Alıntı:
leblebi82 Nickli Üyeden Al?nt?
Vay be üstad bizim tarafa mı yaklaşıyorsun yoksa ? Sadettin Tantan ve Namık Kemal Zeybek gerçekten yerleri doldurulamayacak iki insan bence.
|
sizin taraf bizim taraf yok , yanlız bilirsin yürek solda atıyor, insana sevgim saygım sonsuzdur, o tarafına bu tarafına bakmam kardeşim, mühim olan insanın ilerleyip güzelleşmesi o taraf yapmış bu taraf yapmış değil insanlık böyle ilerledi ilerleyecek, söyleyince kızıyorsunuz her sabah zaman gazetesini sizden önce okuyorum, ardından akşam, ardından allah ne verirse internette okurum, hergün eve eşim işyerinden 10- 12 gazete getiriyor, yeniçağ okuru oldum, cumhuriyet, yeni şafak, vakit artık okuduğum günlük gazeteler oldu, mühim olan milletin hayrına neler yapılır neler yapılabilir nasıl yapılıra kafa yormak, yoksa hiçbir ideoloji , parti vs kişi tek başına bir ulusu alıp uçuramaz yok öyle birşey, adam bir attan bi daha düşse ne olacak bu memleket yöneticisizmi kalacak, ama kendine sorarsan öyle zannediyor, ama o neki tarihin milyonlarca yıllık sayfasında, mühim olan bizim nasıl insan olduğumuz, ne için yaşadığımız, şu üçgünlük dünyada eşimiz dostumuz çevremizle uyum içinde barış dolu , huzur dolu yaşayabilirsek ne ala, insanın kavgası bitmez yoksa , mühim olan insanlık