![]() |
Valilikten Kontör Uyarısı Geldi !
[IMG]http://www.sivaslilar.net/images/stories/valibey1.jpg[/IMG]
Sivas Valiliği, cep telefonuyla arayarak kontör dolandırıcılığı yapıldığını, bu nedenle vatandaşların dikkatli ve uyanık olmalarını istedi. Sivas Valiliği Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü'nden yapılan yazılı açıklamada, daha önce de kamuoyuna duyurulmasına rağmen cep telefonu ile arayan şahıslar tarafından vatandaşların dolandırıldığı olaylarla karşılaşıldığı belirtti. "Bu dolandırıcılık olaylarında vatandaşlarımız, tanımadıkları kişiler tarafından cep telefonlarından aranmakta veya kendilerine gelen cevapsız çağrılar yada mesajlar üzerine kendilerine verilen numaraların aranması sağlanmakta; yapılan görüşme sırasında ise; kendilerini polis olarak tanıtan şahıslar 'cep telefonunun bir suçta kullanıldığının tespit edildiğinin ve kendi telefonlarına kontör yüklenmesi yada kontör kartı şifresi gönderilmesi halinde suçluların yakalanacağını' bildirerek vatandaşlarımız tarafından kendilerine kontör gönderilmesini sağlamakta veya 'çekilişte ödül kazanıldığı' bildirilerek kontör gönderilmesi istenmekte ve ayrıca ilgilinin kimlik bilgileri sorulmak suretiyle bu bilgiler kötü niyetli kişilerin eline geçmektedir. Vatandaşlarımızın; samimi duygularından istifade ederek kendilerine haksız kazanç sağlayan bu tür kişilere karşı duyarlı olmaları, tanımadıkları kişilere kesinlikle kontör şifresi yada kimlik bilgilerini vermemeleri ve durumu derhal yetkili mercilere bildirmeleri hususu kamuoyunun bilgisine sunulur" denildi. |
--->: Valilikten Kontör Uyarısı Geldi !
Üç kağıtçılığın sınırı yoktur.Yeni çarpma şekilleri ortaya çıkarıyorlar, Yakalananlara caydırıcı cezalar verilmedikçe bu suçların önüne geçmek çok zor.
|
Cevap: Valilikten Kontör Uyarısı Geldi !
[B]Halkımızın böyle dolandırıcılara aman vermeyeceğine eminim....
Doğru yoldan para kazanmak varken bu ne işgüzarlıktır....[/B] |
Cevap: Valilikten Kontör Uyarısı Geldi !
[B][I][COLOR="Indigo"]Benim başımada geldi böyle bir olay mesaj yoluyla ama inanmadım tabi.ALLAH onlara fırsat vermesin, çalışıp helalinden para kazanmak varken neden bu dolandırıcılığa kalkışıyorlar anlamış dağilim.[/COLOR][/I][/B]
|
--->: Valilikten Kontör Uyarısı Geldi !
[QUOTE=arifcoskun;334812]Üç kağıtçılığın sınırı yoktur.Yeni çarpma şekilleri ortaya çıkarıyorlar, Yakalananlara caydırıcı cezalar verilmedikçe bu suçların önüne geçmek çok zor.[/QUOTE]
Cezalar gayet caydırıcı ama insanların korkuları olmadıktan sonra bu cezalar işe yaramaz.... |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 18:33. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.