Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Anasayfa Haberler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Türkiye Partsi İl Başkanı Belli Oldu (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=29992)

Sivaslilar.Net 08.07.2009 22:58

Türkiye Partsi İl Başkanı Belli Oldu
 
[IMG]http://www.sivaslilar.net/images/stories/tp_il_baskani.jpg[/IMG]

Türkiye Partisi Merkez Disiplin Kurulu Başkan Yardımcısı Nihan Kurt ve kurucu üyeler avukat Sinan Kolcu ile Bartın Eski Milletvekili Hacı İbrahim Kabarık’tan oluşan Sivas Kurulu 17 Haziran günü ilimize gelerek önerilen başkan adayları arasında kamuoyu yoklaması ile il başkanı belirlemek için görüşmelerde bulunmuşlardı.


Görüşmeler neticesinde oluşan görüşlerini genel merkezde değerlendiren kurucular kurulu. Ahmet Kuzu’yu il başkanı olarak ve il ilçe teşkilatlarının oluşturulması için yetkilendirdiler.İlimizde ticaretle uğraşan işletme mezunu Ahmet Kuzu daha önce siyasi bir çalışma içinde bulunmamış genç bir isim.


SivasPostası Gazetesi olarak kendisiyle görüştüğümüz Ahmet Kuzu ülkeye hizmet için en güzel yöntemlerden birisi olarak gördüğü siyasi parti çalışmalarını Türkiye Partisi il Başkanı olarak yürteceği için heyecanlı olduğunu, Sivas için hayırlı işler yapma dileğinde olduğunu söyledi.Doç Dr. Abdüllatif Şener’in siyasi tecrübesi ve Sivas’a katkılarını geçmişten beri takdirle izlediğini bu hizmetlerin sürdürülmesine vesile olmak istediğini belirtti.Partilerinin kuruluşundan beri oluşan ilginin iktidar hedefini mümkün kıldığını ve kendisinin de bu amaç doğrultusunda her tür siyasi görüşünü yansıtan vatandaşlarla bu çalışmaları sürdüreceğini belirten Kuzu. İl ve ilçe teşkilatlarını en kısa zamanda oluşturarak parti binalarında herkesi kucaklamak istediklerini belirtti.

[B][I]SivasPostası Gazetesi[/I][/B]

Cley 08.07.2009 23:05

Cevap: Türkiye Partsi İl Başkanı Belli Oldu
 
[B]Hayırlı olsun milletimiz ve memleketimiz için.[/B]

65serdal58 08.07.2009 23:19

Cevap: Türkiye Partsi İl Başkanı Belli Oldu
 
hayırlı our inşallah.............

Salim58 09.07.2009 07:27

Cevap: Türkiye Partsi İl Başkanı Belli Oldu
 
[COLOR="Black"][FONT="Arial Black"]hayırlı olsun inşallah memleket ve millet için güzel çalışmalar yaparlar[/FONT][/COLOR]

ABDULLAH DUMAN 09.07.2009 08:30

Cevap: Türkiye Partsi İl Başkanı Belli Oldu
 
[B]Hayırlısı olsun bakalım neler olacak[/B]

goramaz 09.07.2009 23:08

Cevap: Türkiye Partsi İl Başkanı Belli Oldu
 
adam kayırmanın, torpilin işlemediği bir parti olur..çizgisinden sapmadan sağa sola kaymadan ülkeme hayırlı olur umarım

hoşevenk 10.07.2009 17:01

Cevap: Türkiye Partsi İl Başkanı Belli Oldu
 
SİVASLILAR MUHSİN YAZICIOGLU GİBİ BİR YİGİDİNE SAHİP CIKMAYI BECEREMEDİ İNSALLAH BUNA SAHİP CIKAR

arikarinkuchi 10.07.2009 20:29

Cevap: Türkiye Partsi İl Başkanı Belli Oldu
 
[B]vayy ahmet abi :D
basın toplantısı yapacağı zaman beraberdik :D
mutfak dolabı aldı bizden :)[/B]

seva 11.07.2009 11:57

Cevap: Türkiye Partsi İl Başkanı Belli Oldu
 
ülkeme hayırlı olur inş...


WEZ Format +2. ?uan Saat: 02:25.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.