Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Arşiv (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=365)
-   -   Hiç Keçi Ağacı Gördünüz mü? (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=17418)

_DuMaN_58 30.04.2008 07:54

Hiç Keçi Ağacı Gördünüz mü?
 
[IMG]http://galeri.internethaber.com/images/gallery/1154/1.jpg[/IMG]
[B]Taşa çikan keçinin, ağaca çıkan oğlağı olur...Bu bir atasözü. Ama o atalar sanırım bu keçileri görmemişler. Yada bunlar o taşa çıkan keçilerin oğlakları...


[IMG]http://galeri.internethaber.com/images/gallery/1154/2.jpg[/IMG]
Fotoğraflarda gördükleriniz Morocco'nun ağaç sever keçileri.. Diğer bir değişle 'keçi ağaçları'...


[IMG]http://galeri.internethaber.com/images/gallery/1154/3.jpg[/IMG]
İşte inanaılmaz keçiler....



[IMG]http://galeri.internethaber.com/images/gallery/1154/5.jpg[/IMG]



[IMG]http://galeri.internethaber.com/images/gallery/1154/6.jpg[/IMG]



[IMG]http://galeri.internethaber.com/images/gallery/1154/7.jpg[/IMG]



[IMG]http://galeri.internethaber.com/images/gallery/1154/8.jpg[/IMG]



[IMG]http://galeri.internethaber.com/images/gallery/1154/12.jpg[/IMG]



[IMG]http://galeri.internethaber.com/images/gallery/1154/15.jpg[/IMG]



[IMG]http://galeri.internethaber.com/images/gallery/1154/24.jpg[/IMG][/B]

_DuMaN_58 30.04.2008 07:55

--->: Hiç Keçi Ağacı Gördünüz mü?
 
[B]Keçi bu her yere çıkar :)........[/B]

sonbahar5803 30.04.2008 10:31

--->: Hiç Keçi Ağacı Gördünüz mü?
 
[B][COLOR="DarkOrchid"]Fas, her yeri çöl. Keçi de sıkılmış, değişiklik yapayım demiştir. :)[/COLOR][/B]

_DuMaN_58 30.04.2008 15:23

-->: Hiç Keçi Ağacı Gördünüz mü?
 
[B]Keçiler de ne bulsalar yiyorlar kardeşim :)[/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 09:51.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.