![]() |
Ortopedik engellilere yeni dernek binası
[IMG]http://www.sivaslilar.net/images/stories//insan/ortopedik.engelli.dernek.binasi.sivas.jpg[/IMG]
[B]Geçtiğimiz ay mülkiyeti Sivas belediyesine ait dernek binalarından çıkartılan ortopedik engelliler yeni dernek binalarına taşındılar. [/B] Dernek binasının açılış töreni de çok sayıda davetlinin katılımıyla bugün gerçekleştirildi. Açılış töreninden sonra konuşan ortopedik engelliler derneği başkanı Mehmet imre, engellilerin önündeki engellerin kaldırılması için herkesten destek beklediklerini söyledi. Tv58 |
Cevap: Ortopedik engellilere yeni dernek binası
Onlarında bu toplumun ve hayatın birer parçası olduğunu unutmamak lazım. Her zaman her yerde herşeyin en güzeline layık bu insanlarıımızı mağdur etmemek hepimizin insanlık borcu, görevi değil.
|
Cevap: Ortopedik engellilere yeni dernek binası
[B]Yeni dernek binanız hayırlı olsun.inşallah sizlere'de gerekli destek sağlanır. sizlerin önüne çıkan engellerde kaldırılır...[/B]
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:43. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.