR HERKESİ BEKLİYORUZ

CrSivaslim58 05.02.2008 17:51

--->: İSTANBUL SİVASSPOR TARAFTAR DERNEĞİ
 
payllasim icin tesekürler................
ben billiyordum..........
Bazıları billmiyordu................
ama sen haber verdin....................

EyüphanAydın 05.02.2008 18:21

--->: İSTANBUL SİVASSPOR TARAFTAR DERNEĞİ
 
[B]Abi,
Allah İzin Verirse Gelmeye Çalışıcam.İlk Toplantım Olucak Heyecanlı Olcam Emma İnş.Gelirim.[/B]

altuntas58 05.02.2008 18:33

-->: --->: İSTANBUL SİVASSPOR TARAFTAR DERNEĞİ
 
[QUOTE=EyüphanAydın;229930][B]Abi,
Allah İzin Verirse Gelmeye Çalışıcam.İlk Toplantım Olucak Heyecanlı Olcam Emma İnş.Gelirim.[/B][/QUOTE]

[B]Eyüphan o eski bir tarihin davetiyesi sakın boşa beyoğluna gitme semihin meceralarından bir demet[/B]

EyüphanAydın 05.02.2008 18:48

--->: İSTANBUL SİVASSPOR TARAFTAR DERNEĞİ
 
Abi Bakınca Bugun Yazmıssınız Bende Öyle Zannetim:D


WEZ Format +2. ?uan Saat: 20:32.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.