![]() |
Okula Niçin Gidiyoruz?
[B]Sohbet etmek için
-Devamsızlık yapmamak için -Renkli kazakları göstermek için -Sınıf mevcuduna katkıda bulunmak için -Sıraların üstüne resim çizmek için -Derslerde uyumak için -Erken kalkmak sa lı a yararlı oldu u için -Kantin bütçesine katkıda bulunmak için -Okulun geç ka ıdı stokunu bitirmek için -Fal bakmak için -Defile yapmak için -Fıkra anlatmak için -Sınıfı azdırmak için -Ö retmenleri sinir etmek için -Uzun eşek, para maçı...vs. oynamak için -Sevgili bulmak için -Sınıftakilerle dalga geçmek için..... - okulun son günleri şampanya patlatmak içinn -metal grubu kurup okulu yıkmak için -Tebeşir savaş yapmak için -tuwalette makyaj tazelemek için -sabah sabah kafayi soguk suyla yikamak icin.... -bluetooth la kopya çekmek için -hocalara laf sokmak için... - sınıfın kapıkolunu kırıp sınıfça içerde kalıp ders yapmamak için - Okulun önündeki modifiye arabalı zibidileri görmek için.. - öğretmenlerin okulda tek başlarına canları sıkılmasın diye gidiyoz[/B] |
--->: Okula Niçin Gidiyoruz?
sinifta komiklik yapmayi hihihihihihi:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D |
--->: Okula Niçin Gidiyoruz?
öğretmenlerin okulda tek başlarına canları sıkılmasın diye gidiyoz:) yoksa ne işimiz var onLarı düşündugumzdeN aLLahtan ben kurtuLdm darısı okuyanLarın başına:)
|
--->: Okula Niçin Gidiyoruz?
[B]Sınıf mevcuduna katkıda bulunmak için[/B]
ben bunun için gidiorum :D |
--->: Okula Niçin Gidiyoruz?
[B]-Ögretmenleri sinir etmek için
:D:D:D valla onun icin degil :P[/B] |
--->: Okula Niçin Gidiyoruz?
okulda top oynamak:D icin ve ögrenmek:mad:
ama esasdan. |
--->: Okula Niçin Gidiyoruz?
[B]Ben Ailemin Onca Emeklerini Boşa Çıkarmamak İçin
Kendi Hayatmı Kurtarmak Çok İyi Yerlere Gelmek İçin Vatanıma Hayırlı Bir Evlat Olmak İçin:D[/B] |
--->: Okula Niçin Gidiyoruz?
öğretmenlerin okulda tek başlarına canları sıkılmasın diye gidiyoz
herşey örtmenlerimiz için :):):):):) |
--->: Okula Niçin Gidiyoruz?
[QUOTE=EyüphanAydın;232039][B]Ben Ailemin Onca Emeklerini Boşa Çıkarmamak İçin
Kendi Hayatmı Kurtarmak Çok İyi Yerlere Gelmek İçin Vatanıma Hayırlı Bir Evlat Olmak İçin:D[/B][/QUOTE] [B]Düşüncelerinden dolayı seni alkışlıyorum kardeşim umarım istediğin emellere ulaşırsın ve bizde seni yüksdek mevkilerde görürüz.Okul hayatında başarılar..[/B] |
--->: Okula Niçin Gidiyoruz?
[B][I][CENTER][COLOR="Magenta"]- öğretmenlerin okulda tek başlarına canları sıkılmasın diye gidiyoz
yaniiii baska ne icin gidecegim yazik ögretmenlre yaaaa orda tek baslarina :D bos bos bakacaklarina :D[/COLOR][/CENTER][/I][/B] |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 12:15. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.