Alıntı:
i.yigit Nickli Üyeden Al?nt?
ABİ BURADAKİ ARKADAŞLARLA BİRLİKTE BU DERNEK KURMA İŞİNİ YAPACAGIZ İNŞ
AYRICA YENİ GÖREV ÜSTLENMİŞSİN BAŞARILAR DİLERİM
SANA TEBRİK MESAJI YAZDIM OKURSUN
|
Teşekkürler İLhancığım bu görevi yeni almadık yaklaşık 6 ay felan oldu zaman zaman bu konu böyle gündeme geliyor bazı arkadaşlarda yeni sanıyor olsun zararı yok