![]() |
son yaptığınız iyilik
son yaptığınız iyiliği yazabilirmisiniz. gösteriş olması için değil iyilik yapmayı başkalarına da hatırlatmak için.
|
-->: son yaptığınız iyilik
güzel bir konu açmışsınız tebrik ederim.
ben bugün çok yaşlı bir dedemizi caddede karşıdan karşıya geçirdim. bugünde mahallemizin camii sinin avlusunu süpürdük arkadaşlarla. |
-->: son yaptığınız iyilik
ben iki kişiye kuranı kerim ve başka bir kitap hediye ettim.
|
--->: son yaptığınız iyilik
ben bir erkeğe sigara alarak iyilik yaptım :D
|
-->: son yaptığınız iyilik
sigara alarak mı, sigarasını elinden alarak mı?
|
-->: son yaptığınız iyilik
tabiiki içmeyip çöpe atarak............
|
--->: -->: son yaptığınız iyilik
[QUOTE=aozdemir;252494]sigara alarak mı, sigarasını elinden alarak mı?[/QUOTE]
Ya ne diyeceğimi unutturdunuz bana evet ellinden çektim ama o beni dövecekti :D |
--->: son yaptığınız iyilik
[B]sinifimdaki dersi anlamayan arkadaslarima yardim ettim[/B]
|
--->: son yaptığınız iyilik
kimin yardıma ihtiyacı olsa hiç düşünmeden koşarım hep öyle olmuştur o yüzden başım hiç beladan kurtulmaz
|
--->: -->: son yaptığınız iyilik
[QUOTE=serrrkan;252489]güzel bir konu açmışsınız tebrik ederim.
ben bugün çok yaşlı bir dedemizi caddede karşıdan karşıya geçirdim. bugünde mahallemizin camii sinin avlusunu süpürdük arkadaşlarla.[/QUOTE] alibaba camisinimi birlikmi hanğisini |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 23:35. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.