Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Anasayfa Haberler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Eski Kılavuz sağlık ocağı binası kaderine terk edildi (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=35808)

Sivaslilar.Net 08.07.2010 07:03

Eski Kılavuz sağlık ocağı binası kaderine terk edildi
 
[IMG]http://www.sivaslilar.net/images/stories//saglik/eski.saglik.ocagi.sivas.jpg[/IMG]

[I][B]Kılavuz Mahallesi'nde bulunan ve toprak kayması tehlikesi nedeniyle yıllar önce boşaltılan sağlık ocağı binası kaderine terk edildi.[/B][/I]

Yıllardır atıl vaziyette bekleyen binanın içinde ve çevresinde olumsuz görüntüler ortaya çıkarken, mahalle sakinleri de bu konuda tedirgin olduklarını ifade ettiler.
Eski sağlık ocağı binasının yıllardır atıl vaziyette beklediğini söyleyen mahalle sakinleri, binanın camlarının kırıldığını ve iç kısmının da alemcilerin mekanı haline geldiğini söylediler.
Sağlık ocağının kalıcı bir binaya taşınmasının ardından atıl vaziyette bekleyen bina bir türlü yıkılmazken, yetkililerin bu konuda çalışma başlatarak bu soruna bir çözüm bulmaları bekleniyor.

Sivas Hürdoğan

Salim58 08.07.2010 08:40

Cevap: Eski Kılavuz sağlık ocağı binası kaderine terk edildi
 
[I][B]Bakarsan Bağ bakmassan Dağ olur demişler.Bakılıp ilgilenen olmazsa olacağı bu.

Madem burası taşındı, burada'da bir hizmet olmayacaksa, yıkın yerine uygun birşeyler yapın, bu çirkin görüntüden'de kurtulun...[/B][/I]

sandalli 08.07.2010 09:24

Cevap: Eski Kılavuz sağlık ocağı binası kaderine terk edildi
 
Eskiden okuldan kacmak icin hasta numarasi yapip rapor alirdik. :) Üzücü bir durum.

filografozan 08.07.2010 11:26

Cevap: Eski Kılavuz sağlık ocağı binası kaderine terk edildi
 
ah o yetkililer yokmu?herşeyi içinden çıkılmaz hale getirip kördüğüm ediyorlar.
bunedenlede hiçbir iş düzgün,tam,sağlam olmuyor.

aysima58 08.07.2010 15:54

Cevap: Eski Kılavuz sağlık ocağı binası kaderine terk edildi
 
ah be çocukluğum ne günler geçirdik o sağlık evinde bizim mahallenin sağlık ocağı gözlerim doldu görünce keşke yıklmasalrda başka hizmetlerde kullanılsa oralar bize göre tarihi eer be okula gitmemek için gider kolumuzu bacağımızı sardırırdık hizmetliye oda sarardı garibim yaşıyosa allah uzun ömürler versin .

goramaz 08.07.2010 17:11

Cevap: Eski Kılavuz sağlık ocağı binası kaderine terk edildi
 
ne amaçla kullanıllırsa kullanılsın yine boşaltılacaktır. baştan hata yapılmış. madem zemin kötüyüdü niçin binayı yapmışlar? muz cumhuriyeti...


WEZ Format +2. ?uan Saat: 18:09.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.