![]() |
Atatürk'ün Sivas'a Gelişi Canlandırıldı
[IMG]http://www.sivaslilar.net/images/stories/1.kong.jpg[/IMG]
Sivas Kongresi'nin 90. yıldönümünde Mustafa Kemal Atatürk'ün Sivas'a gelişi temsilî olarak canlandırıldı. Tarihi bir gün yaşayan Sivaslılar, temsili Atatürk ve silah arkadaşlarına sevgi gösterisinde bulundu. Cumhuriyet'in temellerinin atıldığı Sivas Kongresi'nin 90. yıldönümü çeşitli etkinliklerle kutlanıyor. Cuma gününe kadar devam edecek etkinlikler kapsamında Milli Mücadele yıllarında Mustafa Kemal'in Sivas Kongresi öncesi şehre gelişi temsilî olarak canlandırıldı. [url=http://resimzade.com/Show.html?i=12460&token=40070][img]http://resimzade.com/Show.html?i=12460&token=40070[/img][/url] Atatürk'ü, Diyarbakır Devlet Tiyatrosu Müdürü ve tiyatro sanatçısı Orkun Gülşen canlandırdı. Erzincan istikametinden şehre giren temsili Atatürk ve silah arkadaşlarını Vali Ali Kolat, Belediye Başkanı Doğan Ürgüp, İl Emniyet Müdürü Ahmet Kemal Seyhan ve çok sayıda vatandaş Köy Hizmetleri binası önünde karşıladı. Temsilî Atatürk halkı selamlayarak arabasıyla ve atlar eşliğinde Sivas Kongresi'nin yapıldığı binanın önüne geldi. Yol boyunca kalabalık, konvoya sevgi gösterilerinde bulundu. Atatürk'ü canlandıran tiyatro sanatçısı Orkun Gülşen, Sivas Kongresi Atatürk Etnografya Müzesi merdivenlerine çıkarak burada kalabalığı selamladı. Törenler, halk oyunları gösterileriyle sona erdi. |
Cevap: Atatürk'ün Sivas'a Geliş Canlandırıldı
[B]Sivas 90 yıl öncesini sanki tekrar yaşadı. Önceki yıllara oranla yoğunluk çok fazlaydı. Nice 90 yıllara.
Sivas bu sene çok güzel etkinliker ile 4 Eylül'e hazırlanmış görünüyor. Emeği gecenleri kutlarım.[/B] |
Cevap: Atatürk'ün Sivas'a Gelişi Canlandırıldı
[B]çok güzel bi görüntü akşam izledim hem gururlandım hem duygulandım emeği geçenlere sonsuz teşekkürler nice nice daha güzel 90.ıncı yıllara[/B]
|
Cevap: Atatürk'ün Sivas'a Gelişi Canlandırıldı
[B]4 eylülde bambaşka bir Şehir oluyor Sivas katılım her sene daha fazla oluyor[/B]
|
Cevap: Atatürk'ün Sivas'a Gelişi Canlandırıldı
[LEFT]
Cumhuriyet'in temellerinin atıldığı, milli mücadeleye ve Büyük Önder Atatürk'e 108 gün ev sahipliği yaptığı Sivas'ımız için çok önemli. Gururla hatırlanması ve anılması adına güzel bir etkinlik olmasıdır. Sevgili atam bir kez daha önünde saygıyla eğiliyor sana minnettar olduğumuzu belirtir, Mekanın cennet olsun der, sevgi ve saygılarımı sunarım. [/LEFT] |
Cevap: Atatürk'ün Sivas'a Gelişi Canlandırıldı
Atamızı canlandıran Diyarbakır Devlet Tiyatrosu Müdürü ve tiyatro sanatçısı Orkun Gülşen ;
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=12461&token=54895][img]http://resimzade.com/Show.html?i=12461&token=54895[/img][/url] |
Cevap: Atatürk'ün Sivas'a Gelişi Canlandırıldı
çok güzel bir canlandırma olmuş emeği geçen Herkese tşkler....
Büyük önder Atatürk ü rahmetle anıyorum tüm dünyaya sevgi örneğiyle biz milet olarak hakkını vermeye çalışıyoruz namusumuzla haysiyetimizle şerefimizle vatan sevgisiyle örnek olmasını diliyorum tüm dünyaya.. |
Cevap: Atatürk'ün Sivas'a Gelişi Canlandırıldı
[QUOTE=seva;456726]çok güzel bir canlandırma olmuş emeği geçen Herkese tşkler....
Büyük önder Atatürk ü rahmetle anıyorum tüm dünyaya sevgi örneğiyle biz milet olarak hakkını vermeye çalışıyoruz namusumuzla haysiyetimizle şerefimizle vatan sevgisiyle örnek olmasını diliyorum tüm dünyaya..[/QUOTE] dediklerine aynen katılıyorum.büyük önder atatürk ü rahmetle ve saygıyla anıyoruz |
Cevap: Atatürk'ün Sivas'a Gelişi Canlandırıldı
Cumhuriyetin Temellerinin atıldığı, en büyük yapı taşlarından biri olan 4 Eylül kutlamalarına sitemizden katılan 8 kişi. Ben 9. kişiyim. Böyle mi sahip çıkacağız Atamıza, Cumhuriyetimize.. Üzülmemek elde değil. Bağımsızlığımızın kıymetini bilmemiz, bilmeyenlere bildirmemiz gerekir diye düşünmeden edemiyorum.
|
Cevap: Atatürk'ün Sivas'a Gelişi Canlandırıldı
[B]Ulu Önderimiz Atatürk, 13 Kasım 1937 günü Sivas’ta “Burada bir milletin kurtuluşunu hazırlayan kararlar verildi.” demişti. Aslında “Cumhuriyet” düşüncesi 1923’ten önce, 4 Eylül 1919’da “Sivas Kongresi”nde filizlenmişti. Kongrede “mandacılar” ortalığı karıştırıyorken, buna üzülen Atatürk, akşam yemeğini yedikten sonra, yanında bulunan Mazhar Müfit Bey’e dönerek;
“— Hatıra defterine, bugünkü tarihi at!.. Ve oraya şöyle yaz: Bu devletin idare şekli Cumhuriyet olacaktır!...” [/B] [B]Ulu Önderimiz Atatürk, 13 Kasım 1937 günü Sivas’ta “Burada bir milletin kurtuluşunu hazırlayan kararlar verildi.” demişti. Aslında “Cumhuriyet” düşüncesi 1923’ten önce, 4 Eylül 1919’da “Sivas Kongresi”nde filizlenmişti. Kongrede “mandacılar” ortalığı karıştırıyorken, buna üzülen Atatürk, akşam yemeğini yedikten sonra, yanında bulunan Mazhar Müfit Bey’e dönerek; “— Hatıra defterine, bugünkü tarihi at!.. Ve oraya şöyle yaz: Bu devletin idare şekli Cumhuriyet olacaktır!...” [/B] |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 11:47. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.