Konu
:
sivaslilar.net toplantı salonu..davetlisiniz :P
Tekil Mesaj Gösterimi
29.01.2008, 12:19
#
9
özdemir
Usta Yiğido
özdemir Şuan
Son Aktivite: 02.12.2014 15:25
Üyelik Tarihi: 22.11.2007
Mesajlar: 930
Tecrübe Puanı:
782
--->: sivaslilar.net toplantı salonu..davetlisiniz :P
yukarı tekkede bi yer vardı biz çocukken oraya çok çıkardık. Makat derdik oraya. biz sivaslılar.net olarak toplantılarımızı orda yapsak nasıl olur arkadaşlar.
özdemir
Açık Profil bilgileri
özdemir nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
özdemir - Daha Fazla Mesajını bul