![]() |
Göz kaleminin akmaması için ne yapmak lazım ?
[COLOR="Magenta"][CENTER][B]Bayan arkadaşlar, siyah göz kaleminin akmaması için ne yapmak lazım bilen varmı ?[/B][/CENTER][/COLOR]
|
--->: Göz kaleminin akmaması için ne yapmak lazım ?
[B][COLOR="DarkOrange"]suya dayanıklı ürünler kullanacaksın canım
[/COLOR][/B] |
--->: Göz kaleminin akmaması için ne yapmak lazım ?
[QUOTE=kronick;303391]suya dayanıklı ürünler kullanacaksın canım[/QUOTE]
[COLOR="Magenta"][CENTER][B]Ama onlar koyu siyah değiller genelde, gri gibi duruyorlar, hem benim dediğim başka bir konu, suya girilmeyecek göz kalemiyle, sadece gün içerisinde akmaması için ne yapmak lazım dedim;)[/B][/CENTER][/COLOR] |
--->: Göz kaleminin akmaması için ne yapmak lazım ?
[B][COLOR="DarkOrange"]tamam suya girsende girmesende dağılmaz onlar ama ikna olmadıysan kalıcı makyaj yaptır
[/COLOR][/B] |
--->: Göz kaleminin akmaması için ne yapmak lazım ?
[QUOTE=kronick;303393]tamam suya girsende girmesende dağılmaz onlar ama ikna olmadıysan kalıcı makyaj yaptır[/QUOTE]
[COLOR="Magenta"][CENTER][B]Kalıcı makyaj mı ? Daha neler :) Her yere göz kalemiyle gidilmezki Mesela; cenaze ;)[/B][/CENTER][/COLOR] |
--->: Göz kaleminin akmaması için ne yapmak lazım ?
[B][COLOR="DarkOrange"]çok da belirgin yaptırmassın sende doğal duruyor zaten bir çok erkek sanatçıda bile var eğer bunada ikna olmadıysan o zaman gün içinde sık sık makyaj tazeleyeceksin demektir
[/COLOR][/B] |
--->: Göz kaleminin akmaması için ne yapmak lazım ?
bence dogal kal cevrendeki insanlar gozlerindeki aynayi daa iyi farkedebilsin kandirmamak lazim:)
|
--->: Göz kaleminin akmaması için ne yapmak lazım ?
illa ki yapıcam diosan çıkmayan kalemden kullan çıkaracağın zaman bir ıslak mendil yada az bişey krem sürmen yeterli olacaktır...(ağlamakla yada ıslanmasıyla akmayan kalemlerden)
|
--->: Göz kaleminin akmaması için ne yapmak lazım ?
[B][I][CENTER][COLOR="Magenta"]Allah askina yaa böyle sacma bir soru olurmu???
hadi neyse ne yapilmasi gerektigini yazsan anliyacagim. Ama sirf konu acmak icin böyle bir soru soruyorsun. herseyin bir siniri var esengül hanim[/COLOR][/CENTER][/I][/B] |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 20:34. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.