![]() |
Hiç Keçi Ağacı Gördünüz mü?
[IMG]http://galeri.internethaber.com/images/gallery/1154/1.jpg[/IMG]
[B]Taşa çikan keçinin, ağaca çıkan oğlağı olur...Bu bir atasözü. Ama o atalar sanırım bu keçileri görmemişler. Yada bunlar o taşa çıkan keçilerin oğlakları... [IMG]http://galeri.internethaber.com/images/gallery/1154/2.jpg[/IMG] Fotoğraflarda gördükleriniz Morocco'nun ağaç sever keçileri.. Diğer bir değişle 'keçi ağaçları'... [IMG]http://galeri.internethaber.com/images/gallery/1154/3.jpg[/IMG] İşte inanaılmaz keçiler.... [IMG]http://galeri.internethaber.com/images/gallery/1154/5.jpg[/IMG] [IMG]http://galeri.internethaber.com/images/gallery/1154/6.jpg[/IMG] [IMG]http://galeri.internethaber.com/images/gallery/1154/7.jpg[/IMG] [IMG]http://galeri.internethaber.com/images/gallery/1154/8.jpg[/IMG] [IMG]http://galeri.internethaber.com/images/gallery/1154/12.jpg[/IMG] [IMG]http://galeri.internethaber.com/images/gallery/1154/15.jpg[/IMG] [IMG]http://galeri.internethaber.com/images/gallery/1154/24.jpg[/IMG][/B] |
--->: Hiç Keçi Ağacı Gördünüz mü?
[B]Keçi bu her yere çıkar :)........[/B]
|
--->: Hiç Keçi Ağacı Gördünüz mü?
[B][COLOR="DarkOrchid"]Fas, her yeri çöl. Keçi de sıkılmış, değişiklik yapayım demiştir. :)[/COLOR][/B]
|
-->: Hiç Keçi Ağacı Gördünüz mü?
[B]Keçiler de ne bulsalar yiyorlar kardeşim :)[/B]
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 09:51. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.