Alıntı:
son.sivasli Nickli Üyeden Al?nt?
Ya onur şanı bend e severim nede olsa toprağımız ama bu seda sayan la neden evlendiyse sanki kendi yaşıtında kızmı yoktu.
|
biraz değişik oldu. Bu iş. hatta garipsendi. yaş farkıda malum. bencede kendi yaştında. olması daha güzel olurdu.