Alıntı:
jakobieen Nickli Üyeden Al?nt?
takılı kalmamın sebebi sensin
bana çok haksızlık edersin
çayını içmek isterdim ama
sivasımdan ayrılamam bilesin
|
sivası çok severim dersin,
bordo maviye gönül verirsin,
elbet gurbet acısını yersin,
bunu da böyle bilesin...