--->: MERKEZ ÇAYGÖREN KÖYÜ (CİRİN)
sevgili candan sevdigim canım bir tenem ne yapalim insanlar hayırlı hizmetlere her zaman layık oldukları ne gerekiyorsa yapması gerekli bence en cok önemli bir iş neden dersen dernek işi her zaman icin köyumuze faydalı bir iş olacagından eminim bu cok önemli en azından insanlar bır bırine kaynaşır birlik ve beraberlik olur neyse inşallah olur herkese selamlarımı sunarım zeki yigit
|