Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Anasayfa Haberler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Ortopedik engellilere yeni dernek binası (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=35447)

Sivaslilar.Net 06.06.2010 07:44

Ortopedik engellilere yeni dernek binası
 
[IMG]http://www.sivaslilar.net/images/stories//insan/ortopedik.engelli.dernek.binasi.sivas.jpg[/IMG]

[B]Geçtiğimiz ay mülkiyeti Sivas belediyesine ait dernek binalarından çıkartılan ortopedik engelliler yeni dernek binalarına taşındılar. [/B]

Dernek binasının açılış töreni de çok sayıda davetlinin katılımıyla bugün gerçekleştirildi.

Açılış töreninden sonra konuşan ortopedik engelliler derneği başkanı Mehmet imre, engellilerin önündeki engellerin kaldırılması için herkesten destek beklediklerini söyledi.

Tv58

izmirliyigido 06.06.2010 09:50

Cevap: Ortopedik engellilere yeni dernek binası
 
Onlarında bu toplumun ve hayatın birer parçası olduğunu unutmamak lazım. Her zaman her yerde herşeyin en güzeline layık bu insanlarıımızı mağdur etmemek hepimizin insanlık borcu, görevi değil.

Salim58 06.06.2010 11:31

Cevap: Ortopedik engellilere yeni dernek binası
 
[B]Yeni dernek binanız hayırlı olsun.inşallah sizlere'de gerekli destek sağlanır. sizlerin önüne çıkan engellerde kaldırılır...[/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:43.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.