Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Hertelden (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=17)
-   -   BRE! SEN KİMSİN? (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=30108)

65serdal58 19.07.2009 18:56

BRE! SEN KİMSİN?
 
BRE! SEN KİMSİN?


[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img356.imageshack.us/img356/4286/image0011.gif[/img][/url]
Türklüğün düşmanlarını biliyorum ve anlıyorum… Bundan dolayı da düşmanlarımızdan korkmuyorum… Çünkü fikirlerini biliyor ve neler yapabileceklerini de görüyoruz…

Düşmanlarımızın, Türkiye ve Türk Milleti üzerindeki kendi milli ülkülerini gerçekleştirmek hususundaki verdikleri mücadelenin, Ülkemiz üzerinde bugün ve gelecekte olacak tahribatını da anlıyoruz…

İnsan bilmediğinden korkmalı… Bilebildiğin, gördüğün, anlayabildiğin ve tedbirini alabileceğin herhangi bir zararlıdan korkmamalıyız!

Ancak Benim korkum var!

Kimden mi?

Bize; Bizden görünüp, Biz gibi yaşayamayanlardan!

Düşmanın emellerine ulaşmasını sağlayıcı en etkili faktör bunlardır… Milli terbiye ve ülküsü hususunda mankurtlaşan içimizdekiler, aslında küresel siyasetin iyi bir müşterisi olduklarının farkında değiller.

Söylemlerde, “Vatan-Millet-Sakarya”

Yaşamında, “Her şey angarya”

Zaman; Gönül bahçelerinde, saklambaç oynama zamanı değil… Zaman; çiçek-böcek-göbek zamanı da değil…

Türklük Yolunda;

Ya “ÇERİ” olacaksın!

Ya “GERİ” kalacaksın!

YILMAZ KARAHAN

Salim58 20.07.2009 06:58

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
[B]yeterki biz biz olalım birlik olalım bu bize her başarıyı getirir

güzel paylaşımın için sonsuz teşekkürler[/B]

Kardelencicegi 20.07.2009 08:32

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
[B][COLOR="Red"][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img229.imageshack.us/img229/9143/erciyes1.jpg[/img][/url]


Zaman; Gönül bahçelerinde, saklambaç oynama zamanı değil…
Zaman; çiçek-böcek-göbek zamanı da değil…

Türklük Yolunda;

Ya “ÇERİ” olacaksın!

Ya “GERİ” kalacaksın!

YILMAZ KARAHAN

Ellerine, yüregine, paylasimina saglik kardesim[/COLOR][/B]

65serdal58 20.07.2009 11:26

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
Ancak Benim korkum var!

Kimden mi?

Bize; Bizden görünüp, Biz gibi yaşayamayanlardan!

Kardelencicegi 20.07.2009 12:40

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img98.imageshack.us/img98/4821/trfn0.jpg[/img][/url]

[B][COLOR="DarkRed"][B]Bu vatan Tü[COLOR="Red"]rk[/COLOR]'tür her kes bunu bilsin
Vatana ihanet eden bu vatandan gitsin
Bu vatan [COLOR="red"]Türk[/COLOR]'tür [COLOR="red"]Türk[/COLOR] kalacak
Ebedi bu vatan Türk'ündür Türk'ün olacak
Biz varız bu topraklarda biz
Bu vatan bizimdir böldürmeyiz biz
Bu toprak için canımızı feda ederiz biz
Bu ülkeye ihanet edeni yok ederiz biz
Bu vatan [COLOR="red"]Türk[/COLOR]'tür [COLOR="red"]Türk[/COLOR] kalacak
Ebedi bu vatan Türk'ündür Türk'ün olacak
[COLOR="Red"]Türk[/COLOR], kurt, Laz, Çerkez hepsi bir ırktan
Hiç ayrılır mı kardeş et tırnaktan
Hak peygamberde yana bütünlükten
Bu vatan [COLOR="red"]Türk[/COLOR]'tür[COLOR="red"] Türk [/COLOR]kalacak
Ebedi bu vatan [COLOR="red"]Türk[/COLOR]'ündür [COLOR="red"]Türk[/COLOR]'ün olacak


Ay Yildiz canim Kanim.
Kurban olurum anli sanli bayragimiza

[COLOR="Red"]NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYEBİLENE [/COLOR]VE ÖYLE YAŞAYABİLENE ***** [/B][/COLOR][/B]

Salim58 20.07.2009 12:46

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=10549&token=88635][img]http://resimzade.com/Show.html?i=10549&token=88635[/img][/url]


[COLOR="Blue"][FONT="Arial Black"]BU VATAN KİMİN ?[/FONT][/COLOR]


[COLOR="Sienna"][FONT="Arial Black"]Bu vatan, toprağın kara bağrında
Sıradağlar gibi duranlarındır;
Bir tarih boyunca, onun uğrunda
Kendini tarihe verenlerindir...

Tutuşup: kül olan ocaklarından,
Şahlanıp: köpüren ırmaklarından,
Hudutlarda gaza bayraklarından,
Alnına ışıklar vuranlarındır...

Ardına bakmadan yollara düşen,
Şimşek gibi çakan, sel gibi coşan,
Huduttan hududa yol bulup koşan,
Cepheden cepheyi soranlarındır...

İleri atılıp sellercesine,
Göğsünden vurulup tam ercesine,
Bir gül bahçesine girercesine,
Şu kara toprağa girenlerindir...

Tarihin dilinden düşmez bu destan:
Nehirler gazidir, dağlar kahraman,
Her taşı bir yakut olan bu vatan,
Can verme sırrına erenlerindir...

Gökyay'ım ne yazsan ziyade değil,
Bu sevgi bir kuru ifade değil,
Sencileyin hasmı rüyada değil,
Topun namlısında görenlerindir...[/FONT][/COLOR]

65serdal58 20.07.2009 19:42

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
Söylemlerde, “Vatan-Millet-Sakarya”

Yaşamında, “Her şey angarya”

Zaman; Gönül bahçelerinde, saklambaç oynama zamanı değil… Zaman; çiçek-böcek-göbek zamanı da değil…

Türklük Yolunda;

Ya “ÇERİ” olacaksın!

Ya “GERİ” kalacaksın!

ayten58 20.07.2009 20:37

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
harika eline yüreğine sağlık kardeşim paylaşımın için teşekkürler.

65serdal58 21.07.2009 11:40

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
Ancak Benim korkum var!

Kimden mi?

Bize; Bizden görünüp, Biz gibi yaşayamayanlardan!

Düşmanın emellerine ulaşmasını sağlayıcı en etkili faktör bunlardır… Milli terbiye ve ülküsü hususunda mankurtlaşan içimizdekiler, aslında küresel siyasetin iyi bir müşterisi olduklarının farkında değiller.

sivaslı fd 21.07.2009 12:31

Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
 
[QUOTE=65serdal58;443875]Ancak Benim korkum var!

Kimden mi?

Bize; Bizden görünüp, Biz gibi yaşayamayanlardan!

Düşmanın emellerine ulaşmasını sağlayıcı en etkili faktör bunlardır… Milli terbiye ve ülküsü hususunda mankurtlaşan içimizdekiler, aslında küresel siyasetin iyi bir müşterisi olduklarının farkında değiller.[/QUOTE]

Onlar her nekadar bizim gibi görünmeye çalışsalarda, asla bizim gibi olamazlar. Zaten her alandada kendilerini belli ederler ve bunu anlamak için üstün zekalı olmak gerekmiyor... Başarabiliyorsak mücadele edip doğru yola getirmek başaramıyorsakda uzak durmak en iyisi........


WEZ Format +2. ?uan Saat: 05:41.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.