Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Anasayfa Haberler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Bagajda davul çalıyor (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=38234)

Sivaslilar.Net 16.08.2011 07:06

Bagajda davul çalıyor
 
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=29572&token=33594[/IMG]

Şehrimizde vatandaşları sahura kaldırmak için otomobilin bagajında dolaşarak davul çalan bir Ramazan Davulcusu vatandaşları şaşırtıyor.
Otomobilin bagajına oturarak sokaklarda davul çalan Ramazan Davulcusu gece saat 02:15 civarında bağlı olduğu mahallede davul çalmaya başlıyor. Araçla davul çalarak vatandaşları sahura kaldıran Ramazan Davulcusunun bu yöntemi ise bazı vatandaşları güldürüyor bazı vatandaşların ise tepkisini topluyor.

Sivas'ın Sesi

LaEdri 16.08.2011 14:22

Cevap: Bagajda davul çalıyor
 
Gecenin 1 buçuk ikisinde davul çalmak saygısızlıktan başka bir şey değil.Böyle adet olmaz olsun! Üç kuruş para için millette ne uyku bırakıyorlar ne de huzur..Sabah işe gidecek olan mı var,hastası olan mı var? Ne bu kardeşim,nedir bu eziyet,bu işkenceye kimizin veriyor?Yazık günah yahu!

_DuMaN_58 16.08.2011 16:38

Cevap: Bagajda davul çalıyor
 
[B]Valla bizim davullar 3ten sonra çalmaya başlıyor. İmsak vakti de 4.20[/B]

Salim58 16.08.2011 16:48

Cevap: Bagajda davul çalıyor
 
[B]Davul bitane bir kişilik para toplayacak fakat üçe bölecek kendisi şöför araba.

Ben olsan davulu yürüyerek çalardım.:)[/B]

sandalli 16.08.2011 20:40

Cevap: Bagajda davul çalıyor
 
Ne araba bagajinin, ne davulcunun ne de caldigi davulun bir haber degeri yok. Olsa olsa bundan heber olur.

Kamera 16.08.2011 21:57

Cevap: Bagajda davul çalıyor
 
gecenin bir yarısı uykunun tam ortasında dan dun:(

HasreT 16.08.2011 22:00

Cevap: Bagajda davul çalıyor
 
Sivas ta yine zurna eşliginde çalıyolar sen gelde dan dunu burda duy beynim zonkluyor

LaEdri 17.08.2011 00:48

Cevap: Bagajda davul çalıyor
 
Saat 01.47...İmsak 04.02'de
Davulcular vurmaya başladı..
Üç kuruş paraya verdiğin eziyete bak ey sorumsuz sorumlu..İçimden ağır laflar geçiyor da neyse!

aktassa 17.08.2011 13:58

Cevap: Bagajda davul çalıyor
 
[B]Saat konusunda aslında bir sınır vardır.
Bence polis merkezi ile görüşün. Onlar muhtara dolayısı ile davulcuya gereken uyarıyı yapacaklardır.
Kesin çalalım da bitsin mantığı güden işgüzarlardır onlar.[/B]

serhat_58 17.08.2011 20:23

Cevap: Bagajda davul çalıyor
 
valla acayip olur, bunu almanyada densem iyi olur aslinda :)


WEZ Format +2. ?uan Saat: 15:57.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.