![]() |
BRE! SEN KİMSİN?
BRE! SEN KİMSİN?
[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img356.imageshack.us/img356/4286/image0011.gif[/img][/url] Türklüğün düşmanlarını biliyorum ve anlıyorum… Bundan dolayı da düşmanlarımızdan korkmuyorum… Çünkü fikirlerini biliyor ve neler yapabileceklerini de görüyoruz… Düşmanlarımızın, Türkiye ve Türk Milleti üzerindeki kendi milli ülkülerini gerçekleştirmek hususundaki verdikleri mücadelenin, Ülkemiz üzerinde bugün ve gelecekte olacak tahribatını da anlıyoruz… İnsan bilmediğinden korkmalı… Bilebildiğin, gördüğün, anlayabildiğin ve tedbirini alabileceğin herhangi bir zararlıdan korkmamalıyız! Ancak Benim korkum var! Kimden mi? Bize; Bizden görünüp, Biz gibi yaşayamayanlardan! Düşmanın emellerine ulaşmasını sağlayıcı en etkili faktör bunlardır… Milli terbiye ve ülküsü hususunda mankurtlaşan içimizdekiler, aslında küresel siyasetin iyi bir müşterisi olduklarının farkında değiller. Söylemlerde, “Vatan-Millet-Sakarya” Yaşamında, “Her şey angarya” Zaman; Gönül bahçelerinde, saklambaç oynama zamanı değil… Zaman; çiçek-böcek-göbek zamanı da değil… Türklük Yolunda; Ya “ÇERİ” olacaksın! Ya “GERİ” kalacaksın! YILMAZ KARAHAN |
Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
[B]yeterki biz biz olalım birlik olalım bu bize her başarıyı getirir
güzel paylaşımın için sonsuz teşekkürler[/B] |
Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
[B][COLOR="Red"][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img229.imageshack.us/img229/9143/erciyes1.jpg[/img][/url]
Zaman; Gönül bahçelerinde, saklambaç oynama zamanı değil… Zaman; çiçek-böcek-göbek zamanı da değil… Türklük Yolunda; Ya “ÇERİ” olacaksın! Ya “GERİ” kalacaksın! YILMAZ KARAHAN Ellerine, yüregine, paylasimina saglik kardesim[/COLOR][/B] |
Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
Ancak Benim korkum var!
Kimden mi? Bize; Bizden görünüp, Biz gibi yaşayamayanlardan! |
Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img98.imageshack.us/img98/4821/trfn0.jpg[/img][/url]
[B][COLOR="DarkRed"][B]Bu vatan Tü[COLOR="Red"]rk[/COLOR]'tür her kes bunu bilsin Vatana ihanet eden bu vatandan gitsin Bu vatan [COLOR="red"]Türk[/COLOR]'tür [COLOR="red"]Türk[/COLOR] kalacak Ebedi bu vatan Türk'ündür Türk'ün olacak Biz varız bu topraklarda biz Bu vatan bizimdir böldürmeyiz biz Bu toprak için canımızı feda ederiz biz Bu ülkeye ihanet edeni yok ederiz biz Bu vatan [COLOR="red"]Türk[/COLOR]'tür [COLOR="red"]Türk[/COLOR] kalacak Ebedi bu vatan Türk'ündür Türk'ün olacak [COLOR="Red"]Türk[/COLOR], kurt, Laz, Çerkez hepsi bir ırktan Hiç ayrılır mı kardeş et tırnaktan Hak peygamberde yana bütünlükten Bu vatan [COLOR="red"]Türk[/COLOR]'tür[COLOR="red"] Türk [/COLOR]kalacak Ebedi bu vatan [COLOR="red"]Türk[/COLOR]'ündür [COLOR="red"]Türk[/COLOR]'ün olacak Ay Yildiz canim Kanim. Kurban olurum anli sanli bayragimiza [COLOR="Red"]NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYEBİLENE [/COLOR]VE ÖYLE YAŞAYABİLENE ***** [/B][/COLOR][/B] |
Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=10549&token=88635][img]http://resimzade.com/Show.html?i=10549&token=88635[/img][/url]
[COLOR="Blue"][FONT="Arial Black"]BU VATAN KİMİN ?[/FONT][/COLOR] [COLOR="Sienna"][FONT="Arial Black"]Bu vatan, toprağın kara bağrında Sıradağlar gibi duranlarındır; Bir tarih boyunca, onun uğrunda Kendini tarihe verenlerindir... Tutuşup: kül olan ocaklarından, Şahlanıp: köpüren ırmaklarından, Hudutlarda gaza bayraklarından, Alnına ışıklar vuranlarındır... Ardına bakmadan yollara düşen, Şimşek gibi çakan, sel gibi coşan, Huduttan hududa yol bulup koşan, Cepheden cepheyi soranlarındır... İleri atılıp sellercesine, Göğsünden vurulup tam ercesine, Bir gül bahçesine girercesine, Şu kara toprağa girenlerindir... Tarihin dilinden düşmez bu destan: Nehirler gazidir, dağlar kahraman, Her taşı bir yakut olan bu vatan, Can verme sırrına erenlerindir... Gökyay'ım ne yazsan ziyade değil, Bu sevgi bir kuru ifade değil, Sencileyin hasmı rüyada değil, Topun namlısında görenlerindir...[/FONT][/COLOR] |
Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
Söylemlerde, “Vatan-Millet-Sakarya”
Yaşamında, “Her şey angarya” Zaman; Gönül bahçelerinde, saklambaç oynama zamanı değil… Zaman; çiçek-böcek-göbek zamanı da değil… Türklük Yolunda; Ya “ÇERİ” olacaksın! Ya “GERİ” kalacaksın! |
Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
harika eline yüreğine sağlık kardeşim paylaşımın için teşekkürler.
|
Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
Ancak Benim korkum var!
Kimden mi? Bize; Bizden görünüp, Biz gibi yaşayamayanlardan! Düşmanın emellerine ulaşmasını sağlayıcı en etkili faktör bunlardır… Milli terbiye ve ülküsü hususunda mankurtlaşan içimizdekiler, aslında küresel siyasetin iyi bir müşterisi olduklarının farkında değiller. |
Cevap: BRE! SEN KİMSİN?
[QUOTE=65serdal58;443875]Ancak Benim korkum var!
Kimden mi? Bize; Bizden görünüp, Biz gibi yaşayamayanlardan! Düşmanın emellerine ulaşmasını sağlayıcı en etkili faktör bunlardır… Milli terbiye ve ülküsü hususunda mankurtlaşan içimizdekiler, aslında küresel siyasetin iyi bir müşterisi olduklarının farkında değiller.[/QUOTE] Onlar her nekadar bizim gibi görünmeye çalışsalarda, asla bizim gibi olamazlar. Zaten her alandada kendilerini belli ederler ve bunu anlamak için üstün zekalı olmak gerekmiyor... Başarabiliyorsak mücadele edip doğru yola getirmek başaramıyorsakda uzak durmak en iyisi........ |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 05:41. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.