Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Arşiv (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=365)
-   -   Azerbaycan'da Ermeni Katliamı +18 (Çocuklar bakmasın lütfen) (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=17366)

fertelliyim 28.04.2008 10:34

Azerbaycan'da Ermeni Katliamı +18 (Çocuklar bakmasın lütfen)
 
[CENTER][GVIDEO]-6818501466000954668[/GVIDEO][/CENTER]

sivaslıgenç 28.04.2008 10:51

--->: Azerbaycan'da Ermeni Katliamı +18 (Çocuklar bakmasın lütfen)
 
Herşey ortada bir Türk yetkilisi çıkıp diyemiyor sizde Azerbaycana katliam yaptınız diye çok pasifiz çokk.

kangallim 28.04.2008 10:54

--->: Azerbaycan'da Ermeni Katliamı +18 (Çocuklar bakmasın lütfen)
 
BEN ASLA İZLEYEMEM YA...
RABBİM TÜM ERMENİ VE YAHUDİLERİN SOYUNU KURUTSUN... LANET OLSUN ONLARA

_DuMaN_58 28.04.2008 15:42

-->: Azerbaycan'da Ermeni Katliamı +18 (Çocuklar bakmasın lütfen)
 
[B] Kıyamet kopana kadar israiloğulları zulum etmeye devam edeceklerdir...[/B]

umitbsr58 28.04.2008 16:05

--->: Azerbaycan'da Ermeni Katliamı +18 (Çocuklar bakmasın lütfen)
 
Serefsızler
Elbet bırgun tukenecekler

Yuce Mevlam ayeti kerimesınde
Ben Nurumu tamamlamadan kıyamet kopmayacak dior

Tabı sonradan onlar gıbıler mutlaka cıkacak

çılgın-sedat 28.04.2008 16:08

-->: --->: Azerbaycan'da Ermeni Katliamı +18 (Çocuklar bakmasın lütfen)
 
[QUOTE=sivaslıgenç;258371]Herşey ortada bir Türk yetkilisi çıkıp diyemiyor sizde Azerbaycana katliam yaptınız diye çok pasifiz çokk.[/QUOTE]

bizim yetkililerimiz ab ab diye dolanıyolar başka bişey gelmez akıllarına :mad:


WEZ Format +2. ?uan Saat: 07:49.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.