![]() |
Serinlemek için girdiği gölette boğuldu
[IMG]http://www.sivaslilar.net/images/stories//kaza/golluce.golet.akincilar.sivas.jpg[/IMG]
[B]Sivas'ın Akıncılar ilçesinde bir genç, serinlemek için girdiği gölette boğuldu. [/B] İlçeye bağlı Göllüce köyünde yaşayan 24 yaşındaki Tamer Zengin, üç arkadaşıyla birlikte serinlemek için köy yakınlarındaki Göllüce Göletine girdi. Bir süre gölette yüzen Zengin, suda açıldıktan sonra gözden kayboldu. Zengin'in suda kaybolduğunu gören arkadaşları durumu köylülere ve yetkililere bildirdi. Vatandaşların da arama çalışmalarına rağmen suda bulunamayan Tamer Zengin'in cesedi, Sivas Afet ve Acil Durum Müdürlüğüne bağlı dalgıçlar tarafından göletten çıkarıldı. Olayla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor. (FK-İSA-SU) - SİVAS (Anadolu Ajansı) |
Cevap: Serinlemek için girdiği gölette boğuldu
[B]Allah Rahmet Eylesin.
Gencecik yaşta geride gözü yaşlı insanları bırakmak ne kadar acı birşey..[/B] |
Cevap: Serinlemek için girdiği gölette boğuldu
yazik allah rahmet eylesin aylesine allah sabir versin cok uzucu
|
Cevap: Serinlemek için girdiği gölette boğuldu
Allah rahmet eylesin yakınlarına sabır diliyorum
|
Cevap: Serinlemek için girdiği gölette boğuldu
rabbim taksiratını afetsin allah rahmet eylesin yakınlarının başı sağolsun.
ecelin nerde ne zaman geleceğini kimse bilemezki. |
Cevap: Serinlemek için girdiği gölette boğuldu
allah rahmet etsin,mekani cennet olsun ins
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 11:16. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.