![]() |
Zabıta görmezden gelmeye başladı
[IMG]http://www.sivaslilar.net/images/stories//sehir/seyyar.satici.sivas.jpg[/IMG]
[B]Kaldırım işgali sebebiyle dükkan kapatan zabıta yeni işgalleri görmüyor.[/B] Yaz aylarının gelmesiyle birlikte vatandaşlar çarşı Pazar gezerek güneşli günlerin tadını çıkarmaya çalışıyor. Kent merkezindeki en fazla yoğunluk ise İstasyon ve Atatürk Caddesi’nde yaşanıyor. Ancak vatandaşlar, özellikle Atatürk Caddesi’nde gezinirken sitem ediyor. Esnafların dükkânlarındaki ürünlerini kaldırım üzerinde sergilemesi zaten dar olan kaldırımlarda yürümeyi güçleştiriyor. Kaldırım işgali nedeniyle yolda yürümek isteyen vatandaşlar bu defa da araç sürücülerinin tepkisine maruz kalıyor. Aşağı tükürsem sakal yukarı tükürsem bıyık misali nerede yürüyeceğini şaşıran vatandaşlar, zabıta ekiplerinin düzenli şekilde denetim yapmasını istiyor. Bir dönem kaldırım işgali yaptığı gerekçesiyle bazı iş yerlerini 2 gün kapatarak ceza yazan zabıta şimdilerde kaldırımın neredeyse 4’te 3’ünü işgal eden esnafı görmezden geliyor. Uygulamanın istenen faydayı sağlaması için istikrarlı bir tutum sergilenmesi gerektiğini düşünen vatandaşlar, yetkilileri göreve davet ediyor. Sivaspostası |
Cevap: Zabıta görmezden gelmeye başladı
[B]Benim bildiğim sadece Sivasta değil her il ve ilçede kaldırımlar yayaların kullanması için yapılır. malesef her yerde durum aynı, hele birde kaldırım biraz daha genişse esnaf içeride ne varsa dışarıya taşıyor.böyle iyi devam ozaman......
Disiplin ortadan kalktı ise görsende görmezden gelirsin,yakında teras yapar dükkanlara katarlarsa şaşırmamak gerek.[/B] |
Cevap: Zabıta görmezden gelmeye başladı
hakılsınız kardeşim maalesef bu dert her ilin başında var bir yandan arabalar park edilirbir yandan bakkal ve marketlerin yığınak yeriolarak kullanılır sonrada araba birineçarpıncasuç yayadadır neden kaldırımıkullanmazda caddeden gider falan denir anlıycaanız suçlu yine halktır.
|
Cevap: Zabıta görmezden gelmeye başladı
Belediye ne yapsın gardaşım.Kaldırsa verilen oylar haram ediliyor, "rahmetli için verdik" diyerek ölü üzerinden siyaset yapılıp başa kalkılıyor. Kaldırmasalar yine bir şekilde suçlanıyor.
|
Cevap: Zabıta görmezden gelmeye başladı
[B]Yapacak pek birşey yok. Bir dükkanı kapatırsın. bu sefer başka bir dükkan malını kaldırıma serer. Bu böyle gelip gider ta ki insanlarda ki düşünce değişene kadar.
[/B] |
Cevap: Zabıta görmezden gelmeye başladı
mısırcının ,tezgahını kaldıran eller ,dükkânların kaldırımları işgal eden
ürünlerini kaldırmaya gücü yetmiyor ve bizde garibin çifçinin yanındayız diyenleri konuşturup dinliyor bide inanıyoruz. güçlünün sırtını sıvazlıyan el garibana uzanmasın fakat vurmasında! |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:24. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.