Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Arşiv (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=365)
-   -   ESKİ KULAĞI KESİKLER ABİLERİMİZ BÜYÜKLERİMİZ SİZİ DİNLİYORUZ!!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=16299)

Abdurrahman 58 10.03.2008 21:33

ESKİ KULAĞI KESİKLER ABİLERİMİZ BÜYÜKLERİMİZ SİZİ DİNLİYORUZ!!!
 
ESKİ ANILARINIZI BİZLE PAYLAŞIRSANIZ BİZ YENİ NESLİ MUTLU EDERSİNİZ
25YAŞINDAN KÜÇÜKLER ANI YAZMASIN LÜTFEN BİRAZ NOSTALJİK Bİ ORTAM OLSUN ÖZELLİKLE ALTUNTAŞ ABİM BU KONUYU SANA GÜVENEREK AÇTIM.
MESELA ESKİ SİVASIN ÖRF ADETLERİNİ,GÜNLERİNİZİN NASIL GEÇTİĞİNİ,
BOŞ VAKİTLERİNİZİ NASIL GEÇİRDİĞİNİZİ ANLATIRSANIZ SEVİNİRİZ.
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...

Sweetgirl 10.03.2008 21:37

--->: ESKİ KULAĞI KESİKLER ABİLERİMİZ BÜYÜKLERİMİZ SİZİ DİNLİYORUZ!!!
 
[B][I][CENTER][COLOR="Magenta"]surda 30 iki sene kaldi ben yinede yazmimmi :rolleyes:[/COLOR][/CENTER][/I][/B]

Abdurrahman 58 10.03.2008 22:05

-->: ESKİ KULAĞI KESİKLER ABİLERİMİZ BÜYÜKLERİMİZ SİZİ DİNLİYORUZ!!!
 
yaw eski anılardan olsun yani günümüz msn sohbetlerinde anlatılan anılar olmasın anlatmak istediğim o dedenizden duyduğunuz nine nizden duyduğunuz şeyleri tabiki yazın

_DuMaN_58 11.03.2008 15:11

-->: ESKİ KULAĞI KESİKLER ABİLERİMİZ BÜYÜKLERİMİZ SİZİ DİNLİYORUZ!!!
 
[B]İyi fikir. Anlatılanlar bizim için ders niteliği taşır. Merakla Bekliyoruz.[/B]

Abdurrahman 58 13.05.2008 21:34

-->: ESKİ KULAĞI KESİKLER ABİLERİMİZ BÜYÜKLERİMİZ SİZİ DİNLİYORUZ!!!
 
biz hala bekliyoruz:D:D kmseden tık yok.hadi bea........


WEZ Format +2. ?uan Saat: 06:41.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.