--->: AK-SUda İLK ETAP TAMAMLANDI
helal olsun suyu seven ve baraj karşısında oturan biri olarak susever sivaslılara hayırlı olsun diyorum ve ilk defa başkana bravo diyorum, adı biraz partizanca olmuş ama önemli olan işlevi
__________________
zaman kısa, dünya herkese yeter, mühim olan insanlık
KANIMIZIN KIRMIZISI ALNIMIZIN AKIYLA SİVASSPORLUYUZ
|