![]() |
Azerbaycan'da Ermeni Katliamı +18 (Çocuklar bakmasın lütfen)
[CENTER][GVIDEO]-6818501466000954668[/GVIDEO][/CENTER]
|
--->: Azerbaycan'da Ermeni Katliamı +18 (Çocuklar bakmasın lütfen)
Herşey ortada bir Türk yetkilisi çıkıp diyemiyor sizde Azerbaycana katliam yaptınız diye çok pasifiz çokk.
|
--->: Azerbaycan'da Ermeni Katliamı +18 (Çocuklar bakmasın lütfen)
BEN ASLA İZLEYEMEM YA...
RABBİM TÜM ERMENİ VE YAHUDİLERİN SOYUNU KURUTSUN... LANET OLSUN ONLARA |
-->: Azerbaycan'da Ermeni Katliamı +18 (Çocuklar bakmasın lütfen)
[B] Kıyamet kopana kadar israiloğulları zulum etmeye devam edeceklerdir...[/B]
|
--->: Azerbaycan'da Ermeni Katliamı +18 (Çocuklar bakmasın lütfen)
Serefsızler
Elbet bırgun tukenecekler Yuce Mevlam ayeti kerimesınde Ben Nurumu tamamlamadan kıyamet kopmayacak dior Tabı sonradan onlar gıbıler mutlaka cıkacak |
-->: --->: Azerbaycan'da Ermeni Katliamı +18 (Çocuklar bakmasın lütfen)
[QUOTE=sivaslıgenç;258371]Herşey ortada bir Türk yetkilisi çıkıp diyemiyor sizde Azerbaycana katliam yaptınız diye çok pasifiz çokk.[/QUOTE]
bizim yetkililerimiz ab ab diye dolanıyolar başka bişey gelmez akıllarına :mad: |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 07:49. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.