Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Arşiv (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=365)
-   -   Okula Niçin Gidiyoruz? (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=15384)

_DuMaN_58 08.02.2008 12:23

Okula Niçin Gidiyoruz?
 
[B]Sohbet etmek için
-Devamsızlık yapmamak için
-Renkli kazakları göstermek için
-Sınıf mevcuduna katkıda bulunmak için
-Sıraların üstüne resim çizmek için
-Derslerde uyumak için
-Erken kalkmak sa lı a yararlı oldu u için
-Kantin bütçesine katkıda bulunmak için
-Okulun geç ka ıdı stokunu bitirmek için
-Fal bakmak için
-Defile yapmak için
-Fıkra anlatmak için
-Sınıfı azdırmak için
-Ö retmenleri sinir etmek için
-Uzun eşek, para maçı...vs. oynamak için
-Sevgili bulmak için
-Sınıftakilerle dalga geçmek için.....
- okulun son günleri şampanya patlatmak içinn
-metal grubu kurup okulu yıkmak için
-Tebeşir savaş yapmak için
-tuwalette makyaj tazelemek için
-sabah sabah kafayi soguk suyla yikamak icin....
-bluetooth la kopya çekmek için
-hocalara laf sokmak için...
- sınıfın kapıkolunu kırıp sınıfça içerde kalıp ders yapmamak için
- Okulun önündeki modifiye arabalı zibidileri görmek için..
- öğretmenlerin okulda tek başlarına canları sıkılmasın diye gidiyoz[/B]

CrSivaslim58 08.02.2008 12:24

--->: Okula Niçin Gidiyoruz?
 
sinifta komiklik yapmayi hihihihihihi:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D

fatoş_yvz 08.02.2008 12:29

--->: Okula Niçin Gidiyoruz?
 
öğretmenlerin okulda tek başlarına canları sıkılmasın diye gidiyoz:) yoksa ne işimiz var onLarı düşündugumzdeN aLLahtan ben kurtuLdm darısı okuyanLarın başına:)

arikarinkuchi 08.02.2008 12:54

--->: Okula Niçin Gidiyoruz?
 
[B]Sınıf mevcuduna katkıda bulunmak için[/B]

ben bunun için gidiorum :D

RaZZcE 08.02.2008 17:08

--->: Okula Niçin Gidiyoruz?
 
[B]-Ögretmenleri sinir etmek için

:D:D:D valla onun icin degil :P[/B]

CrSivaslim58 08.02.2008 19:16

--->: Okula Niçin Gidiyoruz?
 
okulda top oynamak:D icin ve ögrenmek:mad:

ama esasdan.

EyüphanAydın 08.02.2008 23:50

--->: Okula Niçin Gidiyoruz?
 
[B]Ben Ailemin Onca Emeklerini Boşa Çıkarmamak İçin
Kendi Hayatmı Kurtarmak Çok İyi Yerlere Gelmek İçin
Vatanıma Hayırlı Bir Evlat Olmak İçin:D[/B]

PeRi58 09.02.2008 00:21

--->: Okula Niçin Gidiyoruz?
 
öğretmenlerin okulda tek başlarına canları sıkılmasın diye gidiyoz
herşey örtmenlerimiz için :):):):):)

BAYPİPO 09.02.2008 01:27

--->: Okula Niçin Gidiyoruz?
 
[QUOTE=EyüphanAydın;232039][B]Ben Ailemin Onca Emeklerini Boşa Çıkarmamak İçin
Kendi Hayatmı Kurtarmak Çok İyi Yerlere Gelmek İçin
Vatanıma Hayırlı Bir Evlat Olmak İçin:D[/B][/QUOTE]

[B]Düşüncelerinden dolayı seni alkışlıyorum kardeşim umarım istediğin emellere ulaşırsın ve bizde seni yüksdek mevkilerde görürüz.Okul hayatında başarılar..[/B]

Sweetgirl 10.03.2008 14:42

--->: Okula Niçin Gidiyoruz?
 
[B][I][CENTER][COLOR="Magenta"]- öğretmenlerin okulda tek başlarına canları sıkılmasın diye gidiyoz

yaniiii baska ne icin gidecegim
yazik ögretmenlre yaaaa orda tek baslarina :D
bos bos bakacaklarina :D[/COLOR][/CENTER][/I][/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 12:15.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.