![]() |
HİLTON'lanacağız
[IMG]http://www.sivaslilar.net//images/stories/hilton.jpg[/IMG]
Özel yatırımlar yapmak üzere Türkiye’de kurulmuş olan Amplio Şirketi yöneticileri ilimizde incelemelerde bulundu. Otel yatırımı için yer incelemesinde bulunmak üzere ilimize gelen Amplio Şirketi Ticari Müdürü Tuğrul Temel ve Gayrimenkul Satın Alma Sorumlusu Adil Zehir ile dün sabah kahvaltısında bir araya gelen Vali Veysel Dalmaz otel yeri için heyete çeşitli alternatifler sundu. Şirketin otel yatırımı için yaptığı çalışmalar hakkında bilgi veren Amplio Şirketi Ticari Müdürü Tuğrul Temel, Türkiye’nin genelinde ticari potansiyeli yüksek, gelişmekte olan, ulaşım bağlantıları kuvvetli şehirlere iş için seyahat eden insanlara hizmet edecek oteller yaptıklarını söyledi. Şirketin gelişmesinden sorumlu ekipler olarak, şirketin yeni oteller yapacağı araziler aradıklarını ifade eden Temel, ilimizin de gelişmesini sürdüren ve potansiyeli olan, havayolu, karayolu, demiryolu bağlantılarıyla, sanayisi ve ticaretiyle yükselmekte olan bir şehir olduğunu söyledi. Uygun şartların sağlanması halinde ilimize otel yapacaklarını söyleyen Temel, şunları kaydetti: “Şehrin yöneticileri, işadamları ve önde gelenleri burada yapılacak bir yatırıma sıcak bakıyorlar ve bize destek olmaya çalışıyorlar. Bizlere hem şehirle ilgili bilgi veriyorlar hem de yatırıma uygun olabilecek arazileri gösteriyorlar. Yatırıma uygun olan alternatif araziyi bulup böyle bir oteli şehre kazandırmak istiyoruz. Şirketimizin otel dışında başka bir iştiraki yok. Tamamen iş otellerine odaklanmış bir firma” dedi. [B]OTELLERİMİZİ HİLTON İŞLETİYOR[/B] Geçtiğimiz yıl Mayıs ayından itibaren 6 tane arazi aldıklarını ve son olarak da Malatya ilinde arazi anlaşmasında olduklarını ifade eden Temel, 5 yıl içerisinde 20 oteli açmayı hedeflediklerini söyledi. Yapılan her otelin arazi bedeliyle birlikte 15-20 milyon dolar civarında bir maliyeti olduğunu dile getiren Temel, “Bu yatırımları yaparken de biz işin yatırımcı tarafında kalıp, işletmesini uluslar arası firmalara verme kararı aldık. Bu uluslar arası firmalarla görüşmelerimiz başladı ve Hilton’la Aralık ayında bir anlaşma imzaladık. Bizim yapacağımız bu 20 oteli Hilton bizim adımıza işletecek. Ve böylelikle Türkiye’de yapacağımız zincirin büyük bir kısmı Hilton tarafından işletilecek” dedi. Yaptıkları otellerin şehrin anayollarına cepheli olması gerektiği şartını aradıklarını da dile getiren Temel, 8 katlı olacak otel binasının şehrin geliştiği istikamette olmasına özen gösterdiklerini söyledi. Temel, şunları kaydetti: “Bu otellerin amacı şehrin merkezi yerlerinde valiliğin, belediyenin yanına yerleştirilmesi değil. Çünkü geniş alanlara ihtiyacı var. Bahçeye, havuza, park alanlarına ihtiyacı var. Amplio şirketi olarak Sivas’ta bu yatırıma talibiz ve Hilton’da bu oteli işletmeye talip. Hilton yaptığı işletme karşılığında bizden bir ücret alıyor. Oteli yapan, sahibi olan biziz, işleten ise Hilton olacak. Hilton Garden Inn olarak Sivas’ta otelimiz hizmet verecek. Garden Inn Amerika’da başlamış bir marka. 300’ten fazla var dünyada. Bu markanın özelliği, tam servis veren, ful servis veren bir otel ama ekonomik fiyatlarla odalarını satmaya çalışan bir otel. Maliyetleri aşağıda tutarak, çok fazla müşterilerin kullanmayacağı servisleri hizmetin içine koymuyoruz. İçinde konaklayan insanların kullanabileceği şekilde dizayn ediyoruz. Otel 300 kişi kapasiteli. 300 kişilik toplantı ve yemek salonuna sahip olacak. Dışarıdan gelecek bin – 2 bin kişilik grupları ağırlamaya yönelik yapılan bir otel değil. Biz otellere kendi adımızı da verebilirdik, kendimizde işletebilirdik. Ama bunu uluslar arası bir marka ile yapmak istedik. Çünkü o markayla beraber belli bir kaliteyi ve bir standardı sunuyorsunuz. Avrupa’da ve Türkiye’de Hilton’da kalan insan aynı hizmeti ve aynı kaliteyi alıyor. Otele giderken nasıl bir hizmet alacağını baştan biliyor” dedi. [B]2010’DA SİVAS’TA OTELİ AÇMAK İSTİYORUZ [/B] Sivas’ta otel yatırımı için çalışmalarını sürdürdüklerini de ifade eden Temel, “Bu yıl veya önümüzdeki yıl içerisinde araziyi alabilirsek işin bürokratik süreci tamamlandıktan sonra temel atmak ve 15 ay içerisinde de açılış yapmayı hedefliyoruz. Planımız düzgün işlerse 2010 yılı sonu gibi oteli açmak istiyoruz” dedi. |
-->: HİLTON'lanacağız
[B]Sivasımıza yapılması düşünülen otel için inşallah uygun bir arsa bulunur en az yüz kişiye ekmek kapısı acılır hayırlısıyla başlansada bir an önce bitse[/B]
|
-->: HİLTON'lanacağız
[B]Bu da bir gelişme... Gitgide Sivas canlanıyor bunlar büyümenin işareti... Daha iyilerini görürüz inşaallah....[/B]
|
--->: HİLTON'lanacağız
[B]ama RİXOS acılaydı daha ıyı olurdur:D[/B]
|
--->: HİLTON'lanacağız
ooooo parıs hılton mu gelecek şimdi sivasa:D:D:D
|
--->: HİLTON'lanacağız
[QUOTE=akifeker2;272592]ooooo parıs hılton mu gelecek şimdi sivasa:D:D:D[/QUOTE]
açılısa kesın gelır abii :D:D.............. |
--->: HİLTON'lanacağız
[QUOTE=haythuyt;272593]açılısa kesın gelır abii :D:D..............[/QUOTE]
açılışı o yapar hemi:D:D? ---------------------- |
--->: HİLTON'lanacağız
[QUOTE=akifeker2;272594]açılışı o yapar hemi:D:D?
----------------------[/QUOTE] tabı abii ::D................................ |
--->: HİLTON'lanacağız
Bir e mail kampanyası başlatsak da otelin resmi açılışına paris de gelse yaw:rolleyes: çok zor bir ihtimal ama olsun çabalamaya değer ne de olsa paris gelecek londra değil:);)
|
-->: HİLTON'lanacağız
[B]Başka acılış yapacak kimse kalmadıda elin bilmem neyinemi kaldık hele bir otel yapılsın gerisi kolay[/B]
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 17:19. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.