10.03.2008, 15:33
|
#12
|
|
Tecrübeli Yiğido
bayatlı kenan58 Şuan
Son Aktivite: 19.02.2015 20:16
Üyelik Tarihi: 16.02.2008
Yaş: 43
Mesajlar: 363
Tecrübe Puanı: 710  
|
--->: Okula Niçin Gidiyoruz?
Alıntı:
altuntas58 Nickli Üyeden Al?nt?
Bu yazılanların hiç birine katılmıyorum okula okuyup adam olmak için gidilir
|
tesekkurler abı  .................
__________________
şuanda yaptığımız hiçbir iş
kılınmayı bekleyen
vakit namazından daha önemli değildir
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
|
|
|