--->: Çıkar elini cebinden
.
Ata'nın huzuruna eli cebinde çıktı diye yakındığımız herif Türk olmayı, Türklüğü, Müslümanlığı her seferinde aşağılayan, küçük gören bir zihniyetin evladı. Yani bunu yapması normal.
Cuma günleri bir ilköğretim okulu önüne yolunuz düşerde bayrak törenine denk gelirseniz İstiklal Marşı okunurken çocuğunu almaya gelen insanlara bir göz gezdirin. Kaç tanesi marşa eşlik ediyor, kaç tanesi saygı duruşunu gösteriyor, hadi bunları geçtik kaç tanesi yanındaki ile vıdı vıdıyı bırakıp ta İstiklal Marşımızı dinlemese bile dinlermiş gibi yapıyor. Lütfen denk gelirse bir dikkat edermisiniz.
Bizim kendi Türk insanımız ne kadar saygı gösteriyor bizim değerimize ki elalemin gavuru ne kadar göstere...
.
__________________
Huzur dolu içimde
Ben sonsuzluğu düşünüyorum
Ey sonsuzluğun sahibi, sana ulaşmak istiyorum
Durun kapanmayın pencerelerim
Güneşimi kapatmayın
Beton çok soğuk, üşüyorum.....
|