![]() |
Kuzey yolu yapılmalı
[IMG] http://www.sivaslilar.net/images/stories//sehir/kuzey-yolu-sivas.jpg[/IMG]
[B]Sivas'ın Kuzeyinden geçecek alternatif bir çevre yolu düzenlemesi gerekli hale geldi.[/B] Kuzey çevre yolunun yapılması ve havaalanına bağlanması Sivas’ın önünü açacak bir proje olarak değerlendiriliyor. 2008 yılında Karayolları 16. Bölge Müdürlüğünce ihalesi yapılan 2009 yılında bölünmüş yol olarak yapımı tamamlanan Sivas Havaalanı yolu son yağışlardan sonra trafiğe kapatılmış, havaalanına ulaşım servis yolundan yani eski yoldan devam ediyordu. Bölgedeki alanın heyelanlı olması nedeniyle oluşan çatlaklar şimdilerde önüne geçilemez hale geldi. Çatlaklar artmaya başlarken eski yolda yamalama çalışmaları yapılmaya başlandığı gözlemlendi. Yolun projesi gerçekleştirilmeden önce, zemin araştırması, etüt çalışması, toprak analizi hiç mi olmamışçasına yapılan yola harcanan paraların boşa gittiği bir kez daha ortaya çıktı. Sürekli onarım gerektiren hem eski hem de yeni yol aynı sorunla karşımıza çıkacağından başka bir projenin geliştirilmesi gerekiyor. Yeni bir terminal binasına kavuşan havaalanına karayolundan ulaşımın sıkıntısız şekilde gerçekleşmesi elzem görünüyor. Bunun için de henüz proje safhasında olan kuzey çevre yolunun yapılması ve havaalanına bağlanması gerekiyor. Böylece hem sürekli yol onarımı için yapılan israfın önüne geçilebilir hem de Sivas’ın önünü açacak bir proje oluşturulabilir. Sivaspostası |
Cevap: Kuzey yolu yapılmalı
[B]Madem bu yol düzen tutmuyor neden yama yaparak parayı yok yere harcıyorlar acaba. buraya yapılan yamalar kaç gün kaç ay gidiyor bilmem ama yap güzel bi yol,hem sürekli yamadan kurtul hemde Sivasa yakışır bi yol olsun. hem şuanki yol zaten güzel değil derelerin içinden döne döne çıkıyorsun.[/B]
|
Cevap: Kuzey yolu yapılmalı
işte bu haber beklenen haberi duydum galiba.bunu kaç defa her yorumda belirttim.kaç defa karayollarına mail attım böyle bir proje şu an gündemimizde yok diye ban cevap atmışlardı ama sonunda başlayacaklarmış.ne kadar doğru bilemem ama keisnlikle gerekli ve şart bir proje.hem mevcut çevre yolu artık şehir içi yolu gibi hemde bu yolla yeni imar alanları açılacak.inşallah 3 gidiş ve 3 gelişli büyük kaliteli bir yol olur.Bana deseler sivasa ilk ne yaparsın diye ilk bunu yaparım inşallah yalan değildir.
|
Cevap: Kuzey yolu yapılmalı
[QUOTE=Salim58;558812][B]Madem bu yol düzen tutmuyor neden yama yaparak parayı yok yere harcıyorlar acaba. buraya yapılan yamalar kaç gün kaç ay gidiyor bilmem ama yap güzel bi yol,hem sürekli yamadan kurtul hemde Sivasa yakışır bi yol olsun. hem şuanki yol zaten güzel değil derelerin içinden döne döne çıkıyorsun.[/B][/QUOTE]
yukarıdaki yazıdan ne anladınız bilmiyorum ama hiç gitmeiş gibi yorumyazmışsınız hava alanına çelebiler köyü yol ayrımından yukarısına yapılan bölünmüş yoldan bahsediliyor oası heyelanlı olduğu ve son yağışlarla çatlakların büyüdüğü ve yolun neredeyse iki aydır ervis yolu yani erki meraküm köylerinin yolundan verildiği ve servis yolunun yamalarla iyileştirildiği anlatılmış. |
Cevap: Kuzey yolu yapılmalı
Kuzey Yolu falan bilmem de,Sivas yolları artık bu kadar arabayı kaldıramayacak duruma gelmiştir!Şu an trafik sorunu Sivas'ın en önemli sorunlarından biri haline geldi neredeyse!Belediye ne eder ne yapar bilmem ama birkaç yere acilen köprülü kavşak lazım,ama borça ama kendi kaynağıyla!
|
Cevap: Kuzey yolu yapılmalı
[QUOTE=burak5866;558816]işte bu haber beklenen haberi duydum galiba.bunu kaç defa her yorumda belirttim.kaç defa karayollarına mail attım böyle bir proje şu an gündemimizde yok diye ban cevap atmışlardı ama sonunda başlayacaklarmış.ne kadar doğru bilemem ama keisnlikle gerekli ve şart bir proje.hem mevcut çevre yolu artık şehir içi yolu gibi hemde bu yolla yeni imar alanları açılacak.inşallah 3 gidiş ve 3 gelişli büyük kaliteli bir yol olur.Bana deseler sivasa ilk ne yaparsın diye ilk bunu yaparım inşallah yalan değildir.[/QUOTE]
kardeş bu yol yukarıda anlattığım yer çelebilerin yukarısına neden 6 şeritli yolyaplsın. yapılacak demiyor adamlar şu anki havaalanı tırmanma yolu duble olan kısım sağlam olmdığı için kuzey çevre yolu askya alınmış. |
Cevap: Kuzey yolu yapılmalı
yol kırılmış kele yama tutarmı yeniden yapılmazsa oğul,allah allaah.
|
Cevap: Kuzey yolu yapılmalı
[QUOTE=MUTLU İTİK;558895]kardeş bu yol yukarıda anlattığım yer çelebilerin yukarısına neden 6 şeritli yolyaplsın. yapılacak demiyor adamlar şu anki havaalanı tırmanma yolu duble olan kısım sağlam olmdığı için kuzey çevre yolu askya alınmış.[/QUOTE]
anladım dediğini ama benim dedeiğim yolla ilgili karayolalrı öyle bir proje gündemimizde yok demişti.ben onunla karıştırdım.onuda koaly kolay yapacakalrını sanmam ama gerçekten çok gerkeli bişey. sivasa kuzey çevre yolu kesinlikle şart bence.hem yeni imar alanları açılır hem yük şimdiki çevre yoluna doğru kayar biraz hemd eoralar daha geniş yollar olduğu için merkezde yoğunluk azalır.ama ben yapacaklarını sanmıyorum bari havaalanı yolunu yapsınlar eskiyi. |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 12:33. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.